Bol.com ontevredenheid..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re: Bol.com ontevredenheid..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 08:41

Ik heb een paar week terug een grote bestelling geplaatst bij Bol.com maar tot op heden nog niets ontvangen. Daar ga ik nu dus ook maar even achter aan.

Verder nog nooit problemen gehad, dit verbaast me ook heel erg.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 08:52

hoi Ier,

Vervelend dat je nu zo'n ervaring hebt bij bol.com, dat is zeker niet de bedoeling!

Geld wat je terugkrijgt vanuit een annulering of retour zou je binnen 2 weken op je rekening gestort moeten krijgen. Dat gaat automatisch. Ze zeggen bij de klantenservice altijd wat langer voor de zekerheid.

Zelf werk ik bij bol.com bij logistiek (alleen nieuw dan, 2de hands doen de verkopers inderdaad zelf) en als je nog vragen hebt kun je me altijd PBen met je ordernummer(s)

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:04

had mijn boek gewoon binnen 2 dagen binnen.
heb wel met accepgiro gedaan

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:03

ik bestel vaak wat bij bol.com en werkelijk nog nooit geen problemen mee gehad!! Vervelend dat jij een andere ervaring hebt! Hopelijk wordt het snel opgelost.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:06

Ik bestel erg veel bij Bol.com ook voor grote bedragen. Betaal altijd met creditcard en ook bij annuleringen en dergelijke nog nooit problemen gehad.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:11

Bestel bijna alles bij Bol.com..
Ook tweedehands heb ik regelmatig besteld, ook via acceptgiro.

Ben altijd heel blij met bol.com..

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:16

Ik heb dus nog nooit problemen met ze gehad...Ik bestel regelmatig grote bestellingen maar altijd binnen een week geleverd...

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:38

Ik heb qua levering ook nog nooit problemen gehad bij bol.com. Heb wel gehad dat er met de verwerking van mijn betaling iets niet goed was gegaan en tot 3 keer toe een aanmaning kreeg terwijl het dus al lang netjes betaald was! Op gegeven moment is dit wel opgelost maar kon er wel elke keer zelf achteraan bellen. Verdere bestellingen nooit problemen mee gehad.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:47

Heb net maar weer een bestelling gemaakt Lachen
Moest ook nog nieuwe schoolboeken bestellen..

Saphia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 00:01

Ik had een keer een limited edition van een cd voor mijn vriend besteld, kreeg ik na 3 weken een mailtje dat ze hem niet konden leveren :S Sindsdien bestel ik ook niets meer bij Bol en haal alles wat ik nodig heb gewoon in de winkel.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 07:13

Wiesje schreef:
ik bestel vaak wat bij bol.com en werkelijk nog nooit geen problemen mee gehad!! Vervelend dat jij een andere ervaring hebt! Hopelijk wordt het snel opgelost.

Mee eens, heb ook nooit problemen bij Bol gehad, vind zelfs dat ze een prima service hebben en
op tijd mailen als iets niet in voorraad is oid.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt TS

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 07:21

Ik heb ook nog nooit problemen met ze gehad.
Gaat juist altijd super!

Eergister avond heb ik nog een cdrom en 2 dvds besteld bij ze, het was 21.10 toen ik ze bestelde en aangezien er bij stond 'voor 21.00 besteld is volgende dag in huis' had ik daar dus niet meer op gerekend. Maar toch waren ze er gister al. Heel netjes. Ja

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 07:24

Ik ben ook tevreden bol.com klant.
Ok, met de 2e hands leveren heb ik geen ervaring, maar nieuwe spullen worden altijd super geleverd, ook moeilijkere bestellingen Lachen
En betaal idd met acceptgiro als alles binnen is, nooit problemen gehad!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:31

Saphia89 schreef:
Ik had een keer een limited edition van een cd voor mijn vriend besteld, kreeg ik na 3 weken een mailtje dat ze hem niet konden leveren :S Sindsdien bestel ik ook niets meer bij Bol en haal alles wat ik nodig heb gewoon in de winkel.

