Best friends forever?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Re: Best friends forever?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:57

Dat wil niet zeggen dat je nooit meer ergens anders gaat wonen,
je moet niet vergeten dat jullie allebei een eigen leven gaan krijgen hé..

Maargoed, natuurlijk kan het goedgaan,
ik heb er alleen geen vertrouwen in,
niet in jullie situatie hoor, absoluut niet, want die ken ik natuurlijk niet Lachen
Maar gewoon in het hele BFFE gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:58

BFFE = (voor mij) bullshit..
Te vaak op me ziel getrapt omdat ik er in geloofde...En áls het al zou bestaan, is het dus schijnbaar niet voor mij bestemd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-09-08 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:59

Oja, we hadden ook xtje feestje gegeven omdat we 10 jaar vriendinnen waren Op 5 dec, want ja, dat zit er precies tussenin Haha! dr kwamen niet zoveel mensen want het was sinterklaas avond en iedereen ging natuurlijk met familie gezellige dingen doen enzeuh xD Mjaa.. gewoon teveel melige momenten om hier op te schrijven

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:59

Share schreef:
BFFE = (voor mij) bullshit..
Te vaak op me ziel getrapt omdat ik er in geloofde...En áls het al zou bestaan, is het schijnbaar niet voor mij bestemd.

Met jou kan ik praten Huilen van het lachen

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 21:00

@ Share
Ach gut
Heb het idee dat jij niet zo'n fijne bf's had..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:03

X_Rebecca; haha idd Knipoog

Al doet het me nog steeds zeer... Heel veel zeer...

@ CandyQueen ik denk eigenlijk dat ik nooit geen échte vrienden heb gehad..
Echte vrienden zijn niet voor even maar voor de rest van je leven..
én dat is nou juist iets waar ik niet meer in geloven kan.

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:04

Noot en ik hebben zoveel leuke momenten samen gehad maar ook vooral spannende voorbeeld: in tsjechie deze vakantie, samen paardgereden,en in de avond tijdens het onweer een campvuurtje bouwen, kikkertjes van de weg redden, Vleugeltjes op een hertje tekenen op een verkeersboord xD ooohh. was zoo eng! Het had net geonweerd, en onze camping zat zegmaar in een "kommetje" van allemaal bergen , en om ons heen overal flitsen enzeuh.. en overal wolken behalve 1 stukkie, en daar scheen de volle maan doorheen "kriebels" en toen hoorde we nog zown roofvogel: Kraaa Kraaa "nogmeerkriebels" en wij waren van plan om het camping bordje om te toveren tot: Dolce fitna (echte naam: dolce vita xD) Maar dat bordje was vet ver, en we moesten door de bossen, maar uiteindelijk neit gedaan.. te schijterig xD

Mjaa. ik zou me klep houden!
PS; ik ben ook vaak op me ziel getrapt door veel "vriendinnen" maar door noot nognooit! Knipoog *afkloppen xD

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:05

En, als je niet meer gelooft.... Kan het ook niet meer uitkomen,, dus always keep dreaming *oofzo*

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:06

Daar heb je gelijk in,
maar als je ergens niet op hoopt, kan het je ook niet meer pijn doen als het toch niet gaat zoals je graag zou willen Knipoog

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:09

Helaas niet...

Vroeger had ik altijd een echte vriendin, iemand waarmee ik bijna zusjes was, zeiden alles precies tegelijk,dachten hetzelfde, waren elke dag bij elkaar, en zo konden we niet anders voorstellen.

Mis die tijd echt heel erg...

En nu zitten we allebei op een andere school, zij is zo veranderd, ik herken haar gewoon niet...heel erg jammer Verdrietig
Misschien later weer, als de jeugd echt voorbij is zegmaar...

Liiesjjj

Dan kun je net zo goed niks meer hopen, net zoals een goed punt voor een pw ofzo.
Ookal doet dat dan niet zoveel pijn, je bent we, weer teleurgesteld.

