waarom al dat geroddel.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Samir

Re: waarom al dat geroddel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:11

dipstaartje schreef:
dat gebeurt overal
hou je niet tegen denk ik

Mwoah, misschien moeten we er een wet voor laten aanmaken. Roddel je? Taakstraf of cel zitten. Huilen van het lachen

Britt19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 13:12

ja maar soms word je dr echt ziek van!
soms kan je niet eens rustig paardrijden of je hoort vanaf de zij lijn 10.00000 dingen die je echt verschikkelijk fout doet , of dat je paardrijbroek echt niet in de herfst tijd kan.(dat die zo zomer's is)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:40

ik werd vroeger (op myn oude stal) ook altijd gek van dat geroddel!
sta nu gelukkig niet meer op een pension stal, maar bij mensen thuis!
ik zei er altijd gewoon wat van als ze wat over me zeiden, of me dom aan stonden te kijken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:43

Ik dacht dat er op een school veel geroddelt werd maar volgensmij zijn pensionstallingen/maneges nog erger.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:47

ik vind het nog helemaal niks op een pensionstalling. Vork
ik zie namelijk overal spoken, alsof iedereen op mij let... Zij zijn groot en ik is klein!

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:52

oh vreselijk dat geroddel!

Ik had eens een foto op hyves gezet (zal m zo even opzoeken)
Ging het de hele school rond dat ik zwanger zou zijn Bloos! Rolleyes

2 weken daarna durfde mijn beste vriendin te komen vragen of het ook echt waar was Vork

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:52

Mensen kunnen zo snel hun conclusies trekken.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:58

Pff.. vreselijk !
Ik had dat op mijn vorige school. "Moet je kijken wat Fabienne nu weer aan heeft! Ik zou zelfs niet dood gevonden willen worden in die kleren" en als je ze er dan op aan spreekt. (Ik zat aan dezelfde tafel Nors opkijken ) Krijg je een sneer "niet alles gaat over jou!" Zij zijn groot en ik is klein!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 13:59

Ligt het niet een béétje aan jezelf? Nagelbijten / Gniffelen
Bij mij weten ze dondersgoed dat ze geen verkeerd woord hoeven te zeggen, zonder dat ik daar bij ben. Dat was vanaf het begin gewoon duidelijk. Ik sta voor de dingen die ik doe, en die keuzes hebben anderen maar te accepteren.
en tuurlijk zijn er altijd wel wat die het dan toch proberen, maar wanneer ik dat te horen krijg, kunnen ze beter hard gaan rennen.
Ik kan me hier gewoon kwaad om maken, vandaar mijn reactie.
Wij hebben ook een paar van die tutjes die denken dat ze overal maar over moeten roddelen.

Vandaag was er ook zo iets in de les, een roddel over me, en dan vooral denken gemeen erover te doen. Toen heb ik ze de waarheid verteld, gezegt dat ik er géén spijt van heb, en ze er dus niet zo over hoeven te praten. Lachen Gewoon vriendelijk, en toch was het wel meteen weer over en accepteerden ze het.

Gewoon allemaal niet naar luisteren. Haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 15:01

Roddelen is nergens goed voor, en toch doen we het Lachen
Ik mag heel graag even roddelen, met vriendinnen in ieder geval. Mensen waarvan ik weet dat ze niet doorpraten, of dezelfde mensen apart/anders vinden. Maar mijn roddelen, wordt hier toch meer praten genoemd denk ik..
Er wordt ook wel eens over mij geroddeld, hoor ik domme dingen die niet waar zijn.
Gelukkig komt het weinig voor.
Ik weet in ieder geval zeker dat er geen mensen zijn die mij haten, tot voor kort.
Ik ging een ander paard rijden, het meisje dat er voor mij wel op heeft gereden rijdt nog steeds bij mij op stal.
Het stomme is nu dat gewoon zij, en haar hele familie een hekel aan mij hebben, omdat ik op dat paard rij!
Ze hebben zelfs tegen een vriendin gezegd: "Janine valt er nog wel eens af, ze pakt het totaal verkeerd aan."
Terwijl het juist heel goed gaat, volgens de meeste mensen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 15:03

Pfff, ja roddels of mensen die doen alsof ze je vriend/vriendin zijn...vreselijk!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 15:17

LiNdA1986 schreef:
Pfff, ja roddels of mensen die doen alsof ze je vriend/vriendin zijn...vreselijk!

Nep-aardig doen is misschien wel het ergste van roddelen. Bah, dat vind ik nog minder.

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:32

Tja, roddelen doen we allemaal wel eens.
Maa het is wel heel vervelend ja, vooral als je door hebt dat het geroddel over jou gaat. Dat ineens al die koppies jou kant op gaan en weer rustig verder praten en lachen..
Weet me dan even geen houding te geven, erg irritant.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:37

Janine1990 schreef:
Roddelen is nergens goed voor, en toch doen we het Lachen

Ik kan héél eerlijk zeggen dat ik NIET roddel.
Als ik dan al iets negatiefs zeg over iemand anders, dan kan je er 300% zeker van zijn dat ik die persoon er zelf al op heb aangesproken! Als vrienden beginnen te roddelen over iemand anders, dan trek ik meteen een verveeld gezicht, en maak een opmerking als 'goh, als je dat zo vervelend vindt, dan moet je het haar misschien eens zeggen', of 'Ach, dat is toch haar eigen keuze?'
Ik vind roddelen een verschrikkelijk iets dat al veel meer kwaad heeft gedaan dan goed.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 17:43

Fareeh schreef:
Als iemand roddelt, zegt dat meer over die persoon dan over de persoon waarover geroddeld wordt.

dit vind ik een mooie Pling

pas hoorde ik dat een vriendin van mij echt negatief had geroddelt over mij en dat ik alle mannen versierde blablabla zij loopt nu nog steeds constant te stoken, terwijl iedereen zoiets heeft van waar heb je het over... ben je jaloers ofzo dat rianne het met iedereen kan vinden? Ach gut
ik gesmst dat ik dat echt niet relax vond en wat kreeg ik terug, ja ik hoorde ook via via dat ik volgens jou een bet-weter was en nog meer van zulke dingen Koe het woord bet-weter gebruik ik echt nooit en heb me nooit negatief uitgelaten tegen over haar... maar goed zij blijft maar lekker roddelen mijn vriendin is het niet meer Clown

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:51