Wat is het gekste wat jij hebt gedaan voor de liefde?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Wat is het gekste wat jij hebt gedaan voor de liefde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:54

Drie jaar hopeloos verliefd geweest Huilen van het lachen
En toen toch tot de conclusie gekomen dat hij toch niet zo leuk was.
Het was ook niet wederzijds Huilen van het lachen

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:50

eknein schreef:
Mijn huidige vriend en ik begonnen als scharrels. Nee wacht, hij vond dat we scharrels waren en ik vond van niet.

Na ongeveer een jaar lang aan z'n been te hebben gehangen wou die dan toch eindelijk m'n vriendje zijn Haha! . Achteraf schaam ik me wel es voor wat voor idioten dingen ik allemaal heb gedaan, maargoed... Verliefd is verliefd he Haha! .

Heel herkenbaar Bloos Ook al heel wat gekke dingen gedaan samen(zoals bijv nachtelijke zwempartij bij 15 graden) ma tot op heden helaas nog steeds niet meer dan scharrels

renee_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 21:27

het gekste wat ik heb gedaan voor liefde?

Na een feestvakantie op Kreta mijn relatie van 4 jaar opgeven en 2 weken later in mijn eentje terug gaan naar Kreta om met een populaire barman 10 dagen Athene & Venetië te bezoeken!

Was erg romantisch, ondertussen zijn we een maandje bij elkaar en nog steeds gelukkig Knipoog

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:24

ik nog geen gekke dingen gedaan voor 'de liefde' .. niet dat ik me kan herinneren iig.
bij mijn huidige vriend wil ik af en toe heel graag spontaan savonds laat/snachts naar hem toe gaan omdat ie smst datie me mist oid... maar helaas...we moeten (ruim) 2 uur reizen met t ov om bij elkaar te komen dus dat gaat nooit..Boos!

wel een keer savonds na t eten om 8 uur bedacht dat ik zin had om bij hem te zijn, maar hij was op de universiteit een 'filmnacht' aan t houden (met nog een hele hoop anderen).
en ik was die dag al een op en neer naar amsterdam gegaan (1.5 uur reizen van deur tot deur)..
toen dacht ik 'ach, waarom ook niet' . heb mn trainingsbroek verwisseld voor een leuke spijkerbroek, leuk shirtje aan, pyama en tandenborstel in mn tas gegooid en op de trein gestapt.
vervolgens zijn we na 10 minuten op de uni weg gegaan en naar zijn huis gegaan ^^

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 10:26

Me verdiepen in natuurkunde en programmeren Huilen van het lachen

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:41

Ik ga binnenkort naar Zwolle verhuizen om samen te gaan wonen, ik moet er veel voor regelen, maar heb er een goed gevoel bij!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 19:35

pfftt genoeg Haha! *LOL*

*Tijd in Turkije gezeten voor een vriendje daar,super tijd gehad,maar daarna toch weer uitelkaar *

*Leuke baan opgegeven voor een vriendje,samengewoont en nu uit elkaar Nagelbijten / Gniffelen *

*Snachts mn bed uitkruipen en 5 min fietsenverder bij mn scharrel er weer in te kruipen, stiekem bij hem langs gaan,zonder dat iemand er iets vanaf weet.. * Haha!

Mmzz als ik dit teruglees denk ik: Heb ik er iets van geleerd? Haha! Nee zou het zo weer doen Ja Haha!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 19:36

Ohh ik heb mezelf een keer zooooo erg voor schut gezet Bloos ROFL
Toen ik 12 was zat me zusje op zwemles. En daar was een jongen die mij iedere keer na keek als ik langs liep. En ik begon is aan hem te denken, heb ik mijn moeder gesms't of ze aan die jongen zijn 06 wilde vragen. Mijn god wat heb ik mezelf voor schut gezet want als ik zo terug kijk snap ik niet wat ik in die jongen zag Bloos