BertBaley schreef:
Die ga ik onthouden!
Handig zeg
Bij ons blokkeren ze spelletjes site's ook & aslpage.
Lekker dom!
Nog iemand tips om te omzeilen ? Kom maar op
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
BertBaley schreef:
Bij ons op school was het ook altijd geblockt, heb het nóóit gemist, eerlijk gezegd
. traan_beauty schreef:Ja, je zit op school om te leren.. Maar als je 13 tussenuren in een week hebt, ga je je op een gegeven moment gewoon vervelen. Je kunt echt niet al die uren vol maken door de hele tijd voor school bezig te zijn.. Zoveel heb je gewoon niet te doen. En om dan al die uren in het dorp te gaan hangen, dat wordt ook niet zo gewaardeerd.
dat is echt niet leuk meer
. Dus bij ons op school kun je helemaal niks.
want e buddy was geblokkeerd..
Ilsiie schreef:traan_beauty schreef:Ja, je zit op school om te leren.. Maar als je 13 tussenuren in een week hebt, ga je je op een gegeven moment gewoon vervelen. Je kunt echt niet al die uren vol maken door de hele tijd voor school bezig te zijn.. Zoveel heb je gewoon niet te doen. En om dan al die uren in het dorp te gaan hangen, dat wordt ook niet zo gewaardeerd.
is dat nog toegestaan dan, zoveel tussenuren?dat is echt niet leuk meer
. Maar het gem. bij ons op school is zo'n 9 tussenuren per week, schat ik.
) 
traan_beauty schreef:Ja.. Een jongen uit mijn klas heeft dat. Maar het gem. bij ons op school is zo'n 9 tussenuren per week, schat ik.
Na de herfstvakantie wordt het waarschijnlijk wel veranderd, gelukkig. Schijnt dat er over het hele land problemen waren met de roosters??
) maar ken ook mensen met 6 tussenuren. Dan ben je niet bepaald blij nee..

Je kan zelfs niet op google ofzo. 
Myukii schreef:Héél goed. Je zit op school om te leren, de tijd die je verdoet aan hyves, kan je nu gebruiken om huiswerk te maken en dan hoef je dat thuis niet meer te doenBij ons op school was het ook altijd geblockt, heb het nóóit gemist, eerlijk gezegd
![]()
Zei de 'ouwe' banketstaaf van pas 17, haha
traan_beauty schreef:Ja, je zit op school om te leren.. Maar als je 13 tussenuren in een week hebt, ga je je op een gegeven moment gewoon vervelen. Je kunt echt niet al die uren vol maken door de hele tijd voor school bezig te zijn.. Zoveel heb je gewoon niet te doen. En om dan al die uren in het dorp te gaan hangen, dat wordt ook niet zo gewaardeerd.
)
lindake schreef:Qimm schreef:vroegah was er helemaal geen internet en had je niks anders te doen dan gewoon hangen in de kantine. Niet zo zeuren dus [/ouwe doos]
Niets te ouwe doos. Ik ben nog een jonge doos van 22 jaar en vind het ook onzin om op hyves, msn en dergelijke site's op school te zitten.
en het omzijlen is dat niet een beetje heel erg sneu,

Riss schreef:zo sneu vind ik dat niet,
Riss schreef:zo sneu vind ik dat niet,
ik zit liever op hyves dan dat ik huiswerk maak
ja het lijkt misschien raar (naja misschien ook niet) maar je doet toch het liefst wat je zelf leuk vind in een tussenuur?
Ik zit in een tussenuur echt niet te popelen om huiswerk te maken,
en als ik niet achter de computer zit, dan zit je gewoon met een groep in de aula te praten.
??