Zet 'm op meis, en hou vol, heel veel sterkte!!!
En iedereen om je heen ook heel veel sterkte!
Koppie op...
Liefs, Charlie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellowfish schreef:Als laatste wil ik hier nog even de tijd nemen om Samantha te laten weten dat ze mijn allerliefste dinnetje is; Sam, ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten
Liefs,
Yellowfish
Splash_ schreef:Ze zegt dat ze niet weet wat ze zonder mij zal moeten, maar ik weet ook niet wat ik zonder haar moet
Splash_ schreef:Ik wordt er bijna verlegen van, van al jullie complimentjes![]()
Voor mij is het gewoon zelfssprekend, ze is mijn allerbeste vriendinnetje, ik ken haar al zó lang. Al merk ik wel dat onze band sinds 8 maanden echt 1000x zo hecht is geworden. Ik twijfel er geen moment aan, dat als het omgekeerd zou zijn, dat Romaan het zelfde voor mij zou doen.
Ze zegt dat ze niet weet wat ze zonder mij zal moeten, maar ik weet ook niet wat ik zonder haar moet
Splash_ schreef:Ik wordt er bijna verlegen van, van al jullie complimentjes![]()
Voor mij is het gewoon zelfssprekend, ze is mijn allerbeste vriendinnetje, ik ken haar al zó lang. Al merk ik wel dat onze band sinds 8 maanden echt 1000x zo hecht is geworden. Ik twijfel er geen moment aan, dat als het omgekeerd zou zijn, dat Romaan het zelfde voor mij zou doen.
Ze zegt dat ze niet weet wat ze zonder mij zal moeten, maar ik weet ook niet wat ik zonder haar moet