Euhms, verder eigenlijks in een snel tempo. Ik heb met mijn kisten alleen wel de neiging om erg te gaan sloffen. Met andere schoenen normaal.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Paula schreef:Ik slof en m'n houding is alsof ik ontzettend verlegen ben. (beetje voorover gebogen, hoofd naar de grond). Maar anders krijg ik last van m'n rug.

Myrtje_ schreef:Ik moet er heel erg op mn beenstand letten. Dus voeten recht vooruit laten wijzen met lopen. Anders krijg ik mn choriopractor op mn dak omdat ik dan met rugpijn bij hem aanklop
Mijn bekken staan niet helemaal rechts, dus ik loop al snel 'verkeerd'.
Stoeptegel schreef:op mn voeten.
Maar dat kan zijn omdat ik net een paar weken uit het gips ben
Volgens mij slof ik soms wel, maar dat ligt eraan wat voor schoenen ik aan heb. 
Dat zie je alleen wanneer ik me niet concentreer op mijn lopen..
) Maartje1990 schreef:Paula schreef:Ik slof en m'n houding is alsof ik ontzettend verlegen ben. (beetje voorover gebogen, hoofd naar de grond). Maar anders krijg ik last van m'n rug.
nou... dat duurt niet lang meer voordat 't omgekeerd is! als íets slecht is is het dát wel! voor je rug dus! geloof me ik heb áltijd zo gelopen ofja in elkaar gezakt zeg maar en dat is zóoooooo slecht voor je nek en je rug enzo. En nu ga ik echt door de grónd van de rugpijn (zit vanalles in m'n rug vast etc en spierspanning daardoor) geloof me dat wil je niet hebben!

, OP mijn hakken loop ik gewoon vrouwlijk, en andere schoenen ook, Behalve dus die Jodphurs :S

Ze zwaait dan ook heel raar met haar armen
Stoeptegel schreef:op mn voeten.

Vind het moeilijk te zeggen hoe ik zelf loop, kan me eigen namelijk niet zien wanneer ik loop.