Anoniem

Dat is het dus.. ik zou het geen eens meer willen. Knipoog Dus het durven blijven dromen, hoeft ook niet.. ik droom wel lekker over iets wat onvoorwaardelijk liefde geeft.. mijn paarden Knipoog
Leuk hoor die meiden die voor elkaar gaan in dik en dun..
en zal ook niet ontkennen dat ik soms een beetje jaloers ben op van die meiden die dan samen leuke
dingen doen thuis of tijdens het stappen enzenz

ik ben daar denk ik iets te gecompliceerd voor Huilen van het lachen

[edit]
Citaat:
Daar heb je gelijk in,
maar als je ergens niet op hoopt, kan het je ook niet meer pijn doen als het toch niet gaat zoals je graag zou willen

precies zoals je zegt!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-09-08 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:10

Ik heb ondertussen ook al bijna 10j één en dezelfde beste vriendin. Ik ken haar van toen ik 15 was, ik ben nu 24 en ze is nog steeds mijn beste vriendin.
Het is niet zo dat we nog steeds elk weekend afspreken en elkaar super vaak zien. We hebben ook onze job, soms de vriendjes.
Maar als we afspreken is het elke keer weer enorm leuk. In al die jaren nog nooit woorden gehad. Ik ben er altijd voor haar, en zij altijd voor mij.

Maar of het voor altijd blijft duren? Ik zou zeggen: ik hoop van wel, want het is een vriendin uit de 1000. Lachen
100% zeker ben je natuurlijk nooit.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:12

Neui ik geloof er niet in, sowieso nooit gedaan want altijd ja dat is ook maar voor altijd he Huilen van het lachen
Jullie snappen me vast wel.
Beste vriendin dan nog wel maar nu heb ik ook zo iets van 'neui niet echt'. Gewoon omdat ik ontzettende ruzie heb met mijn 'beste vriendin' praten en alles, afspreken om weer van voor af aan te beginnen, en zij die je dan compleet negeert.
Verder échte vrienden zijn moeilijk te vinden, ik weet niet of ik ze nu heb. Ja misschien 2 waar ik jammer genoeg ook veel te weinig mee doe.

Het verhaal over de oma die al heel veel jaar een beste vriendin heeft heb ik wel eens vaker gehoord, het lijkt wel of je vroeger elkaar veel meer kon 'vertrouwen'.
Nu doen 'vriendinnen' aardig tegen elkaar als ze samen zijn en daarna gaan ze roddelen. Of zodra er een ruzietje is komt het niet meer goed.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 21:13

@ Share
Ach gut
Nou ja, vrienden zijn inderdaad voor het leven. Of dat hoop ik toch. Bloos Dat is dus waarvoor ik dit topic ook opende, omdat ik het gewoon niet weet, niet zeker van ben, en soms gewoon niet geloof..

@ watdanhe
Leuk dat het bij jullie zo goed gaat. Maar sorry, wat jullie doen, doe ik zelfs met mensen die ik amper 2 dagen ken. Nou ja, hoop voor jou dat het nog heel lang gaat duren. Haha!

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:15

Ik geloof er eigenlijk niet zo in. Vaak genoeg een 'beste vriendin' gehad, maar altijd verwaterde onze vriendschap.
Ik heb nou wel een aantal goeie vriendinnen, maar dat zijn niet echt beste vriendinnen.
En één hele goeie vriendin van mij die altijd voor mij klaar staat. Lachen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:16

For ever geen idee. Ik heb wel 2 hele goede vriendinnen die ik dagelijks spreek , waarvan 1 nu 27 jaar en 1 nu 23 jaar mijn vriendin is. En ik zie dit voorlopig niet veranderen.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:17

