Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

maartje_h schreef:@ woeliej: ik hebde gps nog nooit gebruikt, was het binnenkort wel van plan ,
Zal het eerst ff thuis uitproberen voordat ik in de auto zit en nog niet weet waar ik heen moet als hij het niet doet
Gelukkig via dat kaarten programma de weg toch nog kunnen vinden woeliej schreef:ik heb ook de N95 8GB. Ik vind hem super fijn! Makkelijk in gebruik, maakt mooie foto's, prima mp3 en de accu doet het ook best lang ondanks slechte verhalen daar over. Mijne houd het 5 dagen vol met intensief gebruik van de MP3.
Weet 1 van jullie hoe je die GPS aan de praat krijgt? Die van mij vind geen signaal.
Visconti schreef:woeliej schreef:ik heb ook de N95 8GB. Ik vind hem super fijn! Makkelijk in gebruik, maakt mooie foto's, prima mp3 en de accu doet het ook best lang ondanks slechte verhalen daar over. Mijne houd het 5 dagen vol met intensief gebruik van de MP3.
Weet 1 van jullie hoe je die GPS aan de praat krijgt? Die van mij vind geen signaal.
5 dagen? De mijne hooguit 2, maar dan gebruik ik hem ook heel intensief. Luister sowieso een paar uur muziek per dag, maak er veel foto's mee, sms veel, en internetten ook af en toe. (ooh ja en dan ben ik dat verslavende spelletje nog bijna vergeten) Dus tja, ik vind het niet heel gek dat hij binnen 2 dagen leeg is...
Rana schreef:
juksz schreef:Heb ook de N95 8gb.
Maar kan iemand deze mega-muts uitleggen hoe de MP3 werkt?(geen zin in het boekje hoor....)

juksz schreef:En oh ja,op zich best fijne telefoon.
Past alleen niet makkelijk in mijn broekzak en moet erg aan het menu wennen(altijd Samsung gehad).
Ben erg benieuwd hoe lang hij het blijft doen,vooralsnog prima!
Moet hem alleen wel elke dag laden...
Ik rij meestal met stalschoenen en dan stop ik hem gewoon ik m'n sok, ist probleem op gelost. Menu vond ik ook erg wenne. als altijd trouwe samsung eigenaar. Opzich wel duidelijk menu, maar alles net even op een andere plaats als 'waar het hoort'