nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:53

lynne8 schreef:
x_Marr schreef:
Hier nog iemand, 18 jaar... op het moment vind ik het niet erg gelukkig, tijdje geleden wel...
Voel me wel er nog onzekerder door, en dat helpt niet echt mee.
Ben ook soms ontzettend verlegen, en ja dan gaat het al wat stroever, vroeger ook gepest..

Jeetje en dan zitten hier ook KINDEREN van 16 te zeggen dat ze nog nooit een vriendje hebben gehad Clown Uh hallo je bent nog maar 16? Nagelbijten / Gniffelen

Ja dan kan ik wel 16 zijn, maar de jeugd van tegenwoordig heeft allemaal al zowiezo een vriendje gehad. En de meeste meisjes van 16 zijn erg onzeker ik ook, en ik kan me dan best voorstellen dat sommige het fijn zouden vinden om te praten over hun problemen en iemand te hebben die echt van ze houd..

De jeugd van tegenwoordig zijn veelal sletjes die er zó'n spijt van gaan krijgen als ze ouder zijn, inzien wat echte liefde inhoud, en met iedereen al gegaan zijn...

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:54

Ook ik ben vroeger gepest, en had het gevoel dat ik niemand mij leuk zou kunnen vinden. Maar ja.. Ik ben nu gelukkig getrouwd en moeder van een dochter van 1 jaar..
Er komt heus wel iemand voorbij die jou ook leuk vind Knipoog
Just be patient...

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:54

Anoniem schreef:
Wieteke je hebt helemaal gelijk!! Had het er toevallig gister nog over met een vriendin van me (18) en nog nooit een vriend gehad. Komt allemaal vanzelf... Ik spreek jullie over een paar jaar nog wel. Knipoog Ik was zelf ook een hele tijd van.. flirten enzo, of voor heeel kort iemand waar ik toch niet genoeg voor voelde om hem te missen als ik niks meer wou.. allemaal prima.. maar kom niet té dichtbij want ik wil m'n vrijheid en niet vastzitten aan iemand.. bindingsangst hè.. En nu.. nu ben ik alweer bijna 11 maanden samen met m'n vriend en dat gaat prima. Haha!

En zet het eens uit jullie hoofd dat liefde gaat over uiterlijk enzo.. dat is gewoon níet waar. Liefde is iets heel anders, dat gaat vele malen dieper dan dat. Je hebt een connectie met iemand, of niet. Dat kan al op je 14e zijn, maar ook als je in de 20, of zelfs in de 30 bent. Maar niet hopeloos op zoek gaan, want daar komt alleen maar een hoop gezeik van...

Helemaal gelijk Juul ! Lachen Als je op zoek gaat .. weet niet. Geloof 'r niet zo in. Lachen De echte kom je tegen, its ment to be. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:55

jesito schreef:
Het zou veel erger zijn als dat dekseltje te veel gewisseld wordt, dus als je al heel veel vriendjes hebt gehad.

Waarom is dat dan erger?

Het ligt er maar net aan hoe je je er zelf bij voelt.

dennisje

ik ben 17(bijna18) en heb wel vriendjes gehad maar om heel eerlijk te zijn waren ze niks gingen vreemd en nu sluit ik me ook af voor de liefde ik vind iemand heel erg leuk en hij mij schijnbaar ook heeft hij al laten merken tijdens het stappen maar we zetten alle bij de eerste stap niet en ben er gewoon bang voor om nog een keer gekwetst te worden.
maar dat sommige hier nog nooit een vriend of vriendin heeft gehad zal echt niet aan jullie zelf liggen er komt ooit wel iemand waar je heel gelukkig mee wordn stort je gewoon op de paarden dat is toch de liefde van je leven(bij mij in ieder geval wel) haha

edit ik heb btw niet mega veel vriendjes gehad zoals ze tegenwoordig nu hebben
Laatst bijgewerkt door dennisje op 03-10-08 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Juul schreef:
De jeugd van tegenwoordig zijn veelal sletjes die er zó'n spijt van gaan krijgen als ze ouder zijn, inzien wat echte liefde inhoud, en met iedereen al gegaan zijn...

