Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:24

Roodvos schreef:
Hoe is het mogelijk dat bij de favoriete voorwerpen de vaatwasser nog niet is genoemd.

Omdat ik die niet heb -O-

Jolien87 schreef:
Marjo schreef:
Mijn favoriete voorwerp in huis... dat is de satisfyer pro denk ik :')

Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar ja.
Maar het schijnt dat je, je bedpartner volledig buiten spel zet als je het erbij pakt.
Dus het lijkt me meer een 'party of one' accessoire :=

Marjo, hoe is die streamingdienst, With love?
Hij lijkt mij nog steeds wel leuk maar ik heb al zoveel diensten. O:)

Bedpartner heb ik niet, en de bedpartners die ik gehad hebben, hebben me nooit zo goed kunnen bevredigen :')

With Love is een goede dienst, alleen ik vind het erg irritant dat er geen app is voor de tv of Playstation. Ik hang nu mijn laptop aan de tv via een hdmi kabel...

pimaude schreef:
Maar dit is on topic :D

[ [url=m/YENmhw.png]Afbeelding[/url] ]

<3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:29

Favo voorwerp in huis.. Moeilijk.
Tellen boekenkasten + boeken? Oh, mijn koffie-apparaat <3 En mijn bed is ook life haha. Elektrisch deken <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:30

Marjo mocht je er veel gebruik van maken zou ik een chromecast aanraden je kan ze 2de hands voor €15 al kopen! Ik gebruik dan mijn telefoon om te streamen!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:32

Gefeliciteerd Pimaude en Lous!

Wat een leuke kast Hireath!

Ik geloof dat ik niet per se een favo voorwerp heb. Maar mijn favo plekje in huis is in t hoekje van onze heerlijke hoekbank met een lekker warm dekentje :D

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:35

Pauline schreef:
@Hiareth zou je dan ook bv platen willen in je pakket?

Uh... Op zich wel, maar ik heb wel een hele uitgesproken smaak dus het is wel een 'risico'. :D Maar je kunt via deze site wel goed zien wat ik wel/niet heb. :j

Toch handig dat ik bijna alles wat ik verzamel online bijhoud. Alleen m'n boeken moet ik nog ergens documenteren. :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 13:54

candalisa schreef:
Marjo mocht je er veel gebruik van maken zou ik een chromecast aanraden je kan ze 2de hands voor €15 al kopen! Ik gebruik dan mijn telefoon om te streamen!

Heb ik, krijg ik alleen niet goed aan de praat. Met de laptop gaat het gelukkig ook :D

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 14:16

Jolien87 schreef:
pimaude schreef:
Ik vind dit vrij intieme informatie maar neem maar van mij aan dat dat het beste cadeau is dat mijn man mij ooit heeft gegeven!

Hm, ik ben zondag jarig...
Alleen we hebben elkaar voor onze verjaardag al een paar dagen weg gegeven.
Er staat gelukkig niks in de regels over cadeautjes aan jezelf geven O:)

We hadden vorig jaar een 18+ adventskalender, die is zo goed bevallen dat we hem voor dit jaar ook al hebben besteld. Dus we vermaken ons wel. :D Maar een eenpersoonsfeestje is ook leuk dus wie weet ga ik hem toch maar bestellen.

Mooie datum hè, 16 oktober. Ik ben ook jarig dan 8-) en ik krijg ook geen cadeautjes meer van mijn vriend aanstaande zondag, heb het al gekregen.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 15:48

Meest favoriet hier in huis voor mij is toch wel mijn Blond Efteling theemok <3
Hij is groot, dus er kan veel in en hij drinkt lekker. Daarna zijn het toch wel de Zest dekentjes die ik bij de Jumbo heb gespaard. Heerlijk zacht en warm <3

Qua films en series ben ik toch wel een Disney, Fantasy en Sci-Fi gekkie.
Vroeger: de Goonies, Never ending story en the dark Crystal. 'V' vond ik doodeng maar toch fascineerde het me, dus ik zat de helft van de tijd met mijn handen voor mijn ogen :') Twilight zone
Iets later: Star Trek en alle spin offs, X-files.
Nu: LOTR en alle films en series de daarbij horen, GOT en ook alles wat daarbij hoort, Harry Potter, Fantastic Beasts.
Wat ik ook mateloos interessant vind is Egyptische oudheid. Zo knap hoe ze in die tijd al zo ver waren. Ik ben nu ook een poging aan het doen om hyrogliefen een beetje te leren lezen, lijkt me zo gaaf om dat te kunnen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 15:57

Hiraeth schreef:
Pauline schreef:
@Hiareth zou je dan ook bv platen willen in je pakket?

Uh... Op zich wel, maar ik heb wel een hele uitgesproken smaak dus het is wel een 'risico'. :D Maar je kunt via deze site wel goed zien wat ik wel/niet heb. :j

Toch handig dat ik bijna alles wat ik verzamel online bijhoud. Alleen m'n boeken moet ik nog ergens documenteren. :')

Ik doe dat dus niet _O- dus platen en boeken zijn echt niet handig voor mij.

Maar ik hoop dat mijn santa iets kan verzinnen zonder dat ik mijn halve dagboek deel :=

Charaz

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:32

Mijn favoriete voorwerp is mijn Lampe Berger brander en de oplader van mijn telefoon (iphone).

