Magnummm schreef:Ow ja, dat van die ganzen is het vreselijkste van alles..
nouja.. dat wil ik nog neit zeggen..

neem die scharrelkippen... en die legbatterijkippen..
de scharrelkip heeft mischien 20 centimeter meer ruimte...of het moet wel een bioboerderij zijn.
veel mensen hebben heir ook een verkeerd beeld bij.
en die kistkalveren.
en melkkoeien, voor de melk.. die moeten steeds kalveren krijgen, maar die krijgen niets van die melk. want dat gaat naar de mens, die worden opgevoed met kunstmelk, vind ik eigenlijk ook wel sneu..

Iemand die me begrijpt 
alleen moeten ze er ook geld mee verdienen dus gaan ze er met een commerciele manier mee om. Niet altijd verkeerd natuurlijk maar het kan hier en daar zeer zeker wel verbeterd worden. Of beter gezegt het moet hier en daar zeer zeker wel verbeterd worden.
). Ik probeer haar in elk geval bij te brengen wat de bio-industrie en overbevissing e.d. is. Zuivelproducten sla ik vooral biologisch in (op de danoontjes na dan
Maar er zijn dus veel verschillende manieren en elke boer heeft natuurlijk zijn eigen manieren. Ik weet wel dat de meeste wel gewoon om hun dieren geven ook al zijn ze wel commercieel ingesteld. Het kan dus best zijn dat je net een stal hebt getroffen waar het erger er aan toe is gegaan dan standaard is of dat ik meerdere stallen heb bezocht waar het wat softer er aan toe ging.