Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Armaris schreef:Ik heb zoveel dingen gesloopt, een gsm tegen de tv geknalt. Deuren die er bijna uit vlogen.
Ik praat er morgen met mijn vertrouwenslerares over, eens zien wat zei zegtWellicht hetzelfde als jullie.
Hebben jullie misschien tips wat ik op het moment van uitbarsting kan doen?
ik ga gooien, smijten......... en als het moet slaan
als ik driftig begin te worden gaan mijn honden "dekking" zoeken
Vroeger was het echt heel erg
maar nu ben ik bijna 40 en ik kan me de laatste keer nog goed voor de geest halen....... was 1,5 jaar geleden toen mijn ex mij een andere naam noemde in bed
is het over
Chiqa schreef:Kiwiko vergeet die pot koffie niet van een paar weken geleden.
Is niet iets om over te lachen
maar dat was meer paniek omdat ik niet weg kon....... kan men ook rare dingen doen
Mijn Therapeut helpt me er goed bij, ik heb regressie therapie.
toen ik nog jong was hoefde er niet veel te gebeuren
maar nu ik ouder ben, moet er toch echt wel een berg aan vooraf gaan
Gisteren had ik ruzie met de afstandsbediening van mijn televisie, zonder afstandsbediening doet ie het echt, echt niet
Ik vanalles geprobeerd, en dan gaat het borrelen he
na een uur van vloekend dat ding proberen te maken, ondertussen gaat het steeds meer opborrelen....... heb ik het ding maar een hiep gegeven ........ ben toen lekker met dochterlief in bed gaan liggen om bij aflevering gemist oude afleveringen van saaie programma's te kijken, in volle rust 
) op de zaak het heel druk is en dus veel POSITVIE druk ligt, drie van mijn clienten (waar ik toevallig veel mee te maken heb gehad omdat ik daar zelf ook zorg lever) terminaal zijn...... Mijn vriend en ik het weekeinde uit elkaar zijn gegaan........ en de emmer even tot het randje gevuld is zegmaar......
dat ontlaad veel beter dan boos een afstandsbediening door het huis gooien
wat triggert je boos worden ?? (want ik kan ook uren in volle harmonie met een afstandsbediening onderhandelen over het wel of niet functioneren....... alleen gisteren even niet) WAT triggert het???? En hoe voorkom je dat je je laat verleiden tot een ongecontroleerde actie??? 
Alleen nog even uitzoeken hoe en wat. Zoals ik al zei ga ik bij de HA langs, misschien kan hij me zeggen hoe het komt.
maar Niemand in de buurt weet ervan.
)

Lousje22 schreef:Ik zou eens cognitieve therapie proberen en dan is het cirkeltje van gebeurtenis, gevoel, reactie heel belangrijk. Er gebeurt iets, zonder na te denken reageer je, hierbij leer je om snel te denken of het logisch is dat je zo reageert of dat je ook anders kan reageren en al snel zie je dat het ook anders kan, je hoeft niet te reageren in slaan of schelden. Al is schelden altijd beter dan slaan
Hoop dat je beetje snapt wat ik bedoel... ik weet het ook niet meer precies uit te leggen zoals het ooit is uitgelegd.
niet op iets anders