Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:43

Anouk_17 schreef:
- Het is kerst: S en K spelen in de bouwhoek met het stalletje van Jozef en Maria. Zegt K : "We hebben er een treinrails bijgemaakt, dan hoeven Jozef en Maria niet met het ezeltje want dat is zo ver lopen..

_O-
Ze hadden de strekking van het verhaal in ieder geval wel begrepen. :D

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:57

Citaat:
Om diezelfde reden zeg ik altijd dat onze hondjes kwipselen. :))

hahaha jup ik ook :P
Kwipselen :j

Verder zei ik altijd vroeger dat ik patatzak wilde worden :+
(Bedoelde dus in een patatzaak werken)

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 20:33

Mijn zwager zegt altijd tegen mij als ik de stallen aan het uitmesten ben en hun komen toevallig bij ons, tegen zijn kinderen:
"doe nou maar je best op school, want anders moet je straks ook de hele dag stallen uitmesten. Dan kan je beter een vak leren" Wel met een knipoog naar mij, en ik weet ook wel dat het een grapje is.
Als ze ooit in de auto langs iemand komen die plantsoen dienst heeft, zegt hij ook altijd: "heb je weer zo'n sukkel, die heeft zijn school ook niet afgemaakt".

Fietst mijn schoonzus op een gegeven moment met de jongste (5 jaar) achterop de fiets van school naar huis. Komen ze langs een parkje waar een aantal mannen aan het werken waren, gilt hij: "He sukkels, hadden jullie niet beter een vak kunnen leren?"

Mijn schoonzus schaamde zich echt dood, en haar man mag sindsdien zoiets niet meer zeggen als de kinderen het horen.

Neej

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:42