Help stuk vertalen portugees -> NL

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitana

Re: Help stuk vertalen portugees -> NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 21:21

Graag gedaan. Laat het ons weten hoe hij smaakte.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 23:21

Doe ik alleen vertrek ik vannacht naar Cyprus voor 3 weken, dus daarna laat ik weten hoe deze was.. Knipoog

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 17:37

Haha die eerste vertaling..
Geniaal gewoon! Huilen van het lachen

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:24

Lusitana schreef:
Bereiding van de koek basis:
Doe 25/30 gram gesmolten boter bij de inhoud van het zakje voor de koek basis bereiding (preparado para a base de bolacha)
Roer met een lepel tot je een homogene massa hebt. Smeer de massa uit op de bodem van de vorm en druk goed aan met de hulp van een lepel, zodat het gelijk verdeeld is.

Bereiding van de creme:
Los de inhoud van de zilverkleurige zak op in 250 ml zeer koude melk. Kloppen met staafmixer op medium/hoge snelheid gedurende 2 -3 minuten. Stort de bereiding over de koekbasis en verdeel gelijkmatig met behulp van een lepel.

Decoratie:
Bepoeder uw Oreo Cake met de inhoud van het kleine zilverkleurige zakje.

Instructies voor het uit de vorm halen:
Als u de Oreo Cake zo snel mogelijk na de bereiding wilt eten, laat hem dan 15-20 minuten in de diepvries stijven.
U kunt ook, als u dat prefereert, hem 2 uur voor het serveren in de koelkast laten stijven.
Om hem uit de vorm te halen doet u het taartpapier op het bord waarop u de Oreo Cake gaat serveren. Daarop zet u de vorm met de Oreo Cake. Met een punt van een mes gaat u langs de rand van de vorm, helemaal rond, om hem los te maken. Scheur de opstaande rand voorzichtig weg. Uw smakelijke Oreo Cake is nu klaar om te serveren!

Ik zie hier niks raars aan hoor. Alleen zou "Stort" misschien "Giet" moeten zijn. Verder prima.