Het probleem wat Ziggo heet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Eline_

Re: Het probleem wat Ziggo heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 19:57

Ja Ziggo vreselijk! Bij ons valt telkens het internet eruit, elke dag wel een paar keer. In september hadden ze ook de zogenaamde onderhoudsbeurt van het internet en je zou er geen last hebben. Mooi wel dus, internet lag er bij ons 3 weken uit! TV werkt ook niet optimaal. Beeld blijf ook steeds haken. Scheve mond De telefoon is het enige wat het nog redelijk doet en die het minste uitvalt!

We hebben het maar opgezegd en we gaan nu over stappen naar KPN, hopelijk wordt dat beter!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 11:38

Pm Sok op bokt eens, die werkt bij die helpdesk Ja
Cool

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 12:35

Talisa schreef:
Cool

Bloos! Arme Sok, die wordt straks platgepb-t

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 12:57

Haha, vandaar de ' Cool ' smiley onder m'n bericht Haha!

nuldertien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 13:01

Ik heb al jaaaaaren internet via @home en nu dus via ziggo. Nooit problemen mee gehad. Alles werkt altijd.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 22:49

Miss_MC schreef:
Loesje88 schreef:
Vriendlief heeft na wat problemen met Ziggo ook hun internet willen opzeggen, maar dat kon niet nee want tegenwoordig was het internet en telefonie in 1, dus dan konden ze ook niet meer bellen, en hun zijn dus maar helemaal overgestapt naar iets anders, zonder dat ze de klanten op de hoogte stellen veranderen ze vanalles... Clown

ja idd ... zo gaan ze tegenwoordig met mensen om Boos!

Écht niet allemaal hoor Knipoog

Cayenne schreef:
Dat heb ik dus ook Unwritten. Eigenlijk helemaal geen problemen met Ziggo. Ik heb niets van de omschakeling gemerkt en ook over de klantenservice ben ik prima te spreken.

Well thank you very much! Afgod

JoT schreef:
Talisa schreef:
Cool

Bloos! Arme Sok, die wordt straks platgepb-t

Niet erg, ik kijk het graag ff na hoor! Lachen

PB me bij internetproblemen ed ff je postcode, huisnummer emailadres en naam, dan kijk ik graag ff het een en ander voor je na hoor! Ja

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 13:25

bij ons gaat het nu beter met internet maar wel vaak s'avonds erg traag.
En mijn buren hebben ook ziggo en hebben geen internet vet vaag

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:17

Nouja, as I said, ik zoek graag wat dingen uit, doe ff een pb! Ja

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:21

Unwritten schreef:
Wat trouwens wel opvalt, mensen gaan pas klagen als internet vaak uitvalt.. ergens een verslaving of internet heel hard nodig? Lachen

Beetje vreemde opmerking. Ik betaal voor een internetverbinding en verwacht dan ook een internetverbinding.
Niet dat ik het hele weekend geen gebruik kan maken van internet en afgelopen dinsdag ook veel problemen had.

Persoonlijk ben ik niet blij met de overgang van Casema naar Ziggo en ook wij denken erover om of over te stappen naar KPN of glasvezel.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:24

Verhuizen naar Boxmeer, daar heeft Ziggo ook een test-glasvezel netwerk liggen Haha!

Maar pb alsjeblieft je postcode en huisnummer ff, dan kijk ik je verbinding ff na op het werk en waar nodig is wat aanpassen! Knipoog
Ik doe het met alle plezier! 1 tevreden Ziggo-klant is alweer 1 stapje in de goede richting!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:42

Sok schreef:
Verhuizen naar Boxmeer, daar heeft Ziggo ook een test-glasvezel netwerk liggen Haha!

Maar pb alsjeblieft je postcode en huisnummer ff, dan kijk ik je verbinding ff na op het werk en waar nodig is wat aanpassen! Knipoog
Ik doe het met alle plezier! 1 tevreden Ziggo-klant is alweer 1 stapje in de goede richting!

Ik vind het lief aangeboden maar ik wil gewoon een klantenservice kunnen bellen waar ik normaal te woord gestaan word en normale antwoorden krijg. Jij bent een uitzondering en een goede blijkbaar. Knipoog

Dit is voor ons de vijfde keer dat we een andere provider krijgen voor onze internetverbinding en met stip de slechtste.
Natuurlijk gaan mensen bellen (als je er al doorkomt) als je geen internetverbinding hebt. Dat heeft niets te maken met verslaving of hard nodig hebben: je betaald voor verbinding!

Kijk eens hoeveel mensen gaan bellen als er storing is en de tv het niet meer doet.

