Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amigos_ schreef:Het voelt echt als een 1e fase voor een nieuw leven, maar tegelijkertijd ben ik daar ook juist enorm bang voor, voor dat nieuwe leven!
Amigos_ schreef:Het is ook eng. Maar het schijnt de moeite waard te zijnHet voelt echt als een 1e fase voor een nieuw leven, maar tegelijkertijd ben ik daar ook juist enorm bang voor, voor dat nieuwe leven!
mickey1978 schreef:meid ik vind het geweldig dat je al deze stap hebt gezet en ik wil je een hart onder de riem steken, heel heel veel succes met alles en zet em op he
A_lette schreef:Meid, je bent nu al zo ver. Je geeft toe dat je een probleem hebt en je zoekt hulp. Hou dit vol en dat kun je. En anders lees je dit topic nog tig keer door, maar je gaat. Dat jij je op je gemak voelt is super en dat is alleen maar beter voor jou en je behandeling. Die twee maanden gaan snel genoeg voorbij.
broadway schreef:wat is nu 2 maand over een heel leven ? Sommige mensen krijgen nog 2 maanden en krijgen géén mogelijkheid voor een nieuwe 2e leven, die zouden hemel en aarde willen bewegen om hun kind op te zien groeien.....willen al hun bezit inleveren voor nog een paar jaar erbij.....helaas is hier géén genezing mogelijk, soms moet je even kijken naar de ergere dingen om je heen om dan te beseffen hoeveel mogelijkheden er voor jouw open blijven liggen.....de klik is er , blijf dit vasthouden !!!
De wilskracht kun je voeden door op te schrijven waarom je "die andere leven" wilt en wat je van de afgelopen 5 jaar absoluut niet meer wilt.....leg het bij de tandenborstel en herhaal dit iedere dag !
flubjuh schreef:heey meid ik wens je heel veel succes en ik vind het heel dapper van je dat je deze stap onderneemt. Ik zag je wel eens op hcbtoen je amigos nog had. Ik hoop dat het straks beter met je gaat maar die eerste stap hebje al gemaakt
![]()
groetjes