Mijn broer heeft een dodelijk ongeluk gehad..
op 1 januari 2001 is hij tegen de boom gereden door gladheid hij was 2 maanden 18 en had twee weken zijn rijbewijs...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mloui schreef:dat is ook heftic CoSa! Een vriend van mij is 5 jaar geleden ook omgekomen, vlak bij Eelde. Hij zat op de vliegeniersschool en ze waren met een groepje ergens heen geweest. Met 3 auto's reden ze uiteindelijk terug naar school. Door de regen en vele afgevallen bladeren vloog die vriend van mij 100 m voor de afslag naar school uit de bocht tegen een boom. Hij en een vriend van hem die ook in de auto zat hebben het niet overleefd. De jongens die in de auto er achter reden hebben het dus ook zien gebeuren en konden in 1 week tijd 2 kisten dragen. Ook heel heftig!
LDRD schreef:Mijn man en zijn broer hebben een verongelukte collega uit zijn vrachtwagen gehaald.
De ouders van de verongelukte collega hebben vervolgens mijn zwager van moord beschuldigd.
Dat dat impact heeft gehad zal wel duidelijk zijn neem ik aan. Mijn zwager is er nooit echt meer bovenop gekomen.
Joto schreef:Mijn broer heeft laatst zijn auto tegen een boom geparkeerd..
Joto @ [LZP] Dan staat even je leven op zijn kop..Dat ene telefoontje..
Je schetst een beeld van wat je aantreft een deukie, kras e.d... Maar als je dan ziet hoe die auto er aan toe is..Dan schrik je toch wel..En vraag je je in godsnaam af hoe hij dat kon overleven, waarom had hij niet een schrammetje.. niet fataal maar leuk is het niet, hij mocht van geluk spreken dat hij geen passagier mee had, die had het niet kunnen na vertellen.