Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xKatleentjex schreef:. Als je dit al niet kan betalen, zal ik gewoon eens nadenken over hoe je beter met je geld kan omgaan.
Lenneke_ schreef:xKatleentjex schreef:. Als je dit al niet kan betalen, zal ik gewoon eens nadenken over hoe je beter met je geld kan omgaan.
Dat is natuurlijk wat kort door de bocht. Ik heb ook niet zomaar even 200 euro, 200 euro is veel geld voor mij. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet met geld om kan gaan. Ik zou dus ook nooit 200 euro uitgeven aan iets als een telefoon
. 
karin1985 schreef:gamblerlover schreef:Ik zou het absoluut niet doen. Je moet ook rekening houden met de bijkomende rente. Het komt er dus op neer dat je uiteindelijk veel meer dan die 200 euro betaald voor de telefoon.
Beter een paar maandjes wachten en sparen, is nog nooit iemand slecht van geworden.
meestal gebeuren deze praktijken renteloos , het gaat hun erom dat ZIJ dat ding aan je verkopen.
lovelygirly schreef:Ik heb al een abbonoment. Daar had ik een mobiel bij genomen. Maar die is dus kapot gegaan. Door de regen in dit geval.
En heb toen snel een mobieltje gekregen.Prima mobieltje. Daar niet van. Maar wil gewoon graag een andere.![]()
Maar nee. Ik doe het dan niet. En wacht gewoon een paar maandjes.
En een vast inkomen. Dat heb ik wel.
Daarbij ben je altijd meer kwijt dan die 200 euro die ze je in de winkel voorspiegelen. 
lovelygirly schreef:Ik ben 17 jaar.
Ik wil gewoon een luxere mobiel.
lovelygirly schreef:Ik ben 17 jaar.
Ik wil gewoon een luxere mobiel.
Anders mag neckermann het ook niet doen. LovingTweety schreef:En als die na een half jaar nog aan het afbetalen bent maar hij is wel kapot gegaan in die tijd moet je nog maanden 8 euro afbetalen terwijl die al niet meer werkt.