Wat ik helemaal erg vind is dat de telefoon er zo vaak uitligt en dan bij voorkeur 's nachts.
Digitale tv is ook een ramp geworden sinds het Ziggo is geworden.

Gelukkig wordt het glasvezelnetwerk hier niet door Ziggo geregeld anders werd het zeker KPN.
Wij hebben nu al vreselijk heimwee naar Casema/Wanadoo.
En enorm spijt dat we ooit overgegaan zijn van KPN naar kabeltelefoon.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 15:59

Ik wil je vanaf het werk ook wel bellen hoor, scheelt weer een half uur in de wacht staan voor jou Vork

Maar ik heb idd heel wat collega's (en dan voornamelijk van de externe callcentres) die gewoon NIET tof omgaan met klanten die ontevreden zijn. De externe callcentres krijgen geld voor iedere call die ze voor ons doen, en ze willen dus zoveel mogelijk calls binnen zo kort mogelijke periode doen. En dát nekt de service.. Ik hang regelmatig een uur met mensen aan de lijn, maar dan bied ik vaak halverwege aan of ik ze ff terug moet bellen ivm de telefoonkosten! Mensen zijn dan ook nog extra blij als dan alles weer goed werkt, omdat ze dan toch weer heel wat geld bespaard hebben!

Maar ik ben het met je eens hoor, je betaald voor je verbinding, en dan wil je dat ook krijgen! Het moet niet kunnen dat de klanten de dupe worden van onze herindeling/fusie met de andere kabelbedrijven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:52

Wij wachten nog steeds op het kastje voor digitale televisie Clown Dat zou er 2 weken geleden al zijn.. de smartcard hebben we al wel, klantenservice anderhalve week / twee wken terug gebeld, kastje zou meteen verzonden worden.. waar is kastje? Blond Ik wil tv gelderland kijken Haha!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:54

Ook ik ben van Multikabelklant ineens Ziggo-klant geworden. Heb er alleen kabel-tv. En als ik dit zo lees denk ik dat ik toch nog maar eventjes wacht met het bestellen van zo'n alles-in-1-pakket... Cool

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:55

Het rare vind ik dat multikabelklanten veel minder last hebben gehad van de omschakeling naar Ziggo dan bijv. Casemaklanten.
Ikzelf had voorheen Multikabel en was na alle vervelende berichten over Ziggo ook niet blij met de fusie, maar uiteindelijk heb ik er helemaal geen last van gehad. Misschien ligt dat ook aan de streek?

Maar het is idd goed voor te stellen dat mensen het een keer zat worden wanneer de verbinding het steeds niet doet. Je moet er toch voor betalen, en dan verwacht je ook dat het werkt.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:58

Wij hebben Ziggo er uit gegooit. Eerst Casema, toen Wanadoo , toen Online of Orange en toen Ziggo, alleen maar ellende.
Eerst konden we geen email meer binnen halen via Outlook en vlak daarna werden we met regelmaat van internet afgegooit. Toen was de maat bij ons vol, na al die jaren ellende met die kabel. Weg er mee ... Voor ons geen Ziggo meer, binnen kort gaat ook de tv er uit van Ziggo ...

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:03

heb niet alles gelezen, wij hebben voorheen ook gewoon nog @home gehad, en toen al weinig tot geen problemen gehad, hebben wel soms dat op de gewone pc even geen verbinding is, op me laptop maar heel af en toe.. verder alleen dat ie af en toe langzaam is kwa verbinding verder geen problemen dr mee..

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:05

Al die naamswijzigingen alleen al: wat een verspilling Scheve mond

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:08

Ja, als ik dan toch een klacht mag hebben: die naam.
Hoe zijn ze daar in vredesnaam opgekomen Clown

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:08

Wij hebben digitale tv van Ziggo en daar zijn we heel tevreden mee. We hebben (gelukkig?) geen telefoon en internet van Ziggo. dat hebben we van Tele 2 (en ik heb altijd verbinding etc.)
Behalve dat wij een week hebben moeten bellen voordat we iemand aan de lijn kregen om Film1 op te zeggen en we daarna een brief thuis kregen dat digitale televisie was opgezegt en we Film 1 hielden waarna we weer een week hebben kunnen bellen voor we iemand aan de lijn kregen om dit weer te fixen zijn wij erg tevreden.. Maar als je problemen heb kan ik me voorstellen dat het een ramp is..

