detour schreef:Wat een held!!!
Ja op sokken!! Viel mij mee dat ie de bevalling niet op zijn achterhoofd heeft meegemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
detour schreef:Wat een held!!!
Rebel_Jits schreef:Niks vies aan, stel watjes![]()
Onder de douche of gewoon een handdoek eronder en klaar.
Gewoon even geen mondwerk ontvangen of geven na 'de daad', simpel.
antiklit schreef:Oh zie nu dat ik het verkeerd gelezen heb, je bedoelt dat wij watjes zijn hihi sorry
Miepie1980 schreef:Rebel_Jits schreef:Niks vies aan, stel watjes![]()
Wel eens gedaan bij vorige vriendje, geen probleem. Huidige wil er niets van weten.
Maar als je eenmaal bezig bent is het echt geen gore bende hoor.
detour schreef:Nee hoor, meis, voel me ook niet bepaald aantrekkelijk op zo'n moment en voel me vaak beroerd en gammel.
Anthea schreef:Ja joh Detour, hoef je 't nieteens te verschonen, valt toch niet op.![]()
_Anca_ schreef:De eerste paar dagen die het hevigst zijn moet ik er ook niet aan denken![]()
Maar in de laatste dagen als het bijna weg is en ik ben in the mood, dan doet hij maar een condoom om!
Meestal ben ik dan nog zo weinig ongesteld dat je niet eens 'sporen' op het bed of op manlief ziet.
wendy_x schreef:haha dat lijkt me nou ook 10 x niks..opzich niet om de bende, maar omdat ik me nooit fit voel als ik ongesteld ben, laat staan dat er dan nog zo'n gevaarte in moet
wendy_x schreef:haha dat lijkt me nou ook 10 x niks..opzich niet om de bende, maar omdat ik me nooit fit voel als ik ongesteld ben, laat staan dat er dan nog zo'n gevaarte in moet