Gelijk hebben maar gewoon geen gelijk krijgen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mitxa

Re: Gelijk hebben maar gewoon geen gelijk krijgen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 09:55

Margreet schreef:
Mitxa schreef:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Huilen van het lachen

Probeer ik zo m'n best te doen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:57

Na een poging om ze van mijn gelijk te overtuigen kap ik dan gewoon af met een opmerking in de trant van dat ik toch wel gelijk heb en dat ze me vooral niet moeten geloven.. Schijnheilig Dat doe ik overigens alleen als ik het 300% zeker weet. Als ik niet helemaal zeker ben ga ik niet eens in discussie omdat ik ze dan zoiezo niet kan (en wil) overtuigen..
Waar ik wel de schurft aan heb is als mensen gelijk menen te hebben in dingen die ik gezegd zou hebben en dat ik ze dan moet overtuigen dat ik dat niet heb gezegd.. Heb er een hekel aan als mensen mij woorden in de mond gaan leggen waarvan ik zeker weet dat ik dat nooit heb gezegd (mijn geheugen laat mij wat dat betreft niet in de steek..) en dan kan ik ook best pissed worden Tong uitsteken

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:57

Meestal zeg ik iets in de trant..
"Weet je wat, JIJ hebt gelijk. Het is goed " en dan een vage glimlach, in de wetenschap dat jezelf wel beter weet.. Knipoog
Werkt erg op de zenuwen, want ze willen dan blijven uitleggen waarom ze gelijk hebben..
"Natuurlijk lieverd, ik zei toch...JIJ hebt gelijk"

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:13

Ik hou de eer lekker aan mezelf en ga niet zitten drammen. Zoalng ik weet dat ik gelijk heb is het prima en de rest interesseert me niet. Vind het zo kinderachtig als iemand per sé zijn gelijk moet hebben, die tijd heb ik echt gehad.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:14

Ik kan daar ook echt niet tegen. Dat een ander écht niet begrijpt wat je bedoeld. Wordt ik echt gek, terwijl het overduidelijk is.

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 10:18

Kieffer schreef:
Ik hou de eer lekker aan mezelf en ga niet zitten drammen. Zoalng ik weet dat ik gelijk heb is het prima en de rest interesseert me niet. Vind het zo kinderachtig als iemand per sé zijn gelijk moet hebben, die tijd heb ik echt gehad.

Het betrweft hier wel over de gezondheid van paarden, dat vind ik wel belangrijk genoeg om het hun wel even onder hun neus te schuiven hoe het wel zit.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:57

Mitxa schreef:
Kieffer schreef:

Het betrweft hier wel over de gezondheid van paarden, dat vind ik wel belangrijk genoeg om het hun wel even onder hun neus te schuiven hoe het wel zit.

Imo ging het over gelijk krijgen opzich, zag namelijk nergens iets over paarden staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:58

_Kimberley schreef:
Ik kan daar ook echt niet tegen. Dat een ander écht niet begrijpt wat je bedoeld. Wordt ik echt gek, terwijl het overduidelijk is.

Dan is het voor jou overduidelijk, maar voor de ander schijnbaar niet. Daar zit nogal een verschil in Knipoog

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 16:00

@ Kieffer: Staat inderdaad niet in m'n beginpost maar ergens in een berichtje op de eerste pagina Knipoog

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 16:53

Ik ken het ook hoor haha. Haha! Ik ga meestal wel in heftige discussie maar als ik merk dat het niets oplevert stop ik wel.. Soms merk ik dat al snel en stop ik vlugger, andere kunnen wat langer duren. En dan achteraf inderdaad "zie je nu wel". Clown

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:03

Oh ik kan me daar ook zo over opfokken.. Schijnheilig
Maar ga altijd naar bewijs zoeken en zorg dan dat ik kan laten zien dat ík gelijk heb.. Vork

Een poos geleden had mijn moeder een bikini bij de wehkamp o.i.d besteld, maar die was in mijn maat binnengekomen. Was ze er heilig van overtuigd dat ík die bikini had besteld.. Nou mooi niet dus, ik hoef dat lelijke ding niet.. Clown
Nouja hele discussie, geen van beide zou die bikini besteld hebben..
Moeders 'm mokkend teruggestuurd ( "dit is de laatste keer dat je wat hebt mogen bestellen bij de wehkamp, volgende keer ga je maar fijn een bikini in de winkel halen" ) en een paar weken later vond ik dus dat formulier dat moest worden ingevuld om die bikini te bestellen.. Met m'n moeder dr maat erbij!
Ik dus heel trots naar m'n moeder, blij dat ik gelijk had... Maarja het was natuurlijk al weer een poos geleden, dus toen wist mevrouw het niet meer en had ik alsnog niet veel lol meer van m'n gelijk.. Clown