Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 18:53

Ik heb laatst nieuwe schoenen gehaald en die zitten zo lekker, dat ik nog een paar van dat merk wilde halen.
Nu kon ik echt niet kiezen tussen 2 modellen en/kleuren, dus beetje lang gewacht met bestellen. Uitverkocht.

Ja, het was ook een goede korting die erop zat, maar baal toch. Ergens anders ook gezien maar dan minder korting..

Zilfstar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 19:05

Nog steeds rustig op zoek naar 2 kater-kittens. Maar weet weer waarom ik liever niet op MP rond kijk. Heb bij meerdere geen reactie gekregen op mijn vragen en is de advertentie gewoon verdwenen. Of er staat geen VP en als ik dan meer info vraag met o.a. de vraag om de prijs en of ze gevaccineerd zijn of welk geslacht ze hebben (omdat er dus van alles an info mist in de advertentie) etc.. krijg je alleen terug “ze zijn er nog” of “ ja veel belangstelling. dus het is nog even afwachten” huh? Hoe dan? Nu is de keuze ook niet heel groot dus misschien maar even een tijdje wachten…

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 19:20

Asiel heeft nog genoeg zitten.
En is vaak nog goedkoper ook dan wanneer je zelf nog moet enten, chippen, castreren etc.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 20:49

Ik raad ook het asiel aan. De kitten coördinator hielp mij destijds erg goed, ze hadden toen in kitten seizoen ook posters zodat je kon kiezen en beetje ook wat karakters zijn.
Eerst gastgezin poesjes was geen matcht, tweede wel <3 maar die was dus alleen. Toen weer in gesprek gegaan en ik droomde stiekem van een wit poesje en toen mocht ik weer bij gastgezin kijken.
Goede afspraken ook gemaakt omdat ik niet wist of ze zouden matchen. Maar kittens tegelijk plaatsen gaat blijkbaar altijd wel goed.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 22:04

De ervaring hier met asiel is helaas twee maal negatief geweest. Zo moesten we van hun een bepaalde kitten bij degene van onze keus nemen omdat die slecht plaatsbaar was (heel erg schuw en agressief) terwijl wij maar 1 kitten toen wilden. Dus helaas maar niet gedaan. Had daar toen echt de tijd etc niet voor. Tweede keer werd er moeilijk gedaan dat we al 3 poezels hadden en ze bij ons buiten lopen. Dus we zijn niet heel happig op de asiels bij ons in de buurt. Als iemand goede aanbeveling heeft voor een kitten-opvang hou ik me aanbevolen. Weeskittens groot brengen en mogen houden zou ik nu ook tijd voor hebben. Maar ik weet dat dat erg heftig kan zijn

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 22:06

Stichting Kat in Nood en Kattenopvang Bastet, maar die zitten beide wel helemaal in het Noorden van het land.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 22:19

Niet doen wat ik doe, maar ik rij nu maar mee naar huis met iemand van het concert, omdat ik anders gestrand ben :') door een aanrijding rijden er helemaal geen treinen waar ik heen moet en ik heb morgen wel tentamen

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 23:38

Ik verwacht dat er over een maand of 3 wel weer kittens in overvloed zijn. Wij zijn ook op de uitkijk naar een rode kater voor op de boerderij. De vorige had een onverwacht ritje onder de motorkap gemaakt en is ontsnapt toen mijn vriend er op een parking achter kwam en hem eruit wou halen. Ongeveer 10km verder en al een maand geleden maar we hopen nog steeds dat hij thuis komt

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 23:39

Polarize schreef:
Niet doen wat ik doe, maar ik rij nu maar mee naar huis met iemand van het concert, omdat ik anders gestrand ben :') door een aanrijding rijden er helemaal geen treinen waar ik heen moet en ik heb morgen wel tentamen

Veilig thuis ondertussen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 23:45

Polarize schreef:

Jij durft, ben je al veilig thuis inmiddels?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 00:10

Schuur_ schreef:
Ik verwacht dat er over een maand of 3 wel weer kittens in overvloed zijn. Wij zijn ook op de uitkijk naar een rode kater voor op de boerderij. De vorige had een onverwacht ritje onder de motorkap gemaakt en is ontsnapt toen mijn vriend er op een parking achter kwam en hem eruit wou halen. Ongeveer 10km verder en al een maand geleden maar we hopen nog steeds dat hij thuis komt

Oh dat is echt zo erg zoiets! En dat ze niet thuis komen. Ik hoop voor je dat ie toch eerdaags weer op de stoep staat!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 00:13

Veilig thuis ^^ het was ook geen totaal onbekende, heb hem al bij meer concerten gesproken en weet dat hij bij mij in de buurt woont. Anders had ik het ook echt niet gedaan

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 00:16

Gelukkig! Leuk en handig zulke connecties :D succes morgen met je tentamen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 00:20

Schuur_ schreef:

Oh wat naar zeg... ik zou flyeren en zoeken daar tot ik hem had. Een van onze katten had dit ook gedaan. Na 2 weken dagelijks zoeken en iedereen plat flyeren werden we gebeld en vonden we hem <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 05:10

Is het al ochtend? Ben al ruim 2 uur wakker. Word een lange dag.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 07:22

Schuur_ schreef:

Ooh wat erg!
Bij mijn ouders is de rode kater ook als sinds van de zomer weg en verwachten nu ook niet meer dat hij terug komt. Wij zijn ook rustig aan het kijken voor een weer een rode kater. Helemaal ook omdat we daar de oude lapjes kat ook al in hebben laten slapen.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 08:22

Verkouden zijn is prut..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 11:51

Net wakker worden en gisteren op de bank heb ik het 00.30 uur zien worden. Wilde nog even wat doen op de mobiel en werd 03.30 uur wakker.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 11:53

Dat ik mijzelf ziek moest melden voor vandaag en i.o.m de teammanager morgen ook zodat ik goed kan uit zieken. Maar ik haat ziek zijn, want ik heb geen rust om op de bank te gaan liggen of dergelijks. Heel irritant.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 13:02

Kan de deur niet uit zonder hoge druk douche. :+

En 1 van de katten over de zeik.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 14:13

Noro op t werk.
Mega buikpijn. Aan alle kanten komt het er uit.
Dus... Ik ben vanavond niet aan t werk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 14:23

maralyn schreef:
Noro op t werk.
Mega buikpijn. Aan alle kanten komt het er uit.
Dus... Ik ben vanavond niet aan t werk.

Sterkte... bij mij op werk zijn we er 1,5 maand zoet mee geweest. Blijkbaar gaan er 2 varianten rond.

Ik ben de dans gelukkig ontsprongen. Maar ik heb collega's die het twee keer achter elkaar hebben gehad.

Geen pretje hopelijk ben je snel weer beter!

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:05

Afspraak bij de huisarts loopt al een halfuur uit :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:52

Er belde iemand van HR en ik weet niet waarom die mensen van kantoor altijd zo ongemakkelijk proberen als de jeugd te praten.

Doe maar niet, ik wordt er zwaar ongemakkelijk van en ben ook geen 16 meer :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:59

Centrale deurvergrendeling van mijn auto is kapot en hij kan niet gewoon op de sleutel, dus die staat voorlopig niet op slot. Heel handig.