De telefoon is het enige wat het nog redelijk doet en die het minste uitvalt!We hebben het maar opgezegd en we gaan nu over stappen naar KPN, hopelijk wordt dat beter!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
De telefoon is het enige wat het nog redelijk doet en die het minste uitvalt!
Talisa schreef:Pm Sok op bokt eens, die werkt bij die helpdesk![]()
Arme Sok, die wordt straks platgepb-t 
' smiley onder m'n bericht
Miss_MC schreef:Loesje88 schreef:Vriendlief heeft na wat problemen met Ziggo ook hun internet willen opzeggen, maar dat kon nietnee want tegenwoordig was het internet en telefonie in 1, dus dan konden ze ook niet meer bellen, en hun zijn dus maar helemaal overgestapt naar iets anders, zonder dat ze de klanten op de hoogte stellen veranderen ze vanalles...
ja idd ... zo gaan ze tegenwoordig met mensen om

Cayenne schreef:Dat heb ik dus ook Unwritten. Eigenlijk helemaal geen problemen met Ziggo. Ik heb niets van de omschakeling gemerkt en ook over de klantenservice ben ik prima te spreken.
JoT schreef:Talisa schreef:Pm Sok op bokt eens, die werkt bij die helpdesk![]()
Arme Sok, die wordt straks platgepb-t

Unwritten schreef:Wat trouwens wel opvalt, mensen gaan pas klagen als internet vaak uitvalt.. ergens een verslaving of internet heel hard nodig?
Sok schreef:Verhuizen naar Boxmeer, daar heeft Ziggo ook een test-glasvezel netwerk liggen![]()
Maar pb alsjeblieft je postcode en huisnummer ff, dan kijk ik je verbinding ff na op het werk en waar nodig is wat aanpassen!![]()
Ik doe het met alle plezier! 1 tevreden Ziggo-klant is alweer 1 stapje in de goede richting!

Dat zou er 2 weken geleden al zijn.. de smartcard hebben we al wel, klantenservice anderhalve week / twee wken terug gebeld, kastje zou meteen verzonden worden.. waar is kastje?
Ik wil tv gelderland kijken
Unwritten schreef:Wij wachten nog steeds op het kastje voor digitale televisieDat zou er 2 weken geleden al zijn.. de smartcard hebben we al wel, klantenservice anderhalve week / twee wken terug gebeld, kastje zou meteen verzonden worden.. waar is kastje?
Ik wil tv gelderland kijken
Dan check ik morgen gelijk ff hoever het met die order staat!Cayenne schreef:Het rare vind ik dat multikabelklanten veel minder last hebben gehad van de omschakeling naar Ziggo dan bijv. Casemaklanten.
Ikzelf had voorheen Multikabel en was na alle vervelende berichten over Ziggo ook niet blij met de fusie, maar uiteindelijk heb ik er helemaal geen last van gehad. Misschien ligt dat ook aan de streek?
Maar het is idd goed voor te stellen dat mensen het een keer zat worden wanneer de verbinding het steeds niet doet. Je moet er toch voor betalen, en dan verwacht je ook dat het werkt.
Cayenne schreef:Ja, als ik dan toch een klacht mag hebben: die naam.
Hoe zijn ze daar in vredesnaam opgekomen
Haha 
Unwritten schreef:Wat trouwens wel opvalt, mensen gaan pas klagen als internet vaak uitvalt.. ergens een verslaving of internet heel hard nodig?