Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ArwenLune schreef:Hoi Lotte,
Je zal vast veel PBs hebben als je even op Bokt in kan loggen. Het topic dat jij gestart heeft is 100 pagina's lang geworden en bijna onnavolgbaar, dus ik wilde dit even zeggen voordat je probeert daarin te lezen..
1) Iedereen is heel bezorgd over jou.
2) We willen heel graag serieus weten of we moeten proberen je daar weg te halen of hulp te krijgen. Voordat je "Ja!" roept moet je even goed beseffen dat daarvoor (internationale) politie en media ingelicht worden, ALS het al mogelijk is. Als je echt in de problemen zit doen we die pogingen graag, maar denk even na over de gevolgen dat dit zou kunnen hebben voor jouzelf en je familie.
3) Als je besluit het 'uit te zitten' dan moet je weten dat half bokt heel hard aan jou denkt en je alle sterkte wenst. Laat je alsjeblieft niet wijsmaken dat je slecht bent of wat dan ook. Je bent een prima meid en een goed mens. In mijn ogen heb je alleen 'negatieve energieen' als je dat zelf wilt! "Ik haat je," DAT is negatieve energie. Dus laat je alsjeblieft niet inpraten dat er iets mis met je is want dat is onzin - je doet je best, en je best is goed genoeg. Sommige dagen gaat dat beter als andere, maar je bent nooit 'slecht' totdat je bv besloten hebt dat het okay is om mensen pijn te doen. Wil je daaraan denken als je het gevoel hebt dat je vader je iets aanpraat? Je bent goed zoals je bent. Echt waar.
Ik weet niet zo goed hoe ik dit af moet sluiten. Ik hoop heel erg dat de situatie meevalt en dat je ons op de hoogte kunt houden. Sterkte!
Pervinco schreef:Nou, dan zal ik maar even een update plaatsen namens Jacques. Hij is straks gebeld door de kerk, ze gaan contact proberen te leggen met Lotte's oom en haarzelf. Lotte zal uit EIGEN beweging, zonder al die goedbedoelde adviezen, kenbaar moeten maken dat ze terug wilt naar Nederland, hoe, en bovendien waarom. Indien dit gegronde redenen zijn neemt de kerk contact op met het ministerie.
De kerk heeft Jacques uitdrukkelijk gevraagd om hen even hun gang te laten gaan, dus dat niet Jan en alleman naar Brazilie gaat bellen oid.
Ik ga er van uit dat Nathalie contact houdt met Lotte irl. Zoals Essie ook al zegt: hou het een beetje centraal. Desnoods pb'en jullie mij of Syph (NIET Jacques).
leentje"]
[quote="Pervinco schreef:Nou, dan zal ik maar even een update plaatsen namens Jacques. Hij is straks gebeld door de kerk, ze gaan contact proberen te leggen met Lotte's oom en haarzelf. Lotte zal uit EIGEN beweging, zonder al die goedbedoelde adviezen, kenbaar moeten maken dat ze terug wilt naar Nederland, hoe, en bovendien waarom. Indien dit gegronde redenen zijn neemt de kerk contact op met het ministerie.
De kerk heeft Jacques uitdrukkelijk gevraagd om hen even hun gang te laten gaan, dus dat niet Jan en alleman naar Brazilie gaat bellen oid.
Ik ga er van uit dat Nathalie contact houdt met Lotte irl. Zoals Essie ook al zegt: hou het een beetje centraal. Desnoods pb'en jullie mij of Syph (NIET Jacques).