Wij hebben hier op mijn stage (interieur architectenbureau) een hele gave roze slaapkamer (
), als je wilt kan je me pb'en, kan ik je wel een foto sturen voor inspiratie! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

), als je wilt kan je me pb'en, kan ik je wel een foto sturen voor inspiratie! 

das waar maar meestal bind ik hem vast of ligt er een deurstopper dan kan het ook niet

) je bed uitrollen zo je ligstoel in
Kristie schreef:Of s'nachts met vriendinnen op het dakterras slapen!
De keuken is ook erg leuk, helemaal mijn smaak. Laten jullie die er in zitten, of komt er een nieuwe keuken in?
we moeten alleen nu de nieuwe keuken annuleren..
Weet je wel zeker dat je álles roze wilt? Ik heb mijn behang barok, en een muur zwart-wit gestreept.
Dan heb ik zandkleurige hele zachte vloerbedekking
En felroze deuren. Verder nog wat roze dingen enzo, maar de grond/muren/deur etc. roze vind ik wel heeel veel. Rianne_ schreef:Leuk hoor! Gefeliciteerd dan maar.Weet je wel zeker dat je álles roze wilt? Ik heb mijn behang barok, en een muur zwart-wit gestreept.
Dan heb ik zandkleurige hele zachte vloerbedekking
En felroze deuren. Verder nog wat roze dingen enzo, maar de grond/muren/deur etc. roze vind ik wel heeel veel.
alsof ik mijn kamer hoor, ik zal vanaaf een foto maken, dat barok en zilver verveeld me (heb het pas 2 jaar) maar mn roze muur waar ik tegen aan slaap is 

marlies85 schreef:Gefeliciteerd DQ! WAt dacht je er van om een hele grote HK op je muur te schilderen???

!!!!
window schreef:waar is het nou precies?
maar het is daar zó heerlijk rustig. 

,, de leuningen van het bankje kunnen trouwens naar beneden geklapt worden dus dan hebt je een bedje 
alleen op deze foto kunnen de leuningen nog meer omhoog en dan knal roze wonderworst_ schreef:wauw wat een gaaf huis !!
als je toch voor roze gaat : ik ben helemaal verleifd op een knalroze bankje bij de leenbakker ( als die daar in de buurt zit )
k ga nu me kamer helemaal omgooien zodat dat bankje ook in me kamer kan,, de leuningen van het bankje kunnen trouwens naar beneden geklapt worden dus dan hebt je een bedje
hij was 70 euro ::alleen op deze foto kunnen de leuningen nog meer omhoog en dan knal roze
maar doordat me kamer klein is paste hij helaas niet toen ik zei nou dan wil ik hem als bed, lag ze helemaal dubbel, want ik slaap op niets anders dan een boxspring