Dat denk ik ook wel eens ja Nagelbijten / Gniffelen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:56

Annash schreef:
Ik ga ook weinig uit, zal zeker schelen.
Niet dat ik het niet leuk vind maar zit nogal in mijn uppie hier. En dan ga je ook niet snel Haha! Clown

dan gaan we een keer met de bokkers van dit topic gaan we smen stappen en mannen/vrouwen kijken

Anoniem

Oamaru schreef:
[naam] schreef:
Wieteke je hebt helemaal gelijk!! Had het er toevallig gister nog over met een vriendin van me (18) en nog nooit een vriend gehad. Komt allemaal vanzelf... Ik spreek jullie over een paar jaar nog wel. Knipoog Ik was zelf ook een hele tijd van.. flirten enzo, of voor heeel kort iemand waar ik toch niet genoeg voor voelde om hem te missen als ik niks meer wou.. allemaal prima.. maar kom niet té dichtbij want ik wil m'n vrijheid en niet vastzitten aan iemand.. bindingsangst hè.. En nu.. nu ben ik alweer bijna 11 maanden samen met m'n vriend en dat gaat prima. Haha!

En zet het eens uit jullie hoofd dat liefde gaat over uiterlijk enzo.. dat is gewoon níet waar. Liefde is iets heel anders, dat gaat vele malen dieper dan dat. Je hebt een connectie met iemand, of niet. Dat kan al op je 14e zijn, maar ook als je in de 20, of zelfs in de 30 bent. Maar niet hopeloos op zoek gaan, want daar komt alleen maar een hoop gezeik van...

Helemaal gelijk [naam] ! Lachen Als je op zoek gaat .. weet niet. Geloof 'r niet zo in. Lachen De echte kom je tegen, its ment to be. Lachen

Daarom.. en er kunnen meerdere echte zijn, daar geloof ik wel in. Maar ik heb altijd het idee dat het iets met zielsverbondenheid te maken moet hebben. Het gevormde karakter van iemand kan dat wel kapotmaken, maar het is meer dan wij denken/ weten volgens mij. Ja

lynne_berna

Dat is ook zeker zo ben ik het ook mee eens, maar toch zou ik het soms fijn vinden om iemand te hebben waaraan ik alles kwijt kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:57

lynne8 schreef:
Dat is ook zeker zo ben ik het ook mee eens, maar toch zou ik het soms fijn vinden om iemand te hebben waaraan ik alles kwijt kan.

Ja, dat is waar... maar dan zul toch gedult moeten hebben. Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:57

Silence schreef:
Ik heb het ook.
Ben 22 jaar, maar ook nog nooit een vriend gehad.
Zelf denk ik persoonlijk altijd dat dat logisch is, dat er nooit iemand op mij zal vallen.
Dat zijn helaas de overblijfselen uit mijn kindertijd waarin ik ontzettend gepest ben.
Vind mezelf niet zoveel waard.....durf daardoor ook niet uit te gaan bijv.

nadeel is dat mensen die zichzelf weinig waard vinden dat ook op de een of andere manier uitstralen... dus denk dat t belangrijk is dat je iets aan je zelfbeeld doet dan... Bloos

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:58

ikenindi schreef:
Silence schreef:
Ik heb het ook.
Ben 22 jaar, maar ook nog nooit een vriend gehad.
Zelf denk ik persoonlijk altijd dat dat logisch is, dat er nooit iemand op mij zal vallen.
Dat zijn helaas de overblijfselen uit mijn kindertijd waarin ik ontzettend gepest ben.
Vind mezelf niet zoveel waard.....durf daardoor ook niet uit te gaan bijv.

nadeel is dat mensen die zichzelf weinig waard vinden dat ook op de een of andere manier uitstralen... dus denk dat t belangrijk is dat je iets aan je zelfbeeld doet dan... Bloos

Klopt, ik ben zelf ook erg onzeker en denk ook dat ik dat uitstraal..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:59

Annash schreef:
Juul schreef:

Dat denk ik ook wel eens ja Nagelbijten / Gniffelen

Als je al die berichten hoort van een 12 jarige die zomaar met iemand het bed in duikt denk ik ook van 'waar ben je mee bezig'. Maar waar het aan ligt? Invloed van de media? De tijden veranderen? Wat dan ook.

Naja één voordeel van het 'op latere leeftijd' kom ik met mijn bijna 20 jaar aanzetten Clown pas iets serieus hebben: Het is wel echt en het is niet onder invloed of dwang van vrienden.

En waar echte liefde om draait? Ik ben opzoek naar die eerste klik van 'ja'. Heb ik die niet, is het al snel 'vergeet het maar'. En die klik is lastig Knipoog (ik ben trouwens wel bijna elk weekend in een andere stad te vinden Knipoog )

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 19:59

jep ik ben nog jong, en ik heb nog een heel leven, daarom kan het mij ook niets schelen.
Ik ben niet gepest ofzo, dus zo'n reden heeft het niet.
ook ben ik niet onzeker.
ik snap het ook niet hoor, dan ben je 16 en dan zijn sommige al de tel kwijt... Clown

inderdaad Juul helemaal mee eens!
Bekijk het positief: Als al die ''sletjes'' al die jongens hebben gehad hebben ze het imago ''sletje''.
Waardoor mannen (ondertussen ouder en verstandiger.) die er wel wat in zien zoiets hebben van ''laat maar''.
En krijgen alle normale mensen de kans en zijn zij degene die eenzaam achter blijven. Haha! Tong uitsteken

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:00

Dat heb ik ook altijd Alette! Clown
Ben in de trein wel eens een heel leuke jongen tegen gekomen waar het goed mee klikte, maar hij ging nét even te vroeg eruit Tong uitsteken

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:00

Ik ben niet onzeker, ook niet over mijn uiterlijk.

