Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:Heerlijk hoor, het weer is altijd beter als hier![]()
Veel plezier en goede reis!
Maar het is er nu prima
Lay_D schreef:Een veilige reis gewenst! Het is idd echt spekglad.
Wij werden verrast door de gladheid tijdens het uitlaten van de hond.
Sterre98 schreef:Ik erger me aan het feit dat ik nog steeds zit met een opmerking die mijn schoonmoeder gemaakt heeft met eerste kerstdag.
Iets over dat ze "allang vrede gemaakt heeft dat ze geen klein kinderen van ons krijgt"
Leuk gesprek tijdens het diner. Echt top.
MarlindeRooz schreef:Ja een familielid bleef maar zeggen dat ik dik geworden was. Ik had meermaals gevraagd erover op te houden. Werd 0,000 mee gedaan.
Toen heb ik eens gezegd “ja ik wil net zo dik worden als jij”. Diegene is zelf namelijk ook heel dik.
Nooit meer wat van gehoord.
Zebrastreep schreef:Auto wordt zo opgehaald, ik speciaal opgestaan wat eerder zodat ik de auto voor aan de weg kan zetten.
Tot aan vorige week reed die nog. Gisteren nog even gestart en alles leek in orde.
Maar vanmorgen zijn de remmen vastgelopen. Niet dat het erg is de auto gaat ook naar zijn laatste bestemming. Maar het is wel irritant aangezien het nu meer tijd gaat kosten om de auto op te laden. En ik wou eigenlijk snel mijn bed weer in.
Krijg de auto wel van zijn plek maar het gaat zo traag, stroef en ik kan amper gas geven. Dus ik laat het maar.
Sterre98 schreef:Ik erger me aan het feit dat ik nog steeds zit met een opmerking die mijn schoonmoeder gemaakt heeft met eerste kerstdag.
Iets over dat ze "allang vrede gemaakt heeft dat ze geen klein kinderen van ons krijgt"
Leuk gesprek tijdens het diner. Echt top.