T-Mobile

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoiRaM

Re: T-Mobile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 19:43

Korting maakt voor mij niks uit ik heb een prepaid kaartje.. gelukkig geen abbo..

Denk dat er voor mij niks anders op zit om een andere provider te nemen...

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:45

Ik was super blij toen Orange over ging naar T-mobile, want ik heb nu juist wel bereik in huis en op stal Ja Ik vind het veeeeel beter dan toen met Orange.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 19:46

Ik heb trouwens wel eens gehoord dat als je in huis geen bereik hebt dat je het abbonement ten alle tijden op kan zeggen.

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 22:29

ninja2 schreef:
ik hoef geen korting ik wil kunnen bellen. Wat heb je aan korting als je geen bereik hebt

Ik heb 2 telefoontjes (verschillende providers) en een vaste lijn. Het T-mobile abonnement gebruik ik nog vaak genoeg, maar meestal als ik onderweg ben.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 22:32

mijn vriend en ik hadden allebij orange nu dus t-mobile waar ik in en rond me huis geen bereik heb en mijn vriend nog wel. Bij hem staat er ook nog gewoon orange in het scherm en bij mij t-mobile orange.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:52

Ik zit ook bij Orange en heb op het moment ook heel vel last van geen bereik.

Heb heel vaak dat ik zit te bellen en dan schakelt hij over van Orange naar t-mobile en standaard word de verbinding verbroken wat grote irritatie opleverd.

Vriendlief is al weg gegaan bij orange helaas zit ik nog een half jaar vast aan hen.... Boos!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:55

wij zitten/ik zit al jaren bij T-mobile en geen klachten over het bereik.
Toevallig dat mijn partner net en nieuwe telefoon heeft en zijn bereikbaarheid-streepjes zijn minder geworden en bij mij staan ze nog steeds op volledig.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:06

ik ben met de telefoon van mijn werk overgegaan van Orange naar T-mobile en het is bar en boos. Met Orange had ik slecht bereik op mijn werkplek, maar nu moet ik echt de gang op om te kunnen bellen.

heb al portatie naar KPN aangevraagd, ook ivm de "dongel: (goedemoggel)..... Clown want ik zie de bui al hangen als ik met t-mobile en m'n laptop in the middle of nowhere zit......

Privé zit ik bij KPN, overal bereik, nooit problemen.....

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:15

Ik werd gebeld door iemand van orange en ik kan nu mijn abbo kostenloos opzeggen omdat ik geen bereik heb. Dus dat ga ik zeker doen

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:40

ik heb ook orange (nu dan T-mobile) maar had thuis nooit bereik en sinds dat het T- mobile is geworden heb ik perfect bereik ik huis...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 09:15

Ik had Orange en heb nu net mijn abo laten verlengen via T-mobile, dat gaat in dec pas in, maar zit nu wel al op het tmobile netwerk.. De laatste dagen heb ik steeds dat smsjes echt uren later binnenkomen, heel irritant.. Heb ook het idee dat ik heel veel smsjes gewoon niet krijg Boos! Zal ze straks is ff gaan bellen..

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 09:20

Ik heb wel gewoon altijd bereik met T-mobile Lachen
Behalve een paar weken geleden op texel een paar keer niet Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 09:30

OMG... hoe vaak kun je doorverbonden worden binnen 1 bedrijf Clown

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:06

Ik wil bij deze iedereen met een ORANGE kaartje, welke geen netwerk meer kan vinden adviseren om via de optie netwerk op de tel, hem handmatig over te zetten naar het T-mobile netwerk.

Het netwerk van Orange is over een possje niet meer toegankelijk en krijg de laatste dagen vrij veel mensen in de winkel zonder netwerk. Toestel blijft constant zoeken. Handmatig naat T-mobile te zetten. (omdat Orange en t-mobile samen zijn gegaan zitten hier geen extra kosten aan bij, zoals normaal)

Voor info kan je me wel pben

groetjes!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:09

Idd, hebben ze bij mij in de winkel ook gedaan..

Ik heb nu het probleem dat ik niet kan MMS-en en heb gister uitgelegd gekregen hoe dat kan.. Mijn instellingen staan allemaal goed. Maar bovenin mijn scherm staat een R (heeft te maken met dat dubbele netwerk..) en door die R denkt je tel dat je in het buitenland bent. Daardoor kan je dus niet MMS-en omdat je dat blijkbaar niet kan vanuit het buitenland..

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:47

dat klopt ja... tenzij je de mms instellingen van t mobile ff in je telefoon zet dat kan helpen.

Probeer deze maar ff en de "R" staat inderdaad voor roaming het " lenen " van een ander netwerk zoals dat in het buitenland ook gebeurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:49

Ik heb de instellingen van T-mobile erin.. Ze doen het beide niet, zowel Orange als T-mobile.. heel irritant..

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:50

ja dan houd het indd op balen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:55

Enig idee tot wanneer dan? Mijn abo bij T-mobile gaat begin dec in, neem aan dat het dan toch weer goed is?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:55

Sinds ze samen zijn gegaan heb ik heel veel beter bereik. Ook niet overal, maar als ik dan bezig ben met een berichtje versturen krijg ik wel bereik:)

Overigens vond ik het wel vervelend dat al je instellingen weer veranderd zijn. Zo zat ik weer op het belpaket ipv. het smspaket. Dat was even een duur grapje!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:58

Relaxed schreef:
Enig idee tot wanneer dan? Mijn abo bij T-mobile gaat begin dec in, neem aan dat het dan toch weer goed is?

ja vanaf je Orange nummer overgezet wordt naar een je nieuwe t mobile sim werkt alles weer zoals het hoort Haha!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:51

Voor mensen die nog steeds niet kunnen bellen met t-mobile(als je eerst orange had) zou ik naar de klantenservice(je word wel 20 x doorverbonden) bellen. Wij hebben 3 abbo,s kosteloos kunnen beeindigen Het is wel niet helemaal goed gegaan maar je moet niet opgeven na 4 x ruim 3 kwatier aan de telefoon gezeten te hebben zijn onze abbo,s per direct per eindigt.

Alleen eventuwele beltegoed(in mijn geval was dat 350 euro wat nog op de simkaartjesn stond)vervalt wel. Maar daar in tegen mag je de telefoon wel houden.
Dus bellen loont wel in dit geval. Ik ga nu een abbo afsluiten bij vodafoon.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 00:38

mijn nummer wordt maar zo veranderd ofzo.
Ik belde vandaag m'n moeder, zegt ze: waar bel jij vandaan!?!, bleek er een heel ander nummer in beeld te staan.
Ook m'n nichtje vertelde dat ze niet naar me kon bellen en sms-en. Lekker is dat
Denk dat ik toch maar even ga bellen.

Heb een abbo (sim only) van 9,95 per maand, maar moet iedere maand zo'n 20,- betalen. En ik raak lang niet door m'n belminuten heen, die smsjes zijn zo verrekte duur, en dat terwijl ik er misschien 1 per dag stuur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:01

Ik heb nu een abbo van 25 euro.. Na n week kan ik me nog steeds niet aanmelden op de site en als k de klantenservicebel krijg ik te horen dat ik over m'n abbo heen zit.. Lijkt me sterk, max. 10 minuten gebeld en 2 smsjes verstuurd.. Word er nu al moe van.