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:57

Unwritten schreef:
Wij wachten nog steeds op het kastje voor digitale televisie Clown Dat zou er 2 weken geleden al zijn.. de smartcard hebben we al wel, klantenservice anderhalve week / twee wken terug gebeld, kastje zou meteen verzonden worden.. waar is kastje? Blond Ik wil tv gelderland kijken Haha!

Postcode en huisnr? Tong uitsteken Dan check ik morgen gelijk ff hoever het met die order staat!

Cayenne schreef:
Het rare vind ik dat multikabelklanten veel minder last hebben gehad van de omschakeling naar Ziggo dan bijv. Casemaklanten.
Ikzelf had voorheen Multikabel en was na alle vervelende berichten over Ziggo ook niet blij met de fusie, maar uiteindelijk heb ik er helemaal geen last van gehad. Misschien ligt dat ook aan de streek?

Maar het is idd goed voor te stellen dat mensen het een keer zat worden wanneer de verbinding het steeds niet doet. Je moet er toch voor betalen, en dan verwacht je ook dat het werkt.

Klopt! Ik snap het ook nog steeds niet zo..
De klanten uit het Casema en @home gebied zijn het meest problematisch. Ik krijg ook praktisch nooit klanten aan de lijn uit het oude Multikabel gebied.. Weird..

Cayenne schreef:
Ja, als ik dan toch een klacht mag hebben: die naam.
Hoe zijn ze daar in vredesnaam opgekomen Clown

Het is een verzinsel. Met als achterliggende gedachte; nieuwe, niet bestaande naam en beginnen met een schone lei. Al is ze dat nou niet bepaald gelukt Haha! Haha

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:53

Vanavond ging het bij Radar over Ziggo. Ze mochten op de werkvloer filmen en iedereen alles vragen. In het publiek zaten veel mensen met klachten en toch kwam er iemand om daar keurig alle vragen te beantwoorden. Deze zei dat ze de afgelopen maanden veel problemen hebben gehad en ook fouten hebben gemaakt, maar dat er vanaf nu sneller gewerkt zal worden aan de problemen. Ook werden er telefoonkosten evt vergoed als mensen lang in de wacht hebben moeten staan met GSM, vanwege geen telefoon verbinding door Ziggo.

Misschien komt er nog een herhaling, geen idee, ik kijk het verder nooit, maar voor de mensen met problemen wel de moeite waard.

Ik woon zelf in Almere en heb geen Ziggo. UPC stond ook bekend om de problemen, maar het valt best mee. Erger is dat er handen vol geld is uitgegeven aan glasvezel door heel Almere en ze voor deze flats de glasvezel klaar hebben liggen, maar het niet kunnen doortrekken in de huizen. Dat wisten ze niet van tevoren. Ik moest een hele zaterdag ervoor thuis blijven en tone kwamen ze dat melden. Het gaat best om veel woningen. Ik zit er verder niet mee, maar er worden zoveel foutjes gemaakt.........

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:24

ik had problemen met @home gehad en ook nu met ziggo.
ik heb me echter bij de klantenservice laten vertellen dat er iets verkeerd is gegaan waardoor ik met meerdere mijn internetverbinding deel.

Ik moet zeggen nu 2 week verder is het probleem volgens mij groot en deels verholpen Lachen
Mijn internet is namelijk weer een stuk sneller.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:36

Unwritten schreef:
Wat trouwens wel opvalt, mensen gaan pas klagen als internet vaak uitvalt.. ergens een verslaving of internet heel hard nodig? Lachen

Idd af en toe internet gewoon nodig en ja ook wel een beetje bokt verslaafd Clown

Maar.. je betááld voor deze dienst. Dan verwacht ik ook dat die goed geleverd wordt. Ook ik heb nl regelmatig problemen met internet. Ontvang ook wel eens mailtjes niet. Of ik heb weer eens geen verbinding.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:20

Ik vind het werkelijk te treurig voor woorden. Mijn moeder heeft bijna twee weken geen mail gehad. En dat heeft van begin tot einde alleen maar bij Ziggo gelegen.

Eerst was de fout iets met de gegevens die Ziggo niet goed had overgezet. Daarna volgde talloze telefoontjes met mensen die het niet wisten, niet wilde weten, verkeerde adviezen gaven, raakte de verbinding verbroken. En het ergste was: toen er eindelijk, na twee weken geklooi de juiste persoon aan de lijn kwam, bleek het binnen een paar minuten opgelost te kunnen worden. En zelfs toen was de informatie nog niet volledig, maar de missende delen konden we gelukkig zelf in vullen. Slordig was het wel.

Incompetent van begin tot eind, is het enige wat ik erover kan zeggen.