Heb je dat ook..?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Re: Heb je dat ook..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 18:44

_hill_ schreef:
Conclusie: ik ben zeker niet de enige die het doet Knipoog

nee dat zeker niet.

ik deed het in het begin, omdat ik heel jaloers ben aangelegd, maar ook omdat ik verschrikkelijk kwaad was, op hem, omdat zijn ouders tussen ons aan het stoken waren.

blij dat ik van hem af ben, want als ik zijn hyves nou lees, is hij nog steeds vrijgezel en heb ik nou mooi een lievere vriend.

die niet in dit soort gevallen naar zijn ouders rent en wel om mij geeft. Tong uitsteken

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 07:05

haha, ik doe dat ook! Mijn ex heeft geen hyves, maar ik heb nog een heel goed contact met mijn ex-schoonzusje en haar ondervraag ik regelmatig nog over mijn ex. En zij heeft er helemaal geen probleem mee om alle details aan me door te vertellen. Ik ben niet jaloers ofzo maar hij heeft nogal een vreemde relatie op dit moment en ik ben gewoon heel nieuwsgierig hoe dat af gaat lopen Haha! Bloos

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 07:08

Ik kijk ook wel eens bij mijn ex op hyves, maar vooral om te kijken of er weer nieuwe foto's van de katten op staan. Die hebben we toen samen in huis genomen, ik woonde er niet ofzo. Maar toen ik het uit heb gemaakt, kon ik die katten niet meenemen want ik woon nog thuis. Maar ze hebben het goed daar.
En ik kijk ook wel eens naar zijn blogs, maar vooral omdat hij vaak wat te klagen heeft en dan lach ik me rot. Vals he.

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 07:12

Heel herkenbaar, ik wil het niet want het doet me tog alleen maar pijn. Maar de drang is zo groot...

_evii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:34

ik heb dat probleem ook ja maar dan bij mijn huidige vriend, en dat is niet omdat ik hem niet vertrouw, maar omdat ik zijn ex vriendin niet vertrouw. Ik vraag me nou af of de andere partij dit ook doet..

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:15

Skitter schreef:
Ah joh, dat doe ik met mijn tegenwoordige vriend ook ROFL Hoeft niet eens uit te zijn Huilen van het lachen

Daarom ben ik dus blij dat mijn vriend geen hyves heeft Huilen van het lachen ROFL

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:16

_evii_ schreef:
ik heb dat probleem ook ja maar dan bij mijn huidige vriend, en dat is niet omdat ik hem niet vertrouw, maar omdat ik zijn ex vriendin niet vertrouw. Ik vraag me nou af of de andere partij dit ook doet..

Inderdaad. Op zich vertrouw ik 'm wel..maar ja toch wel een beetje in de gaten houden he Knipoog

Mijn vriend heeft nogal een..'verleden'..zullen we maar zeggen..

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 12:20

_evii_ schreef:

Om maar even op jou ding terug te komen, ik keek eerst ook altijd op de hyves van mijn vriend z'n ex ( hij heeft zelf geen hyves) Maar gewoon om te kijken want ik wíst dat ze niet over hem heen was en dat ze hem terug wou. Nu ze zelf een vriend heeft doe ik het eigenlijk niet meer.
Maar ja ik snap je dus Ja