energy drink van de Aldi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Re: energy drink van de Aldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 11:20

Renske_ schreef:
Mn zusje is ooit na een hele avond redbull mixjes drinken in het ziekenhuis beland, zij was het bepaald niet gewend en kreeg er hartkloppingen van, ik was met haar mee wezen stappen en had nog meer mixjes gehad,kwam thuis en viel meteen in slaap.
Heel apart dus hoe iedereen er weer anders op kan reageren!

Dat heb ik ook gehad, ik had 2 redbull mixjes op en kon gelijk naar het ziekenhuis. Vriendinnetje had er die avond een stuk of 10 op en had serieus nergens last van. Sinds die tijd drink ik het echt nooit meer!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 11:22

heerlijk

heb nu een maand niks gekocht want hier gingen 2 treetjes er per week doorheen ( ja, door mij alleen....)

Ik heb ook andere goedkope merken geprobeerd, maar die van aldi ( en die cassis van de lidl) zijn lekkerste

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 11:24

Ik vind die gewone van de Lidl het lekkerste. Ja En echte Redbull, maar die prijs is het niet waard. Huilen van het lachen

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 11:25

Ik heb nergens last van als ik het drink, kan er juist prima op slapen Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 11:56

Ik drink het nu eigenlijk nooit meer, maar voorheen nam ik wel eens een blikje. Ik word er enorm actief van, maar na 2 uur ben ik helemaal gaar. Haha!

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:04

Een vriend van mijn broertje, was verslaafd aan dit spul hij dronk een tre (24 blikjes) per dag. Hij at niet normaal meer en hij leefde alleen op energy drink. Op een gegeven moment kreeg hij dus last van zijn buik, kreeg puisten, haar werd vet, hij zag er gewoon niet goed uit. Hij naar de dokter en de dokter verwees hem door naar het ziekenhuis. Onderzoek naar onderzoek kwam er dus uit dat zijn maag aan het wegrotten was door dit spul en als hij er mee door zou gaan zouden de klachten veel heftiger worden.

Ik drink het heel soms 1x in de 2 weken .

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:06

Ja inderdaad, bij zoveel gebruik lijkt me dat ook meer dan logisch. Ze zeggen ook dsat als je zoveel drinkt, je binnen een paar jaar dood bent ofzo. Clown Ik had ook een jongen in m'n klas die elke dag een stuk of 8 blikjes dronk. Als het niet meer is Knipoog En die 'handelde' er ook nog in, had ie z'n hele kluisje vol mee staan.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:07

Ik merk er niks van als ik het drink. Maar ik drink ook veel cola Knipoog

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:10

Ik vind die energydrink wel zó vreselijk stinken. Zoete lucht komt eraf, waar m'n kaken van samentrekken. Nagelbijten / Gniffelen

Mijn vriend drinkt het, hij mixed het met van alles, de meest onmogelijke drankjes komen dan voorbij. Scheve mond

M'n broertje (15) drinkt het ook zo nu en dan, want dat vindt ie 'stoer'. Vrij kansloos vind ik het, maar meneer heeft daar behoorlijke schijt aan.

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:12

wij kopen dat per karton, als het warmer weer is, 2 kartons per keer. denk dat we toch zowieso aan een 2 kartons per week zitten minstens.
en toch heeft geen een van ons 2 ook maar iets of wat bijwerkingen of van die happytoestanden ze. koffie drinken we nooit dus daar ligt het ook niet aan. andere frisdranken drinken we zelden.

denk dat het vooral in het koppeke zit ze Knipoog
geef iemand cider zonder alcohol, maar zeg dat er behoorlijk wat alcohol inzit... na een paar glazen staat die op tafel te dansen! dit hebben we met verschillende mensen getest en effectief denken ze dat ze zat zijn! en ja, wij hebben de 'test' gedaan met zowel alcoholvrije avonden en alcoholvolle avonden Haha!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:24

LZP -> VT

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:37

Ik merk nooit wat van dat spul, ik kan er heel wat van op, maar ik merk er nóóit wat van. Huilen van het lachen
Ik vind red bull altijd het lekkerste Clown