Sorry maar persoonlijk snap ik dit niet zo goed. bol.com is ook afhankelijk van de CDmaatschappijen. Als zij zeggen hem te hebben, en uiteindelijk is hij uitverkocht, kan bol.com ook niets anders.
Die CD had je ook nergens in een andere CDwinkel kunnen bestellen..
je hebt toch gewoon je geld netjes teruggekregen?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:34

Ook hier een ontevreden klant bij Bol. com, eigenlijk ben ik geen klant meer, want ik koop daar niets meer Bloos
Als je dat in de review zet bij bol, dan komt die er niet eens bij te staan Haha! Slimme mensen daar, die plaatsen alleen de positieve berichtjes.

Nee geen Bol meer voor mij, vanaf nu is het http://www.ako.nl Haha!

Mijn verhaal hier: [TV] Laptop aangeschaft-juridisch advies gevraagd

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:52

Marchador, dan vraag ik me uberhaupot af waarom je zon dure investering koopt bij een internetwinkel. Ik koop er puur (Engelstalige) boeken, dvd's en cd's. Ik ga voor dure aankopen liever naar bv Media Markt, Makro. Een laptop zou ik dus echt niet online kopen.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:00

Tja dat is achteraf en daar denk ik nu dus ook zo over, op dat moment heb ik er niet aan gedacht Knipoog
Je (of in ieder geval ik!) ga er wel vanuit dat mocht er iets niet goed zijn dat je daar goed in geholpen wordt. Maar dat heb ik dus verkeerd gedacht. Zeker een leermoment voor de volgende keer.
Knipoog

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:09

Ik bestel er meestal om de 2 weken een zooi boeken. Als ik ze uit heb koop ik de volgende lading en dat is dus zo om de 2 weken Haha! Nergens problemen mee, ze zijn er altijd de volgende dag. Ik heb er ook mijn digitale camera gekocht. Dat duurde wat langer, maar dat werd meteen aangegeven. Geen problemen mee. Boeken betaal ik achteraf, de camera heb ik vooraf betaald.

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:25

Ik heb ook geen problemen met ze, maar ik betaal altijd achteraf. En betaal een tweedehands boek pas na een bevestigende email van de verkoper.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:31

Nieuwe spullen van Bol.com gaan meestal wel goed met bestellen enzo, maar het 2e hands gedeelte is inderdaad hetzelfde als Marktplaats, dus er bestaat een risico dat het niet goed gaat..

Ekstul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 11:50

Ik heb 10 dagen geleden mijn tweedehandsboeken geannuleerd. Maar nog steeds geen geld gekregen, aan de reacties van dit topic zal dat ook nog wel even duren dan... Boos!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:10

klasgenoot had ook hetzelfde.
ik heb nog een klacht ingediend en nu zou het worden afgehandeld
dus zal zo ff mijn rekening checken.

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 12:40

Mijn ervaringen met Bol.com zijn goed, zowel als koper dan als verkoper. Wel vind ik dat Bol.com vrij veel vraagt voor het bemiddelen van 2de hands boeken. Je moet al snel € 4,- à € 4,50 vragen voor een boek wil je er € 1,- aan overhouden (€ 0,99 + 15% aan bemiddelingskosten en de verzendkosten).

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 18:47

Mijn ervaringen zijn eigenlijk wel goed, helemaal als ik nieuwe producten bestel. Die zijn altijd snel binnen en kunnen ook betaald worden met acceptgiro.
Tweedehands vind ik iets minder handig, je moet vooraf betalen en als het boek al verkocht is duurt het een behoorlijke tijd voordat het geld weer teruggestort is.
En inderdaad Cathelijne verkopen via bol vind ik al helemaal niet handig de bemiddelingskosten vind ik hoog en je moet ook nog eens zelf de verzendkosten betalen. Bij schoolboeken gaat het dan nog wel, die kosten veel maar als ik literatuurboeken wil verkopen moet ik bijna bijleggen.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 18:57

hier meer slechte ervaringen..
film besteld, is door bol.com geannuleerd omdat het niet leverbaar is ?
maar stond daar nog wel op de site als leverbaar, we hebben nooit een uitleg gehad..