Hyves is geblokt op onze school.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Maya

Re: Hyves is geblokt op onze school.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 18:59

BertBaley schreef:
http://www.surfert.nl

Doe ik ook altijd Schijnheilig

Die ga ik onthouden!
Handig zeg Haha!

Bij ons blokkeren ze spelletjes site's ook & aslpage.
Lekker dom!

Nog iemand tips om te omzeilen ? Kom maar op

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:01

Héél goed. Je zit op school om te leren, de tijd die je verdoet aan hyves, kan je nu gebruiken om huiswerk te maken en dan hoef je dat thuis niet meer te doen Knipoog Bij ons op school was het ook altijd geblockt, heb het nóóit gemist, eerlijk gezegd Nagelbijten / Gniffelen

Zei de 'ouwe' banketstaaf van pas 17, haha Clown

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:09

Ja, je zit op school om te leren.. Maar als je 13 tussenuren in een week hebt, ga je je op een gegeven moment gewoon vervelen. Je kunt echt niet al die uren vol maken door de hele tijd voor school bezig te zijn.. Zoveel heb je gewoon niet te doen. En om dan al die uren in het dorp te gaan hangen, dat wordt ook niet zo gewaardeerd Knipoog.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:16

Bij ons op school kan je alles bezoeken, echt zo beter!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:19

traan_beauty schreef:
Ja, je zit op school om te leren.. Maar als je 13 tussenuren in een week hebt, ga je je op een gegeven moment gewoon vervelen. Je kunt echt niet al die uren vol maken door de hele tijd voor school bezig te zijn.. Zoveel heb je gewoon niet te doen. En om dan al die uren in het dorp te gaan hangen, dat wordt ook niet zo gewaardeerd Knipoog.

is dat nog toegestaan dan, zoveel tussenuren? Bloos! dat is echt niet leuk meer Nagelbijten / Gniffelen

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:23

Bij ons op school kun je helemaal niks. Geen hyves, geen msn, niks! Als je bijvoorbeeld op google msn in typt en die site's die je dat aanklikt worden al geblokeerd ookal kun je dan nog niet eens op msn. Nu hadden een paar kinderen van die anoniem surf site's gevonden en daar controleren ze nu heel streng op. Een meisje uit mijn klas zat vandaag in de les op haar school e-mail (we zaten gewoon op de computer's) en die moet nu een uur nakomen Sigaar. Dus bij ons op school kun je helemaal niks.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:24

bij ons vroeger ook altijd hoor hadden we vet veel tussen uren dus gingen we in t computer lokaal msne,hyve, bokken..
ik ging altijd via web msn Knipoog want e buddy was geblokkeerd..
hyves was niet geblokt en bokt ook niet

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:26

Nou moet je is naar onze school komen!
Wij kunnen helemaal nergens meer opkomen...alleen de site voor ons huiswerk en de site voor je rooster en cijfers, geen google, geen wikipedia, geen vertaalsites, NIKS! Ow en Msn is ook gewoon geblokt Knipoog

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:27

Aan de ene kant kan ik het begrijpen, aan de andere kant totaal niet.
Als ik op school op de PC zit, ga ik huiswerk maken en niet hyven oid. Maar nou heb ik een vriendin die HAVO doet en zij moet die 1000 nog wat uren draaien.
Heeft zij op een dag bijvoorbeeld van 9 tot 5 school, moet zij om 8 uur al op school zijn, om maar een beetje te computeren zodat ze aan die 1000 nog wat uren komt. Belachelijk!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:27

Ilsiie schreef:
traan_beauty schreef:

is dat nog toegestaan dan, zoveel tussenuren? Bloos! dat is echt niet leuk meer Nagelbijten / Gniffelen

Ja.. Een jongen uit mijn klas heeft dat Nagelbijten / Gniffelen. Maar het gem. bij ons op school is zo'n 9 tussenuren per week, schat ik.

Na de herfstvakantie wordt het waarschijnlijk wel veranderd, gelukkig. Schijnt dat er over het hele land problemen waren met de roosters??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:28

Bij ons op school ook. Ja
Hyve.nl , Zonder S erachter doet het nog wel.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:29

op mijn school mag het ook niet officieel. officieel dan he.....
alleen als je wap hebt, dan komt de leraar langs: moet je niet hyven?
of: heb je nog leuke krabbels gehad? Koe
Dan denkt dus de helft: waarom zit ik hier?! als ik wil hyven doe ik dat thuis wel.. daarom zit ik hier niet!
ik ben dus heel blij dat ik maar 1 dag per week school heb zoals je begrijpt. Vork

ik heb niet eens hyves, maar er is niks geblokkeerd.
Ik ben niet op school om dat soort dingen te doen, die dag die ik er dan ben wil ik wel iéts doen.
(al is dat toch al niets...)
Het is hier meer je eigen verantwoording.
Als je je hele leven frieten wil bakken bij de mac moeten je dat zelf weten! Haha!
(naar een geniale opmerking van een andere bokker Haha! )
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 23-09-08 19:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:29

Lekker handig als je niet op google, wikipedia etc. kan.. Scheve mond
Goh wat aanmoedigend om een deel van je werkstuk alvast op school te maken..

