Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Megamutsj schreef:En er zijn speciale shows en spookhuizen waar je extra voor moet betalen toch?
Daar moet je iets van 3 euri extra voor betalen. 

Maar wel leuk opzich!(A) LF_xx_D schreef:Ik ging een keer met een vriendin naar Walibi, net met frightnights..
's Avonds echt doodeng, zo'n acteur die een lucifersdoosje met centen voor je gezicht opentrok, en een andere met een nep kettingzaag, ik vloog 5 meter de lucht in
Maar was wel erg leuk!

Gelukkig kwam een enge zuster ons terug duwen
Olympia schreef:LF_xx_D schreef:Ik ging een keer met een vriendin naar Walibi, net met frightnights..
's Avonds echt doodeng, zo'n acteur die een lucifersdoosje met centen voor je gezicht opentrok, en een andere met een nep kettingzaag, ik vloog 5 meter de lucht in
Maar was wel erg leuk!
Een collega van mij ook toen we vorig jaar daar waren en zo'n mannetje met een kettingzaag ging nog een stukej achter haar aanrennen
Wij kwamen de robin hood uit, stond die kerel daar. En mijn vriendin zegt: 'Eeehj boks man'' . Die kerel kijkt haar vet evilaan, dus ik zeg zo 'Uhh ja, zullen we maar rennen?' 'Ja laten we dat maar doen' .
Op een gegeven moment hebben we ons verstopt onder een picknicktafel en toen kon ie ons niet meer vinden
Polivy schreef:Een vriend van me werkt daar en heeft echt de grootste lol. Erg leuk om te horen.

MaiMai schreef:Wie weet waren wij dat wel. Ik heb me dit jaar voorgenomen om meer op te letten en minder aan te trekken van mensen die het eng vinden. Zo was er in House of Shock een patient met een roze olifant in zijn maag. Wij dachten allemaal dat zijn darmen eruit kwamen ofzo. Pas achteraf zag ik dat het een olifant was en heb me blauw gelachen!
Dominiqueee schreef:Polivy schreef:Een vriend van me werkt daar en heeft echt de grootste lol. Erg leuk om te horen.
Oh, dat lijkt me nou zo'n geweldig leuke baan!![]()

Ik hoop dat het regent, dan is het tenminste een beetje rustig bij de achtbanen.