Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Racistisch is het niet, maar wel opvallend dat je Marokkanen neerzet. Als het blanke jongens waren geweest had je gewoon ''een brommer met twee jongens'' neergezet. Wil hier niks mee zeggen hoor, maar het valt me gewoon op. Doet me een beetje aan de media denken: die praten buitenlanders ''onopvallend'' een slechte naam aan door zulke kleine details. (wil niet zeggen dat jij dat expres doet hoor)
Zal inderdaad wel fris zijn dan..

Dank-o-dank stopte 'ie op een paar centimeter van het raam waar ik achter werk 
amondi schreef:Precies!!! uit Lunteren of Barneveld. 2 jongens uit Ede rijden kantoor binnen!
2 christelijke meisjes uit Barneveld stelen make-up...... hoe zou je dat vinden? Dat christelijke hoeft er toch gewoon niet bij?
Zeker niet nu die buurvrouw dat Marokkaan er gewoon bijverzint, als zij niet weet wie het zijn weet ze ook niet waar ze weg komen, Marokkaan of Nederlander zijn, Irakees of Chinees...
Gewoon dus niet vermelden.
amondi schreef:jij hebt al zo vaak hier gereageerd, jouw mening over Marrokanen weten we nu wel. Ik hoop dat je er trots op bent een Nederlander te zijn....
MelanieB schreef:Ik vraag of hier een slotje op kan, vind het erg kinderachtig.
Ik heb het al uitgelegd,blijkbaar blijft even doorlezen moeilijk.
of stond de kachel op standje aruba? 
amondi schreef:Precies!!! uit Lunteren of Barneveld. 2 jongens uit Ede rijden kantoor binnen!
2 christelijke meisjes uit Barneveld stelen make-up...... hoe zou je dat vinden? Dat christelijke hoeft er toch gewoon niet bij?
Zeker niet nu die buurvrouw dat Marokkaan er gewoon bijverzint, als zij niet weet wie het zijn weet ze ook niet waar ze weg komen, Marokkaan of Nederlander zijn, Irakees of Chinees...
Gewoon dus niet vermelden.

OoappeloO schreef:@ Linda: de kleine lettertjes: wooehoe Ede is NIEUWS!!!![]()
, kreeg het vandaag nog op mn werk te horen.. 
?