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:31

traan_beauty schreef:
Ja.. Een jongen uit mijn klas heeft dat Nagelbijten / Gniffelen. Maar het gem. bij ons op school is zo'n 9 tussenuren per week, schat ik.

Na de herfstvakantie wordt het waarschijnlijk wel veranderd, gelukkig. Schijnt dat er over het hele land problemen waren met de roosters??

Nou bij mijn school en klassenlaag (5vwo) valt het best mee eigenlijk, het gemiddelde was 2,5 dus 3 tussenuren. Ik heb er ook 3 (gelukkig; ik moet ook m'n ZWT-uren doen en dat zijn er 3 in de week Tong uitsteken ) maar ken ook mensen met 6 tussenuren. Dan ben je niet bepaald blij nee..

De roosters van 5 havo zijn ook erg goed dit jaar, omdat zij vorig jaar echt baggerroosters hadden. Al waren er vorig jaar ook mensen op 't vwo met baggerroosters; 4 dagen in de week tot 16.05 naar school. Dit jaar is er in mijn laag zelfs een 9e uur; dus tot 16.55... Ben je ook niet blij Clown
Zeker niet als je het 1e moet beginnen!!

Maar verder weet ik het ook niet zo, de onderbouw heeft wel altijd goede roosters...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:32

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 19:32

Myukii schreef:
Héél goed. Je zit op school om te leren, de tijd die je verdoet aan hyves, kan je nu gebruiken om huiswerk te maken en dan hoef je dat thuis niet meer te doen Knipoog Bij ons op school was het ook altijd geblockt, heb het nóóit gemist, eerlijk gezegd Nagelbijten / Gniffelen

Zei de 'ouwe' banketstaaf van pas 17, haha Clown

traan_beauty schreef:

dat bedoel ik dus. sowieso is onze school een enoooooorme bende, en dan bedoel ik echt chaos.
er zijn enorm veel roosterklachten (zoals dubbele uren, bijvoorbeeld dat op je rooster staat dat je het 4e uur frans hebt, maar dan heb je ook al duits Huilen van het lachen )
en er zitten nu bijna 1600 leerlingen op onze school, sommige lokalen hebben door de roostermakers 2 klassen op 1 uur Nagelbijten / Gniffelen
en zo ga maar door,
zo zit het dus ook met iedereen veeeeeeeel tussenuren heeft, en die kan je echt niet allemaal vullen met schoolwerk.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:32

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:34

lindake schreef:
Qimm schreef:
vroegah was er helemaal geen internet en had je niks anders te doen dan gewoon hangen in de kantine. Niet zo zeuren dus [/ouwe doos]

Niets te ouwe doos Lachen. Ik ben nog een jonge doos van 22 jaar en vind het ook onzin om op hyves, msn en dergelijke site's op school te zitten.

Presies, dan maar een oude doos Tong uitsteken en het omzijlen is dat niet een beetje heel erg sneu,
je heb thuis toch wel een aansluiting? Knipoog

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:35

Whaha, mag bij ons ook niet. Huilen van het lachen
Je wordt gewaarschuwd, en er gebeurt vrijwel niks. Spele.nl zie je regelmatig op de plaatsen achter de computers waar het niet direct zichtbaar is. Ja

Is nog niet geblokkeerd, die mediatheek-mensjes zijn ook niet erg oplettend of optredend o.i.d. Rolleyes

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 19:36

zo sneu vind ik dat niet,
ik zit liever op hyves dan dat ik huiswerk maak Tong uitsteken
ja het lijkt misschien raar (naja misschien ook niet) maar je doet toch het liefst wat je zelf leuk vind in een tussenuur?
Ik zit in een tussenuur echt niet te popelen om huiswerk te maken,
en als ik niet achter de computer zit, dan zit je gewoon met een groep in de aula te praten.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:38

ik heb op school ook de 'ontspanning' op mn desktop staan; dus patience enzo.. maar ik doe er niets mee, ik werk wel serieus aan wat ik moet doen, meestal Lachen

Maar Riss; JUIST in tussenuren is het handig om huiswerk te doen.. Des te minder heb je thuis te doen, des te meer leuke dingen je dan kunt doen! Zo denk ik altijd en 't is ideaal!
Of 'n laatste uur in een tussenuur doen, ben je uurtje eerder uit Tong uitsteken

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:39

bij ons is niet gebokeerd. Maar ik denk dan weer moet je zelf weten om je tijd daar aan te verdoen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:40

Riss schreef:

Nee jij niet, maar ik wel Ja
En wat ik in mijn tussenuren deed? Huiswerk maken (Maar zat ook op de HAVo dus had mn tidj wel nodig)
en heel soms even de stad in, maar liever niet want dat was aso in die tijd.
*proest*

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:48

wij hebben het ook op school. we kunnen wel op hyves komen. maar niet op partyflock. heel vreemd maar ja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:49

Riss schreef:
ik zit liever op hyves dan dat ik huiswerk maak Tong uitsteken
ja het lijkt misschien raar (naja misschien ook niet) maar je doet toch het liefst wat je zelf leuk vind in een tussenuur?
Ik zit in een tussenuur echt niet te popelen om huiswerk te maken,
en als ik niet achter de computer zit, dan zit je gewoon met een groep in de aula te praten.

Thuis wel dan Haha! ??