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:41

hahaha grappig zeg
Ik dacht ook dat er laatst was aangetoond dat er lang niet zoveel caffeine in zit als in echte redbull
Misschien moet je die ook maar eens proberen kijken hoelang je dan de slappe lach hebt Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:47

Ik merk er ook altijd vrij weinig van, ja, soms krijg ik wel wat energie ervan, maar ook niet dat ik zeg: wow zo veel Knipoog

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 12:58

Voor het slapen gaan moet ik het niet drinken.. Tong uitsteken maar soms in de stad haal ik wel eens een blikje.. Helemaal als ik niks kan vinden en nog een paar uurtjes nodig heb.. Tong uitsteken Scheelt een hoop.. Clown

Claire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:42

Ik krijg er eigenlijk bijna geen energie van.
Een beetje langer kunnen wakker blijven enzo, maar niet dat ik er heel hyper van word.
Vind dat spul wel lekker eigenlijk, maar drink het maar heel weinig. Lachen

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:48

ik vind het smerig spul, geproeft en meer niet.
als ik bijna slaap op school, en al de hele ochtend mijn best doe om wakker te worden, geef mij van die suikerspekkies en ik stuiter door het lokaal. Rolleyes
(beetje overgevoelig denk ik. Clown )

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:50

Als ik enery drink op heb word ik altijd heel meling, en ontzettend druk.
Dan lijk ik afentoe wel ADHD te hebben, ik heb een tijd gehad dat ik het ontzettend veel dronk, het is ook verslavend Knipoog

Nu drink ik het eigenlijk bijna nooit meer, heel afentoe

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 14:53

Ik heb best wel een tijdje energydrinks gedronken om mezelf enigszin energie te geven, ik was altijd moe door een medische achtergrond. Nu mag ik van me huisarts geen energydrinks, omdat het opeens je energielevel omhoog brengt ben je daarna dus alleen nog maar meer moe. Je hebt een bepaalde hoeveelheid energie tot je beschikking alleen je gebruikt hem door dat spul in één keer op, dus ben je daarna helemaal op. Het heeft dus ook andere gevolgen.

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:16

Ik merk helemaal niets van dat spul, drink op het werk 's middags wel eens een blikje als ik duf ben maar ben na dat blikje nog net zo duf Knipoog

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:25

heb nergens last van, maar er staat wel op de red bull blikjes, een gezond en gevarieerde voeding aanbevolen (zoiets Clown) zal wel een rede hebben dan..
wie wil van de energydrank verslaving af? dan meld ik wat erin zit Haha! errug smakelijk whehe

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:28

Grof geschat drink ik zo'n 10 blikjes per dag en ik heb helemaal nergens last van Tong uitsteken Ik ga er juist lekker van slapen haha

maaikemo ; nou zeg maar wat erin zit dan? Tong uitsteken ik denk niet dat ik raar op sta te kijken, want in meerdere dingen wat we eten zitten ook niet smakelijke dingen

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:31

MaaikeMo schreef:
heb nergens last van, maar er staat wel op de red bull blikjes, een gezond en gevarieerde voeding aanbevolen (zoiets Clown) zal wel een rede hebben dan..
wie wil van de energydrank verslaving af? dan meld ik wat erin zit Haha! errug smakelijk whehe

Gemalen stierenballen toch? (taurine)

sammie18 schreef:
Ik heb best wel een tijdje energydrinks gedronken om mezelf enigszin energie te geven, ik was altijd moe door een medische achtergrond. Nu mag ik van me huisarts geen energydrinks, omdat het opeens je energielevel omhoog brengt ben je daarna dus alleen nog maar meer moe. Je hebt een bepaalde hoeveelheid energie tot je beschikking alleen je gebruikt hem door dat spul in één keer op, dus ben je daarna helemaal op. Het heeft dus ook andere gevolgen.

Ik drink ongeveer een blikje per dag, en word er écht actiever van en kan me beter concentreren, maar daarna zakt me energy level ook naar onder nul hoor.
Kan er ook niet van slapen...

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:33

o, ik dacht vocht van de stierenballen...

zullen wel goede stieren zijn geweest dan, smaakt erg goed Haha!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:40

Hmm.. ik dronk er altijd liters van.. krijg er absoluut geen last van.. wordt er niet druk van of iets anders.
Alleen drink het al een tijdje niet meer.