En nu rij ik in een barrel van 1400

Mijn broer rijdt echter in een wagen die hem 17000 heeft gekost, m'n ouders in een die ruim 50000 (gulden) kostte, maar die kunnen net zo goed kapot gaan. Vooral de boordcomputers
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Chiqa schreef:Nee sorrie een autootje van €10.000 vind ik dus echt niet duur,

Was wél tweedehands. Nijn schreef:Chiqa wat wil je daarmee zeggen?
Dat het stoer is om centen te hebben voor een auto?
ninja2 schreef:krijg een beetje het gevoel dat jij jezelf veel beter voelt dan mensen die in een auto van 2000 euro rijden.
KiWiKo schreef:nu rij ik een Audi TT cabrio
maar ik heb er hard voor gewerkt

Mijn eerste auto was 25 gulden. Heb er heel lang plezier van gehad. Hij mocht alleen de openbare weg niet op.

De tank was nog halfvol ook. Lachwekkende auto was dat in een afzichtelijke beige kleur. Toch heeft ie me nooit laten staan. Ik zat mooi warm en droog in de winter. Anne_GTI schreef:De tank was nog halfvol ook
en hij doet het nog steeds goed dus jah mag voorlopig blijven. Nu met het gezin beetje voor mij het boodschappen auto'tje en woon werk verkeer.
ik doe het wel met m'n auto'tje. Als ik zie wat een auto tegenwoordig kost en wat de afschrijvingen zijn e.d. een uurloon bij de garage kost al gauw honderd euro. M'n auto is nog best leuk om te zien, kan er geen trailer mee trekken maar doe ik wel met de auto van mijn man. Twee dure auto's vind ik onzin. Investeer ik liever in een verbouwing. Ik ben wie ik ben en hoef ik niet te laten zien met een dure auto
. Daarnaast zou ik nooit een gloednieuwe auto kopen, liever 1 waar al de kop vanaf is, zoals Chiqa zei.