DuoPenotti schreef:Ik moest echt even denken waar dit ook weer over ging
Is een quote uit 2022

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paardjes83 schreef:Vandaag een bod gekregen. Nu kijk ik altijd naar de recensies van de potentiële koper. Mochten daar staan niet betalen niet opdagen etc dan ga ik niet op het bod in.
Nu reageert er iemand waarvan ik geen profiel kan zien gewoon niks ik kom gewoon bij mijn eigen advertenties. Wat is jullie ervaring daarmee?
Hevonen schreef:Ik heb vrij veel boeken op marktplaats staan. Eergisteren kreeg ik een bod op een van de boeken, was aan de lage kant, ze zou erover denken zei ze. Die avond kreeg ik nog een bod op hetzelfde boek, van een totaal ander iemand, ook aan de lage kant. De volgende ochtend kreeg ik weer een bod van nog een nieuwe bieder, dat was voor mij acceptabel, heb wel eerst nog even contact met de eerste bieder gezocht, maar die vond het toch te veel, dus boek ging naar derde bieder.
Heel vreemd, 3 verschillende potentiële kopers binnen 24 uur, en niet uit dezelfde plaats. Het is geen heel bijzonder boek, ook niet duur en het staat al maanden op MP.
Hevonen schreef:Ik heb vrij veel boeken op marktplaats staan. Eergisteren kreeg ik een bod op een van de boeken, was aan de lage kant, ze zou erover denken zei ze. Die avond kreeg ik nog een bod op hetzelfde boek, van een totaal ander iemand, ook aan de lage kant. De volgende ochtend kreeg ik weer een bod van nog een nieuwe bieder, dat was voor mij acceptabel, heb wel eerst nog even contact met de eerste bieder gezocht, maar die vond het toch te veel, dus boek ging naar derde bieder.
Heel vreemd, 3 verschillende potentiële kopers binnen 24 uur, en niet uit dezelfde plaats. Het is geen heel bijzonder boek, ook niet duur en het staat al maanden op MP.
DubbelFun schreef:@Paardjes83: als je iets wilt verkopen kun je best er enige tijd in steken, bij niets doen verkoop je ook niets.
Huh? Lijkt me juist dat ik er eerder teveel tijd insteek door hier naar ervaringen te vragen. Met voorzichtig zijn is niets mis toch?
@flintstones: dat is de beste methode. Heb ik ooit eens gedaan met een fruitschaal (die nu lampenkap is); de verkoper haar ouders zaten hier in de buurt wel eens op de camping en ik heb het daar 6 weken later opgehaald.
petra8 schreef:Ik had er een sjiek duur colbert op staan van Maison de Bonnetterie. Kreeg vandaag een goed bod van iemand die het snel wilde komen ophalen. Binnen een uur stond er een gezellige Brabander op de stoep die heel blij was met het jasje. Hij had een nieuw jasje nodig om alle emblemen van de carnavalsverenigingen op te naaien. Jasje heeft nieuw bijna 300 euro gekost, zo grappig dat dit dan de nieuwe bestemming is