Het gaat gewoon niet meer samen; mijn zusje & ik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elbeauty

Re: Het gaat gewoon niet meer samen; mijn zusje & ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:53

Ik denk dat dit heel erg herkenbaar is voor mijn zus Bloos Ik ben in haar ogen ook super vervelend geweest. Ik weet eigelijk ook niet wat je eraan kunt doen ik denk gewoon wachte tot ze ouder is.

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:55

Mag ik even je hand schudden? Haha!

Ik en mn broerte. 1 DRAMA! Hij is 12 en ik ben 16.. Heb nog een broer van 18, maar die is er alleen in de weekenden en heb ik geen problemen meer. Maar mn BROERTJE. aaaaaargh! Ik zeg niks meer tegen heb, negeer hem en probeer hem zo veel mogelijk te ontwijken. Maar hj zit me gewoon zo te treiteren! Extra 's ochtends gaan douchen als ik naar school moet, al het brood opmaken, zodat ik de hele dag zonder brood zit. Badkamer deur op slot doen als ik er bij moet. Muziek kei hard aanzetten als ik moet bellen. Irritante geluidjes maken als ik een x wat wil zien op tv. Afstands bediening verstoppelen. Moet ik nog verder gaan? Als ik met mn ex boven zat elke x op de deur kloppen. Pfff het zijn kleine dingetjes, maar het maakt me ZOOO gek. Ik kan het echt niet uitstaan. Hij liegt ook gewoon zoveel.
Hij gaat ook nooit een x buiten spelen ofzo. Hij zit alleen maar thuis tv te kijken of mij te treiteren. Heel gezellig dus hier thuis Nagelbijten / Gniffelen

Verder heb ik dus geen oplossingen voor je Tong uitsteken

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:57

Ik heb een x de afstandsbediening kapot geslagen op mijn broertje zijn hoofd omdat ie toen zo onuitstaanbaar bezig was. Bloos

Broertje krijsen, pa kwaad (omdat de afstandsbediening kapot was ROFL )

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:58

Naja het gaat over..
Ik(13) en men zus van 17 hadden vorig jaar constant oorlog,
en nu gaan we in t weekend samen shoppen Lachen
Dus ja, zij vind dat jij je uit haar leven moet houden, en jij vind dat zij kinderachtig doet..
Utgaat over..Knipoog
xx

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:59

Ntlie_ schreef:
Ik heb een x de afstandsbediening kapot geslagen op mijn broertje zijn hoofd omdat ie toen zo onuitstaanbaar bezig was. Bloos

Sorry, ik moest toch wel eff heel hard lachen. Huilen van het lachen
Gewoon omdat het zoooo herkenbaar is Tong uitsteken

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:20

Ik had een paar jaar gelden hetzelfde probleem met mijn grote broer, wij waren als twee kemphanen en regelmatig liep het uit op een gevecht (hij was sterker en wist dat ook). Hij had ook problemen met mijn ouders maar iets minder dan met mij.
Na een tijd werd dat echt een probleem want dan was de spanning te snijden in huis en was het weer wachten tot de volgende uitbarsting.

Gelukkig (want de situatie was echt ondraagbaar geworden) ging hij dan op kamers, en alles was bijna op slag gedaan. En nu kan ik zelf zeggen dat wij weer een normale (tot zelf goede) broer-zus relatie hebben. We zien elkaar tijdens het weekend en zolang dat we na die twee dagen weer elk onze weg kunnen gaan gaat alles prima Knipoog .

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 19:38

Rachel_x schreef:
Ntlie_ schreef:

Sorry, ik moest toch wel eff heel hard lachen. Huilen van het lachen
Gewoon omdat het zoooo herkenbaar is Tong uitsteken

Bloos Zo heeft mijn zusje vroeger met een handafdruk op haar bovenbeen rondgelopen.

Wat studeren betreft, ik wil niet op kamers. Dus helaas zit ik er nog wel een aantal jaar aanvast, misschien toch maar een slot en camera ect op mijn kamer deur.

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:51

ik was ook zoals je zusje, ik heb een zus die drie jaar ouder is..
toen ik 14 was wou ik er uitzien zoals zij en daarom dus ook haar productjes gebruiken ed. hebben we toen ook vaak ruzie om gehad.
nu 2 jaar later gebruiken we gewoon elkaars spullen regelmatig Vork
alleen schmink enzo niet dat hebben we zelf wel maar schoenen, kleding, enz die worden gewoon uitgewisseld..
waarschijnlijk omdat ik het vriendelijk vraag en niet gewoon eis Huilen van het lachen
we hebben nu amper nog ruzie dus er is nog hoop Vork
ik was soms ook heel nijdig op mijn ouders maar ik kon er dan ook niet tegen dat mijn zus er iets van zei want zij had er niets mee te maken vond ik dan, dus beste is om daar gewoon niet op te reageren Lachen
als ze nog iets wil lenen van jou zeg je gewoon dat ze het gewoon mag vragen dan zou ze het wel krijgen..
ooit dringt het wel door Knipoog