Maar ik moet wel iemand kennen voordat ik er hele gesprekken mee kan voeren. Ik ben in het begin nooit zo spraakzaam, weet nooit zo goed waar ik het over moet hebben Bloos

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:02

lynne8 schreef:

Ja, dat is zeker waar. Dat mis ik ook wel eens. Want je gaat niet alles aan je familie vertellen Clown nu helpen vriendinnen natuurlijk ook al een heel end maar toch dat is toch een ander soort relatie als een liefdesrelatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:02

moonfish13 schreef:
jep ik ben nog jong, en ik heb nog een heel leven, daarom kan het mij ook niets schelen.
Ik ben niet gepest ofzo, dus zo'n reden heeft het niet.
ook ben ik niet onzeker.
ik snap het ook niet hoor, dan ben je 16 en dan zijn sommige al de tel kwijt... Clown

inderdaad [naam] helemaal mee eens!
Bekijk het positief: Als al die ''sletjes'' al die jongens hebben gehad hebben ze het imago ''sletje''.
Waardoor mannen (ondertussen ouder en verstandiger.) die er wel wat in zien zoiets hebben van ''laat maar''.
En krijgen alle normale mensen de kans en zijn zij degene die eenzaam achter blijven. Haha! Tong uitsteken

Precies precies.. mannen vinden het vreselijk hoor die meisjes die op hun 12e ontmaagd zijn en er daarna nog veel meer hebben gehad. En dat is logisch ook.. gadverdamme. Misselijk Zou je zelf iemand willen die al half NL afgeweest is? Vraag me soms echt af wat er fout gaat..

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:04

Dat gaat helaas fout bij de vrije opvoeding. Het is niets mis mee dat kinderen vrij gelaten worden maar er moeten wel grenzen zijn en die ontbreken toch te vaak.

moonfish13

Afgelopen jaar een 14(!) jarige zwanger op mijn school....
En nog bewust ook, die jongen vroeg nog of ze de pil slikte.. zei ze ja, want ze wilde écht haar hele leven bij hem blijven. Clown
Lips are sealed Gestoord

Annash
Blogger

Nou grenzen heb ik wel meegekregen. Haha! Clown
Mocht niet uit voor mijn 16e en toen ik 16 was hoefde het van mij niet meer *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:06

Thats_Me schreef:
Dat gaat helaas fout bij de vrije opvoeding. Het is niets mis mee dat kinderen vrij gelaten worden maar er moeten wel grenzen zijn en die ontbreken toch te vaak.

Idd.. En het gaat fout bij de tv enzo.. kinderen doen gewoon vrolijk na wat iedereen doet. Ook die kleren van tegenwoordig.. kindjes van 6 met naveltruitjes, laarsjes, strakke spijkerbroeken... Nagelbijten / Gniffelen

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:06

dat heb ik ook ga eigenlijk nooit uit eens per half jaar ofzo hahah

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:09

plutolover schreef:
ik ben vroeger ook gepest en vaak afgewezen door jongerns daarom is het denk ik ook erger geworden.

Dat heb ik dus ook, ben inmiddels 25 jaar en heb zeker 4 jaar achter mn allereerste vriendje aangelopen (hij ging de luchtmacht in) 1 moment bijna, maar we zeiden geen van beide iets, schiet dus niks op. Ik heb een heel erg laag zelfbeeld van mezelf en wuif dingen ook weg. Ik houd niet van uitgaan, zit veel liever bij de paardjes of bij vriendinnen.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat een hele goeie vriendin heb, hele leuke meid, ook nog steeds single. Andere vriendinnen van mij ook, terwijl er in mijn ogen niks mis mee is.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 20:09

Ik ben ook al 2 jaar niet meer uitgeweest, ben ook niet echt een uitgaanstype, heb wel 2 klasgenootjes, 17 en 18 die ook nog helemaal groen zijn en daar ben ik wel blij om Lachen Ben je toch niet zo in je uppie.
Maar dat zijn ook geen uitgaanstypes dus zou ook niet weten met wie ik weer een keer uit moet gaan *LOL*