autotje op accu, voor 2 jarige, ervaring mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laura1986

Re: autotje op accu, voor 2 jarige, ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 22:58

Ah helaas hoor, ook het steeds mindere bewegen van de kleine mensen maakt ze elk jaar zwaarder.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:34

waar is die tijd van hamertje tik toch gebleven?? Huilen van het lachen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:39

Haha inderdaad LimaMambo ik heb een houten vrachtwagen met blokjes gegeven aan het kind van mijn schoonzus alleen was de auto waarover het topic gaat toch echt interessanter. Hij rijd in zo'n ding sinds hij 1 is en had daarvoor al een grotere electrische auto daar kan hij niet in rijden maar hij weet wel hoe je gas moet geven etc. De kleine auto/quad rijd hij wel op dat snapte hij direct toen hij het ding had.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:40

Onze dochter heeft op die leeftijd ook wel eens in zo'n autootje, eigenlijk een elektrisch quadje, gereden van het zoontje van vrienden. Zij vond het toen wel leuk. Zelf hebben we er nooit één gekocht.
Ik hoop dat zij hem leuk vindt! Is gewoon lastig, het is en blijft een peuter en het ene kind is het andere niet. Soms gaat het ook met fases. Misschien voor haar nu niet/wel en later juist wel/niet Knipoog.
Veel plezier op het feestje, morgen!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:42

Breitling schreef:
Ervaring mee?

Ja, ze maken een ongelooflijke rotherrie die dingetjes! Ons buurjongetje had er een en vond niets fijner dan ' s morgens vroeg om 9 uur al voor op straat rond te crossen in dat ding, na meervoudige klachten werd dit tijdstip godzijdank verlaat. Maargoed ondanks het eerder onaangename geluid ervan heb ik er verder geen persoonlijke ervaring mee.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:43

Fairytail schreef:
Haha inderdaad LimaMambo ik heb een houten vrachtwagen met blokjes gegeven aan het kind van mijn schoonzus alleen was de auto waarover het topic gaat toch echt interessanter. Hij rijd in zo'n ding sinds hij 1 is en had daarvoor al een grotere electrische auto daar kan hij niet in rijden maar hij weet wel hoe je gas moet geven etc. De kleine auto/quad rijd hij wel op dat snapte hij direct toen hij het ding had.

ik speelde met duplo Huilen van het lachen

en idd.. die takke herrie wat die autootjes maken Boos! denk niet dat je daar je buurt een plezier mee doet door zo'n ding aan te schaffen.. en het kind beseft het toch nog niet..

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:45

Haha inderdaad de goede ouwe tijd van blokken en duplo Nagelbijten / Gniffelen
Hij is inmiddels 1,5 jaar en rijd er nog steeds in.

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:57

mijn zoontje gaat ook bijn elk weekend met ons mee naar de autocross daar gaan we dan vrijdags smorgens heen en komen maandags weer terug dus hij is helemaal in de ban van auto's hij heeft daarom bij opa en oma een jeep elektrisch
en thuis een oldtimer die pas deze maand van zolder is gehaald omdat hij toch buiten te druk was in de zandbak(en nog niet bij de pedalen kon)
nu kan hij er wel bij en is in zn nopjes vooral als zijn vader met de motor aan het repareren is dan zit hij aan zn auto te sleutelen geweldig toch.
maar hij speelt ook nog met duplo en in zn zandbakje ook de glijbaan is nog geweldig hoor.
heerlijk zijn koppie en handen vol zand en dan binnen komen terwijl ik net het hele huis heb gedaan hahaahha

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 11:00

Ik begrijp niet dat mensen het zo raar vinden als een kind een keer een duur kado krijgt. Zoals je op de vorige pagina kunt lezen heeft ze allemaal goedkoop speel goed waarvan het grootste gedeelde van de rommelmarkten komt.

Ik heb hem uit de verpakking gehaald het is een beetje een quad idee en er zit alleen een knopje op het stuur om gas te geven, geen rem dus ik verwacht dat hij maar heel langzaam gaat.

Kindje is altijd super tevrede met alles wat ze krijgt. Ik vind het niet leuk om een dood duplo speelgoed te geven, dan erbij wat heeft een kind van 2 aan die dingen ze stopt nu alles in der mond, lekker gevaarlijk.

