ik heb de zenuwen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leliev

Re: ik heb de zenuwen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:46

En? Ben je een beetje goed de nacht doorgekomen?
Succes vandaag in ieder geval en hou ons op de hoogte!

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 09:16

Hoi,
nou ik heb echt een vreselijke nacht achter de rug maar dit had ik al wel verwacht. Heb liggen draaien en piekeren en de tijd leek maar niet voorbij te gaan.

Maar het is nu al ochtend ik ik ga op tijd vertrekken, dus ik heb nog maar heel eventjes. De zenuwen gieren door me lijf heb er hoofdpijn van!

Het voelt echt als een 1e fase voor een nieuw leven, maar tegelijkertijd ben ik daar ook juist enorm bang voor, voor dat nieuwe leven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:20

Amigos_ schreef:
Het voelt echt als een 1e fase voor een nieuw leven, maar tegelijkertijd ben ik daar ook juist enorm bang voor, voor dat nieuwe leven!

Dat is ook hartstikke eng. Ik heb mezelf tijdens die periode voorgehouden dat ik het tenminste wilde proberen, dat 'nieuwe' leven. Als het niks was kon ik altijd nog terug naar het vertrouwde leven met eetstoornis. Gek genoeg werkte dat. Sterkte straks!

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:22

Rustig aan, het komt allemaal wel goed.

Stel je maar voor wat voor een plezier je straks gaat hebben met kerst.
Nogmaals, succes..

abba87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:37

ja succes we zullen allemaal voor je duimen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 14:51

Amigos_ schreef:
Het is ook eng. Maar het schijnt de moeite waard te zijn Knipoog
Ik vecht met je mee.
Laat je weten hoe het ging?

Liefs

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 14:59

ten eerste vind ik het hele goede en grote stap, je hebt zeker een flinke pluim verdient Haha!
echt goed van je dat je doorzet.
ben echt benieuwd hoe het is gegaan vandaag

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 15:40

Ik ben weer terug, het gesprek duurde anderhalf uur maar het viel me wel mee.

Ik word in eerste instantie een korte periode opgenomen om me gewicht op peil te krijgen. Uiteraard volgt er daarna nog een periode dagbehandeling. Maar er is 1 minpunt ik moet waarschijnlijk 2 maanden wachten op een plekje dit vind ik heel moeilijk, ik heb nu na 5 jaar eindelijk deze stap gezet en krijg nu eigenlijk weer de tijd om terug te kunnen krabbelen Huilen Het word dus ff moeilijk en moet vechten met mezelf om toch door te zetten.

Iedereen wel bedankt voor jullie steun dat doet me wel goed.

mickey1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:22

meid ik vind het geweldig dat je al deze stap hebt gezet en ik wil je een hart onder de riem steken, heel heel veel succes met alles en zet em op he

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 21:09

mickey1978 schreef:
meid ik vind het geweldig dat je al deze stap hebt gezet en ik wil je een hart onder de riem steken, heel heel veel succes met alles en zet em op he

dank je wel. Bloos

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:10

Meid, straks gaat alles helemaal goedkomen!
Het begin is er al! Knipoog

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 21:12

Het begin is er zeker, en het viel vandaag gelukkig mee. Het gesprek was natuurlijk niet makkelijk maar ik voelde me wel op me gemak bij degene waarmee ik het gesprek voerde en dat scheelt denk ik al heel veel!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:15

Als je je op je gemak voelt dan scheelt dat zeker, gelukkig maar Knipoog

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:18

Meid, je bent nu al zo ver. Je geeft toe dat je een probleem hebt en je zoekt hulp. Hou dit vol en dat kun je. En anders lees je dit topic nog tig keer door, maar je gaat. Dat jij je op je gemak voelt is super en dat is alleen maar beter voor jou en je behandeling. Die twee maanden gaan snel genoeg voorbij. Lachen

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 21:21

A_lette schreef:
Meid, je bent nu al zo ver. Je geeft toe dat je een probleem hebt en je zoekt hulp. Hou dit vol en dat kun je. En anders lees je dit topic nog tig keer door, maar je gaat. Dat jij je op je gemak voelt is super en dat is alleen maar beter voor jou en je behandeling. Die twee maanden gaan snel genoeg voorbij. Lachen

