Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik ging vandaag in regenpak 20 minuutjes op de scooter richting paardjelief en daar ben ik 2 uur in de zeikregen met het beestje buiten gaan grazen.
In de regen, dansend op de muziek van m'n iPod.
(Ja, echt dansend.)

Saskiaatje schreef:Ik heb nergens last van.Ik ging vandaag in regenpak 20 minuutjes op de scooter richting paardjelief en daar ben ik 2 uur in de zeikregen met het beestje buiten gaan grazen.
(Ja, echt dansend.)

en rijden valt prima te doen, ook met een enorme blub bak.

Lopen wil nog wel met paraplu, maar fietsen....drama.
Bellatrix schreef:Saskiaatje schreef:Ik heb nergens last van.Ik ging vandaag in regenpak 20 minuutjes op de scooter richting paardjelief en daar ben ik 2 uur in de zeikregen met het beestje buiten gaan grazen.
(Ja, echt dansend.)
Ik zie het helemaal voor me Saskia.
Paardje stond met kont in de wind en ik stond ernaast helemaal te swingen.
twistermahoi schreef:Hehe ikke gelukkig niet
Vindt het wel lekker en someteen na de regen ruitk alles weer zo lekkeren rijden valt prima te doen, ook met een enorme blub bak.
hihi jullie lijken wel van suiker
(Grapje hè
) LizMD schreef:Ik heb er ook vreselijke last van. Word echt om alles boos, moet om alles huilen. En vooral dat het weer zo vroeg donker is vind ik vreselijk, er zitten al te weinig uren in een dag en nu helemaal!

maar je maakt me nog blijer met , vrieskou, sneeuw,warme chocomel, en skipak, dan ben ik een gelukkig mens
op de scooter is dit weer wat minder het is hie erg modderig en glad
maar voor de rest
Leentje_ schreef:idem hier
huilen tja ik heb wel het gevoel van ok nu ga ik huilen om niets maar ik krop het op
ik kan er écht niet tegen tegen dit weer
haha dansend in de regen ik zie het ook al voor me
http://www.brigitte-handwerken.nl/s_1267.jpg

Heerlijk, laat de winter maar komen 
Maar van de week kreeg ik op de terugweg een enorme plensbui met hagel over me heen, ik dróóp echt... Nat tot op m'n hemd bij wijze van...
Dan thuis lekker onder de douche, m'n 'binnenbroek' (zo'n lekkere warme joggingbroek) aangetrokken, enorme kop thee gezet.. Nee hoor, heb nergens last van