Nee ik denk dat ze dat ding hartstikke leuk vind en als ze van het voorjaar der fietsje krijgt zal ze die ook heel leuk vinden!
Ik zal een fototje maken vanmiddag.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:00

Breitling de duplo opmerking slaat niet op jou maar op de speelgoed industrie. Veel plezier met de auto.

ps. gas los dan staat hij bijna gelijk stil

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:32

ik vind het een leuk kado ,zo heeft ze er (als ze het leuk vind) een hele tijd wat aan en ben benieuwd naar de foto's

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 16:51

laura1986 schreef:
Laat die kinderen toch gewoon bewegen in een loopauto ofzo...
Steeds meer kinderen worden al te dik, door o.a. te weinig beweging, en daar doe je ze bepaald geen plezier mee.

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:36

Ach, das heel erg leuk joh z'n ding.

Ik ben benieuwd hoe ze het vond??

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 23:14

Het uitpakken was helemaal ooeee aaaa wouuuww moooiiii haha papa moest hem gelijk in elkaar zetten en cheromy zelf gaf de wielen aan. Toen hij in elkaar stond en we op het knopje drukte vond ze het eerst een beetje eng, we hebben hem gewoon laten staan en toen ging ze er zelf mee klooien, eerst duwen, toen de pop er op en uiteindelijk ging ze zelf rijden maar toen moest ze even begrijpen dat het knopje los stoppen betekend. Mijn broer heeft foto;s gemaakt als ik die heb zal ik ze laten zien. Als ik me filmpje op internet zet kun je haar zien rijden. Zoals ik al had verwacht heeft ze stapels speelgoed dingen voor nu gehad dus ben blij dat ik wat heb gehaald waar ze een paar jaar mee doet.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:53

hihi Haha! ik had vroeger een kleine jeep op accu... wat scheurde ik daar overal mee rond!! ik was zo gelukkig!!
ik was wel ouder...en had 2 versnellingen en een achteruit!

Enneuh vet ben ik niet Knipoog

dus ik veronderstel dat jouw kleintje ook overgelukkig is!!!! Bloos

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:04

hartstikke leuk dat zij er zo blij mee was hoop dat ze er nog lang plezier van heeft.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:07

Deze tante gaf haar nichtje een keer een 2e hands fiets voor haar verjaardig,daar waren pa en ma echt niet blij mee.Dat was een veel te duur kado,en ik kon hem zo weer meenemen. Denk je goed te doen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:44

Ik heb er ook een gehad, toen ik ook 2 jaar was.
Films waarop ik ermee aan het rijden was, zien er prima uit.
Big smile op m'n gezicht.
Ze snapt het wel hoor! Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 12:53

ach mijn broer en schoonzus vonden het ook veel te duur maar wel hartstikke leuk! Ik denk maar zo, of ik koop wat leuks voor haar, of ik koop er wat leuks van voor mezelf. Aangezien ik al 12 keer per jaar wat leuks voor mezelf koop kan daar best 1 keer vanaf Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 18:45

ik heb net een smsje gekregen dat ze er helemaal gek mee is! Ze heeft door dat ze het knopje los moet laten om te remmen. Ze hebben een puppy van 3 maanden lopen, ze wacht tot die er voor gaat staan/lopen en dan geeft ze gas Haha! Nou ben blij dat het een geslaagd kado is geworden!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:19

@Breitling: wat leuk dat ze er al zo goed mee overweg kan! Ze zal er zeker nog veel en lang plezier van hebben. Ik hoop wel dat ze een beetje uitkijkt met de pup....

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 20:21

De pup is geen kleintje, word een grote hond, die is bijdehand genoeg Knipoog En hij gaat ook niet zo hard! Voor dat geld had ik eigenlijk wel een luxer ding verwacht maar ach....

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 11:13

Afbeelding

Nou dit is m Haha!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:22

Waauwwie, zo mooi roos!!
Super schattig stel!!!Héél mooi... ik veronderstel dat je je die koop niet beklaagd??

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 11:26

nee geweldig toch!
Toen we op het knopje drukte vond ze m even eng en toen ik vroeg of ik m dan maar weer mee moest nemen was het ja. Maar toen alle visite weg was ging ze er op en toen mocht ie niet meer mee Haha! Ze speelt er nu elke dag mee en heeft plezier voor 10 dus ik ben helemaal blij!