Liezel1 schreef:Ik ben helemaal gek van Kerst. Heb de helft van de cadeautjes al gekocht... Helaas vrees ik dat deze kerst anders dan anders gaat worden en kunnen we door deze omstandigheden nog helemaal niets plannen....
oh jee dat klinkt niet zo leuk
Wij eten meestal 1 dag ene ouders en 1 dag bij andere ouders.
Dat vind ik precies gezellig, andere verplichtingen met grote familiebijeenkomsten probeer ik zoveel mogelijkte vermijden. Deal met vriendje is dat ik 1 van de 2 dagen ook nog paardrij, de andere dag krijgt hij dan wat meer aandacht
Maar de planning vindt pas plaats in december ofzo. Gelukkig zijn beide families ook niet eerder aan het zeuren, iedereen vindt dit wel prima!
Kadootjes doen we niet aan, een boom zet ik ook al een paar jaar niet meer neer...

denkd at het dan idd erg druk wordt
en tweede kerstdag zijn we meestal met zijn tweetjes. Gelukkig beginnen ze nog niet te plannen heb meestal zoiets van dat kan ik December ook nog wel
.
)
!

Met oud en nieuw vond ik het ook altijd gezellig, totdat ze vorig jaar eens besloten om bij mijn tante die in een dorp in de buurt woont oliebollen te gaan eten, toen hebben we afgehaakt, want we wouden gewoon weg wanneer we zin hadden en we mogen die mensen niet zo. Bij mijn oma blijft gewoon de oude vertrouwde sfeer hangen, maar zoals het er nu dus uitziet is dat helemaal afgelopen. Afgelopen jaar ook bij andere oom en vrouw met kerst gegeten en er hing gewoon een rotsfeer, dus als ze dat dit jaar van plan zijn zien we wel of we gaan of afhaken, want de lol is er gewoon vanaf. Vriend en ik zijn trouwens in januari jarig, dus ik vond altijd die dubbelop kadootjes ook altijd wel leuk