Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:moonfish13 schreef:Met dingen als boeken o.i.d. krijg ik meestal te horen: Als je hem al hebt of je wil het ruilen mag dat gerust, ik heb het bonnetje nog..
Herkenbaar. Maar ik heb nog nooit dingen gekregen die ik al heb eigenlijk.
Maar ik kreeg laatst wel een ketting van mijn oma, en dat ding is echt niet mooi. Maar ze heeft er heel veel moeite in gestoken om hem te kopen (ze is erg slecht ter been de laatste tijd) en ze heeft hem samen met een verkoper uitgezocht bij een toch wat exclusievere winkel. Ik doe hem af en toe om als ik naar haar toe ga. Dit soort dingen durf ik dus echt niet te zeggen..
Focussed schreef:Plien91 schreef:
Herkenbaar. Maar ik heb nog nooit dingen gekregen die ik al heb eigenlijk.
Maar ik kreeg laatst wel een ketting van mijn oma, en dat ding is echt niet mooi. Maar ze heeft er heel veel moeite in gestoken om hem te kopen (ze is erg slecht ter been de laatste tijd) en ze heeft hem samen met een verkoper uitgezocht bij een toch wat exclusievere winkel. Ik doe hem af en toe om als ik naar haar toe ga. Dit soort dingen durf ik dus echt niet te zeggen..
Dat heb ik dus ook. Heb laatst echt spuuglelijke oorbellen van mijn oma gekregen: ze is er helemaal voor naar Amstelveen gegaan en daarom draag ik ze af en toe als ik naar haar ga.
Citaat:Maar ik kreeg laatst wel een ketting van mijn oma, en dat ding is echt niet mooi. Maar ze heeft er heel veel moeite in gestoken om hem te kopen (ze is erg slecht ter been de laatste tijd) en ze heeft hem samen met een verkoper uitgezocht bij een toch wat exclusievere winkel. Ik doe hem af en toe om als ik naar haar toe ga. Dit soort dingen durf ik dus echt niet te zeggen..
) maar omdat ze eigenlijk niet wist of ik gaatjes in mn oren heb (heb ik dus wel) had ze voor mij een ketting gekocht..
. anneliesdj schreef:Barco schreef:Daarom vind ik het altijd lastig om een boek of cd of zoiets te geven en geef ik altijd (heel ordinair) een waardebon. dan krijg je niet die genante vraag. Of dat ze het in de hoek gooien en niet meer naar om kijken.
Zelf vraag ik niet naar het bonnetje en hou het. (meestal vraag ik naar een waardebon)
Die kun je dus omzeilen door standaard het bonnetje erbij te doen.
. Mijn opa was ook reuze trots dat ik zo blij was met zijn kado. Helaas heeft mijn moeder ooit gedacht dat ze dat boek wel mee mocht nemen naar de school waar ze werkte (omdat ik het toch al gelezen had) en daar is de hele mooie kaft kapot gemaakt en weg gegooid
. Boek heb ik weer terug gehaald en mag niemand ooit van me lenen
. Met andere boeken maakt het me echt niets uit en geef ik me liefde ook een hoop weg, maar hier hangt voor mij een hele hoge emotionele waarde aan vast. Oeps, heel off topic verhaal aan mijn on topic reactie geplakt... sorry...
BrittKitt schreef:Als het te klein of te groot is oid (als het dus om kleren gaat), dan wel evt. Maar niet als het gaat om niet mooi oid
Dat durf ik ook niet.
Tenzij het van mijn ouders is. Van hen krijg ik altijd een heel duur cadeau voor m'n verjaardag dus dat is zonde als ik er niet blij mee ben.