Bloos ik zie nu echt iemand voor me die me met een strenge blik toespreekt Clown

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:27

wat is nu 2 maand over een heel leven ? Sommige mensen krijgen nog 2 maanden en krijgen géén mogelijkheid voor een nieuwe 2e leven, die zouden hemel en aarde willen bewegen om hun kind op te zien groeien.....willen al hun bezit inleveren voor nog een paar jaar erbij.....helaas is hier géén genezing mogelijk, soms moet je even kijken naar de ergere dingen om je heen om dan te beseffen hoeveel mogelijkheden er voor jouw open blijven liggen.....de klik is er , blijf dit vasthouden !!!
De wilskracht kun je voeden door op te schrijven waarom je "die andere leven" wilt en wat je van de afgelopen 5 jaar absoluut niet meer wilt.....leg het bij de tandenborstel en herhaal dit iedere dag !

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 21:48

broadway schreef:
wat is nu 2 maand over een heel leven ? Sommige mensen krijgen nog 2 maanden en krijgen géén mogelijkheid voor een nieuwe 2e leven, die zouden hemel en aarde willen bewegen om hun kind op te zien groeien.....willen al hun bezit inleveren voor nog een paar jaar erbij.....helaas is hier géén genezing mogelijk, soms moet je even kijken naar de ergere dingen om je heen om dan te beseffen hoeveel mogelijkheden er voor jouw open blijven liggen.....de klik is er , blijf dit vasthouden !!!
De wilskracht kun je voeden door op te schrijven waarom je "die andere leven" wilt en wat je van de afgelopen 5 jaar absoluut niet meer wilt.....leg het bij de tandenborstel en herhaal dit iedere dag !

Bedankt voor de tip ik denk idd dat schrijven wel een goed idee is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:53

Twee maanden is relatief kort, gezien veel wachtlijsten langer zijn. Ik heb destijds vijf maanden moeten wachten, en dat komt veel voor. Maar het is hoe dan ook pittig, die tussentijd.

Is er nog pre-therapie aangeboden trouwens? En mag ik vragen waar je naartoe gaat? (mag ook via PB)

De eerste stap is gezet, nu volhouden Lachen Het zal zwaar worden, maar de strijd is het waard.

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 22:01

2 maanden is natuurlijk wel te overbruggen, ik was even bang dat ik zou terug krabbelen omdat ik de tijd heb om erover na te denken wat ik eigenlijk allemaal ga doen.
Morgen word ik nog wel even gebeld om te kijken wat ze in deze 2 maanden voor me kunnen doen dus dat is wel erg netjes, had niet het gevoel dat ik helemaal aan me lot word overgelaten Knipoog

redpassion je hebt een pb van mij

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:43

Wat fijn dat het gesprek goed is verlopen en dat je er een goed gevoel bij hebt.

Die twee maanden zijn vast zo voorbij en je hebt de eerste stap al gezet en nu gaan de volgende stappen veel sneller Lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:09

Succes met wachten meis.

flubjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:22

heey meid ik wens je heel veel succes en ik vind het heel dapper van je dat je deze stap onderneemt. Ik zag je wel eens op hcb Knipoog toen je amigos nog had. Ik hoop dat het straks beter met je gaat maar die eerste stap hebje al gemaakt Ach gut
groetjes

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 11:52

flubjuh schreef:
heey meid ik wens je heel veel succes en ik vind het heel dapper van je dat je deze stap onderneemt. Ik zag je wel eens op hcb Knipoog toen je amigos nog had. Ik hoop dat het straks beter met je gaat maar die eerste stap hebje al gemaakt Ach gut
groetjes

Heb even in je profiel gekeken en weet wel wie je bent ja Haha! bedankt voor je berichtje

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 23:17

Heee...beetje mosterd na de maaltijd ben ik, maar goed zeg, die eerste stap. En ja, 2 maanden is heel lang, maar toch niet. Als je er even niet teveel bij stilstaat is het ineens voorbij...En die pre-therapie zou natuurlijk fijn zijn. Ben je al gebeld?

Amigos_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 11:34

Kleine update
Ik heb volgende week vrijdag nog een gesprek, ze gaan proberen om me toch in een andere groep te plaatsen met een minder lange wachttijd. Wel ook in die kliniek. Dus ze doen erg hun best voor me.

Dus nog even afwachten wie weet gaat het toch allemaal vlugger dan ik dacht.