Margreet schreef:Mitxa schreef:Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Probeer ik zo m'n best te doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Margreet schreef:Mitxa schreef:Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Dat doe ik overigens alleen als ik het 300% zeker weet. Als ik niet helemaal zeker ben ga ik niet eens in discussie omdat ik ze dan zoiezo niet kan (en wil) overtuigen..

Kieffer schreef:Ik hou de eer lekker aan mezelf en ga niet zitten drammen. Zoalng ik weet dat ik gelijk heb is het prima en de rest interesseert me niet. Vind het zo kinderachtig als iemand per sé zijn gelijk moet hebben, die tijd heb ik echt gehad.
Mitxa schreef:Kieffer schreef:Ik hou de eer lekker aan mezelf en ga niet zitten drammen. Zoalng ik weet dat ik gelijk heb is het prima en de rest interesseert me niet. Vind het zo kinderachtig als iemand per sé zijn gelijk moet hebben, die tijd heb ik echt gehad.
Het betrweft hier wel over de gezondheid van paarden, dat vind ik wel belangrijk genoeg om het hun wel even onder hun neus te schuiven hoe het wel zit.
_Kimberley schreef:Ik kan daar ook echt niet tegen. Dat een ander écht niet begrijpt wat je bedoeld. Wordt ik echt gek, terwijl het overduidelijk is.
Ik ga meestal wel in heftige discussie maar als ik merk dat het niets oplevert stop ik wel.. Soms merk ik dat al snel en stop ik vlugger, andere kunnen wat langer duren. En dan achteraf inderdaad "zie je nu wel".