Bij mij kwam er een met de opmerking: MEVROUUUUUW?!?!? IS EEN KOE EEN JAGER?!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:moonfish13 schreef:Misschien kan je voor jezelf er wat meer werk van maken: Ga op de dingen is wat uitgebreider in als hetgene wat ze vragen. (dat doe ik ook.)
Dat snappen ze niet. We hadden laatst een toets waar de vraag in voorkom welke anti-vlooi middelen je moet gebruiken bij een hond die nierproblemen heeft. Dan moet je externe middelen gaan gebruiken, en geen spul wat je dus intern doet of in het bloed opgenomen heeft.
Dat was volgens hun dus hartsikke foutoll (stond letterlijk in mijn boek maar dat telt niet mee).
Ik zal echt blij zijn als ik over 2.5 jaar van die school af ben.
Die klopt wel
Spul wat intern werkt, werkt pas als de vlo al gebeten heeft, bij een allergie meot je dus juist voorkomen dat de vlo steekt, dus uitwendige middelen, maargoed off-topic 
verder gevolg: helft van de tijd zit ik thuis opdrachten en verslagen te maken.
Is ook echt de bedoeling van school, niet dus!
Daarnaast werken interne pas als de vlo gebeten heeft, en het kwaad al geschied is 
Maar om even te zeggen waar het op staat: ik leer alleen nog wat in de dier-vakken, voor de rest leer ik niks. Ben gelukkig niet de enige, vriendin van mij heeft hetzelfde probleem, en we willen kijken dat we nog kunnen switchen naar een bbl-opleiding, hebben het idee dat wij in de praktijk meer zullen leren dan op school
Maar goed, het blijft frustrerend dat je motivatie zo steeds minder wordt.
Ben wel benieuwd wat er bij jou dan uitkomt
Dat is wel beetje grappig als ze dat zeggen. Denk dat het ermee te maken heeft dat als jij het
Santigo_ schreef:Wij gaan idd ook na de vakantie praten, weet dat vorig jaar een jongen halverwege is overgestapt bbl naar bol, dus hoop dat et andersoom ook gaat. Denk zelf dat het het moeilijkste wordt om een baan te vinden...Ben wel benieuwd wat er bij jou dan uitkomt
)
magda_90 schreef:Jullie ook al![]()
Het zijn inderdaad individuele opdrachten waar je ongeveer 3 tot 8 weken de tijd voor krijgt.