Ooohh, hier kan ik alleen maar op reageren door te zeggen dat ik zeer zeker wel in het fenomeen "BFF" geloof, ik heb 2 hele goede vriendinnen met wie de vriendschap 20 - 25 jaar terug gaat en ik heb ook enkele vriendinnen die ik dan wel iets korter ken (ca. 5/6/7 jaar), maar van wie ik ook wel durf te zeggen dat dit hele goede vriendinnen blijven zo lang we op deze aardbol rond lopen Ja . Mijn beste vriendin ken ik 6,5 jaar, we wonen in verschillende werelddelen, maar als het er op aan komt dan weet ik zeker dat voor ons allebei geldt dat we in het eerste en beste vliegtuig zitten wanneer de een de ander nodig heeft.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:18

_Micha_ schreef:
Nu doen 'vriendinnen' aardig tegen elkaar als ze samen zijn en daarna gaan ze roddelen. Of zodra er een ruzietje is komt het niet meer goed.

Daar heb je helemaal gelijk in,
het liefst eerst een mega ruzie en dan heerlijk alles doorroddelen Vork
Achja, mensen willen tegenwoordig zo graag bij 'de kudde' zeg maar horen,
dat ze niet doorhebben dat ze daarmee andere mensen kwetsen Lachen

Net als dan zeggen ze
"Ik ben er altijd voor je"
Ja, totdat je ze een keertje nodig hebt terwijl ze ergens in verweggiestan zitten..
"Ja, sorry, ik was druk.. "
Ja, dan ben je er dus niet altijd.. Pling

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:18

Het kan, maar komt niet vaak voor.
Ik had een meisje ontmoet die een jaar lang me beste vriendin is geweest, we waren super close, bijna dag en nacht bij elkaar.
Maar uiteindelijk werd ik gek omdat ik bijna niks anders meer deed en is het toen helemaal foutgelopen. Ik spreek haar nu wel gewoon maar niet meer zo als het was.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:20

Het bestaat maar het komt niet zo vaak voor denk ik...

Ik zei het vroeger ook tegen m'n beste vriendin. Na 8 jaar zijn we nog steeds goede vriendinnen, maar geen beste vriendinnen meer. Je gaat van school, je werkt beide, trouwt, krijgt kinderen. En dan verdwijnt het meestal omdat een verhuis meestal ook parten speelt.

Ik geloof er in ieder geval niet meer in... Hoewel ik me hier vroeger wel hard aan vasthield!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:22

nou ja,
mijn beste vriendin ken ik al sinds de kleuterklas, dat is nu 19 jaar.
het is zo dat je soms perioden hebt waarin je elkaar wat minder ziet en je ook wel een eigen pad inslaat. Je gaat samenwonen en creert een eigen levensstijl, terwijl je vroeger alles samen deden.
toch zijn we echt nog maatjes en zie ik haar supergraag en wil ik haar nooit missen!!!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:22

Ach ik weet niet ik heb nu wel een beste vriendin en dat is ze al 14 jaar lang. Vanaf m'n 4e tot nu allebei 18. En soms vliegen we elkaar in de haren (vooral vroeger) maar we zijn wél beste vriendinnen, of dat voor altijd is? ik weet het niet ik hoop het wel, tot nu toe houden we het nog prima vol met elkaar!

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 21:22

@ Nikka
Dat is nou leuk om te horen! Lachen

@ ?
Dat verhaal van die Oma is wel leuk, en dat geloof ik ook. Het enige is, nu zijn de tijden veranderd, en als ik wil zou ik morgen naar Amerika kunnen verhuizen, maar waar zijn je best friends dan. Verdrietig

@ vikki
Haha! M'n "@" hierboven is dus blijkbaar een beetje fout. Maar ja, is natuurlijk niet bij iedereen zo. Gelukkig bij jou wel! Lachen

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 21:23

Als ik het zo lees is het vaak ook wel gewoon het feit dat je elkaar een beetje zat bent. Zoieso is te vaak bij elkaar zijn niet goed, dat weet ik en dat weten de meeste denk ik ook wel.