Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:nou gelukkig maar en mijn vriend had wat gestolen
breezy302 schreef:ja he hahaha achja je bent jong en je doet domme dingen zelf heb ik ook weleens wat gestolen hahahha
.
.
en in de week werkt hij altijd laat dus zie ik hem ook nooit
Alexx schreef:meid, get over it. Je kunt het zonder hem, het is maar een weekje. Denk er eens aan dat hij het in iedergeval heel leuk heeft! jij wil toch ook wel eens een weekje zonder hem weg?

Ach maandag zie'k 'm waarschijnlijk (hopelijk) weer..dus komt goed. Tis op mijn werk ontzettend druk, dus de dagen gaan best snel 
Wil 'm knuffelen
Gelukkig dat 'ie morge thuis komt!!
Mooi dat hij morgen al thuis komt!

LimaMambo schreef:ik heb hem net aan de lijn gehad
HIJ KOMT MORGEN THUIS!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De mijne komt waarschijnlijk ook morgen thuis, maar of ik 'm zie..is nog altijd de vraag.....
En dinsdag moet 'ie weer 24 uur werken....blehhhh moeilijk hoor als je een druk vriendje hebt..HE!
.Kristie schreef:De vriend van een vriendin van mij is gister ook 8 dagen op vakantie. Smste ze me net dat ze het zwaar had, en hem heel erg mistte...
Ik kan me daar zo niets bij voorstellen.
Lekker toch een weekje zonder vriendjes-figuur? Vooral omdat je weet dat hij het leuk heeft, en leuke dingen doet.Gewoon lekker genieten van je vrijheid, uit eten gaan met vriendinnen, geen ruzie om de afstandsbediening en blij zijn als ie weer terug is!