Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zwart haar, donkere ogen en haakneus?
Benfan schreef:Maar ben het met je eens viva, deze mensen weten 9vd9 keer niet waar ze het over hebben en staren zich blind op alles wat de buitenlanders of in zijn geval joden verkeerd doen, dat ze niet eens zien waar de rest van de wereld mee bezig is. Als de marokaanse buurman een fiets jat zien ze dat, als een nederlanders een kind misbruikt dan is dat nooit gebeurd.
Mystica schreef:Daar komt ook nog bij: Hoe herken je tegenwoordig een jood?Zwart haar, donkere ogen en haakneus?
Mystica schreef:Ik heb toch echt geen pruik op en ga ook niet conservatief gekleed, laat staan dat ik zwarte kousen draag. Mijn oma doet dat niet eens. Daarnaast ben ik ook nog blond met blauwe ogen en heb geen haakneus en is onze achternaam de vries. Okay okay, ik geef toe, mijn vader heet David maar heeft volgens mij maar zelden een kappeltje gezien.
katiavl schreef:Mystica schreef:Daar komt ook nog bij: Hoe herken je tegenwoordig een jood?Zwart haar, donkere ogen en haakneus?
Een jood is vrij herkenbaar hoor toch het merendeels. Vrouwen met pruik heel conservatief gekleed vaak zwarte kousen, jongens conservatief met keppeltje, en oudere mannen zwarte jas hoed. En brave kinderen en heel mooi nederlands over het algemeen.
Maar ik woon bij het jodenkwartier dus misschien is mijn visie vervormt.
Maar ik vind het erg raar, hier word constant naar hitler aanhangers verwijst terwijl zij eigenlijk niet het racistisch probleem vormen. Dat probeer ik te zeggen.
Vind erg om te stellen dat als een nederland een kind misbruikt het verdoezelt word, dan leef je onder een steen hoor...
) dus herken je ze meestal niet aan hun uiterlijk. Wat tot gevolg had, dat ik ze weleens heb moeten "redden" van niet-koshere tractaties op feestjes, die onwetende mensen aan ze wilden uitdelen.