) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
vind het wel heerlijk om af en toe een avondje lekker te buizen juist! Heerlijk
evanescence schreef:Ik heb dus presies het zelfde.. zit hier achter me pc en verveel me dood.. -_-' weet ook gewoon niks om tedoen.. ga steeds maar weer roken.. uit verveeldheid.. >.<
MaaykeKramer schreef:haha dat roken is ook erg duur op zo'n avond jah ken het probleem

evanescence schreef:MaaykeKramer schreef:haha dat roken is ook erg duur op zo'n avond jah ken het probleem
Ja dat is zekker duur..
Maarja, wat moet je anders doen.. -_-' naja dan maar buiten vleermuizen kijken ofzo.. of spinne weg slaan..
haha MaaykeKramer schreef:ik zou kunnen opruimen maarja is de zaterdagavond ook niet erg geschikt voor hehaha

MaaykeKramer schreef:een avond thuis is ook geen ramp! vind het wel lekker vriendje is lekker weg dus kan lekker mijn eigen gang gaan hele dag gedroomd ben kapot! morgen maar weer druk dagje lekker ritje voor de boeg! (patty mooi paardje heb je onder je billen)
MaaykeKramer schreef:het uitgaan kost nu geen geld maar zie nu altijd te veel leuke dingen op internet te koop dus schiet ngo niet erg op haha...
Maar nu pas ik meestal op op zaterdag avond! Ik verdien geld, maar dan heb je nog steeds dat alleen gevoel
Maarrr over twee maandjes ben ik zestien, en dan kan ik eindelijk (legaal) uit
Muziekje erbij, badschuimpje hier, bodylotion daar

Wel gewoon naar de kroeg bij ons maar echt naar discotheken enzo niet. Alleen ik zou wel vaker echt uitwillen, maar ben te moe. En ik vind het altijd zo irritant om bij iemand anders te slapen of met de taxi terug te moeten.
chanora schreef:zeg nou maar niet te hard dat zaterdagavonden vreselijk zijn![]()
Altijd beter dan de schooldagen..
haha heb ook een hond naast me liggen, maar het vervelende is dat hij nooit terug zal praten