Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lois_ schreef:Trots op m’n verzorgpony. Deze week hebben we flink gewerkt aan het opstappen, dat was een bron van spanning.
Dankzij de TRT methode (Tristan Tucker) kan hij nu inparkeren bij het krukje, staat hij volledig ontspannen naast het krukje en stap ik op met losse teugels zonder dat iets van dat proces hem spanning oplevert![]()
Zo trots!
hagelslag schreef:Oorzaak gevonden waarom de kelder vochtig is.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik moest het water afsluiten ivm badkamer renovatie en daar de kranen eraf slopen.
Maar dan moeten er stoppen op de leidingen...
En toen ik het water weer wou aanzetten zat ik een hele vlek op de grond.
Dus die straks even goed aandraaien
hagelslag schreef:Dat spul hebben we gelukkig!
Alleen officieel mogen wij zelf niet aan dat stukje watermeter zitten. Dus ik twijfel of ik t waterbedrijf ff bel...[ Afbeelding ]
Cowboy55 schreef:hagelslag schreef:Dat spul hebben we gelukkig!
Alleen officieel mogen wij zelf niet aan dat stukje watermeter zitten. Dus ik twijfel of ik t waterbedrijf ff bel...[ Afbeelding ]
Je mag alleen sleutelen aan het deel NA de watermeter als ik het goed heb. Maar je hoofdkraan zit volgens mij ook pas NA de watermeter, toch?
kosseh schreef:Ik ben blij dat ik eindelijk de stap durf te maken om bij een andere vereniging een teamsport uit te proberen.
Zin om weer lekker te sporten!
Al moet ik dan nog wel de auto uit komen, nog even moet verzamelen op de parkeerplaats
Marocje schreef:kosseh schreef:Ik ben blij dat ik eindelijk de stap durf te maken om bij een andere vereniging een teamsport uit te proberen.
Zin om weer lekker te sporten!
Al moet ik dan nog wel de auto uit komen, nog even moet verzamelen op de parkeerplaats
Ohhhhh, zó herkenbaar dat ff wachten in de auto, hahaha. Maar hoe is het bevallen? Je zal ondertussen wel binnen zijn hoop ik
Cowboy55 schreef:hagelslag schreef:Dat spul hebben we gelukkig!
Je mag alleen sleutelen aan het deel NA de watermeter als ik het goed heb. Maar je hoofdkraan zit volgens mij ook pas NA de watermeter, toch?