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 17:00

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Oeps, ik had elke vrijdag een nieuw onderwerp zullen posten... :')

Dus bij deze alsnog:

Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?

Ik hou van crime, actie, ziekenhuiseries en sci-fi :D
De serie en docu over Dahmer vind ik dus helemaal geweldig. Mijn echte favoriet qua films is de Hunger Games -reeks!

Ik ben dan weer niet van de horror, vind ik vaak te nep. Romantische/gevoelige films kan ik ook niks mee. Dat eindigt vaak in een potje janken :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 17:24

Hier ook fan van de lampe Berger en pittenzak.

Qua films en series houd ik echt niet van horrorverhalen, sciencefiction etc.
Ik ben meer van actiefilms, comedies en volg diverse series in div genres, momenteel bv naar moedermaffia. Normaal meer van Engelse series maar deze is wel hilarisch :))

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 18:07

M_D_H schreef:
Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?

Fantasy! GOT, HOTD (hoewel ik die wel echt minder vind), hunger games, Harry Potter, things like that <3 ik zou het leuk vinden om daar sokken/kousenvoeten van te krijgen, andere dingen voor in huis heb ik denk ik niet echt een goede plek voor. Of misschien een pyjama :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 18:50

Oké. Ik heb iets gedaan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 18:53

Oké ik ook.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 18:54

Jolien87 schreef:
Oké. Ik heb iets gedaan.

Satisfyer besteld? :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 19:23

Misschien :o Vroeg kerst dit jaar.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 19:55

Favo voorwerp in mijn huis is denk ik mijn bed. En anders weet ik het niet heel erg goed. Ben ook dankbaar voor bertje mijn robotstofzuiger.

En mijn leukste films etc. Heb een zwak voor nederlandse/belgische misdaad. Flikken etc. Gewoon easy going tv kijken. Verder kijk ik heel veel medische series. Ik ben echt niet van de horror haha

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 20:06

Pimaude en Lous, gefeliciteerd allebei!

Jolien, enjoy! +:)+

Noisy, hier worden de Blond mokken ook heel intensief gebruikt. Ben een grote fan van ze.

Ik ben echt het grootste watje in de geschiedenis van de mensheid als het gaat om series en films. Ik ben namelijk niet echt fan van bloedvergieten, marteling en dergelijke. GoT lijkt me vet om te zien, maar ik haakte na aflevering 1 al af. Outlander heb ik een tijdje gevolgd, maar ik kon het op een gegeven moment niet meer aan. :=

Mijn guilty pleasure? Foute kerstfilms kijken! Verder kijk ik Marvel en LoTR (Rings of Power is nu uit).

Mijn favoriete voorwerpen in huis zijn de bank, de tv, mijn bed...

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 20:16

Marjo schreef:
Mijn favoriete voorwerp in huis... dat is de satisfyer pro denk ik :')

+1 :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 20:21

Heb de reviews over de satisfyer pro gelezen, het is gewoon hilarisch _O- _O-

Als je chagrijnig bent is dit een manier om weer te lachen. Sommige reviews lijken wel een beetje nep.... zoals opa en oma van in de 70 met dat ding bezig maar het is leuk vermaak.

Favoriete voorwerp?
Pff zoveel. Pincet,waterbed, de apparatuur die het leven een stuk eenvoudiger maken, de kamado. Ik kan niet kiezen.

Qua films en series ;
Geen marval,lotr,startrek etc.

Wel leuk is; ncis allemaal,the Rookie,dat genre meer maar of je daar echt iets mee kunt?

Veel tijd heb ik niet om films te kijken, probeer wel wat series te volgen maar mis er ook regelmatig wel wat :o

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 20:28

Series is niet echt mijn ding. Heb wel de Harry Potter films al 300 keer gezien maar dat is natuurlijk niet echt een serie als op Netflix ofzo :P

Ik kijk wel redelijk fanatiek F1, als het even kan kijk ik van vrijdag tot zondag alle trainingen, kwalificatie en de race met voor en na beschouwing :o

Mijn favo ding in huis...lastig.
Ik heb nogal weg van mijn ‘collecties’ die in huis staan.
Zoals Harry Potter mokken, blond Amsterdam mokken, Rituals, bodyshop, eskadron verzameling, Victoria secret body mist’s, Nike air max, guess schoenen.
Maar dat is bijna allemaal niet heel relevant voor SSS :=
Oh en mijn katten en honden die in huis zijn zijn natuurlijk favoriet <3

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 20:31

Gefeliciteerd pimaude *\o/*

Oeh films dat is echt wel heel moeilijk, momenteel helemaal fan van prison break maar Disney films zijn ook altijd leuk om te kijken
Op Videoland momenteel erg code 37 verslaafd
Maar vind eigenlijk heel veel films en series leuk.
Heb alleen geen tv en dvd speler dus films kado doen is niet z’n goed idee
Wanneer komen de lootjes ook alweer ? _/-\o_

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 20:49

O ja formule 1 heb ik zelf niets mee maar mijn ma is onwijs fan! Dus als mijn santa iets heeft liggen daarvan waar diegene niets mee doet (geen posters maar bv zo’n collectible van de supermarkt oid) is dat welkom ;)

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 21:49

Hmm Daan dat een waterbed een favo voorwerp is oké lijkt me heeelijk!! maar een pincet? Alles wat ik mij met een pincet inbeeld doet pijn dus mag ik vragen waarom het een favo voorwerp is?