Suliko schreef:Heb ervoor gezorgd dat mijn moeder niet één, maar twee honden heeft geadopteerd.Kleine frummelding mocht ook mee.
![]()
[ [url=m/ZNNCp1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha, gewéldige honden!
Goed gedaan er twee te nemen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaplaars schreef:Nou, dan zal ik er maar een ouderwetse biecht in gooien:
Ik heb net per ongeluk een pot speculoospasta gejat bij de AH. Met de kinderen erbij!! Over het goede voorbeeld geven gesproken![]()
Ik hoop zó dat de politie niet via bokt mijn ip adres kan achterhalen om mij in het gevang te stoppen :=
Suzanne F. schreef:Alleen het idee al dat ik zo voor schut kan gaan bij een controle zorgt er al voor dat ik het niet doe. Moet er niet aan denken dat ik een steekproef krijg en dat ik iets gejat hebt. Nee, alleen het idee zorgt al voor een halve paniekaanval.
Urbanus schreef:Niobe schreef:Lekker boeiend
Nou dat
En ook zo vrouwonvriendelijk, wanneer een vrouw succesvol is heeft ze zich vast omhooggeneukt.
Dit is een biechttopic, geen life of Yvonne.
Suzanne F. schreef:Alleen het idee al dat ik zo voor schut kan gaan bij een controle zorgt er al voor dat ik het niet doe. Moet er niet aan denken dat ik een steekproef krijg en dat ik iets gejat hebt. Nee, alleen het idee zorgt al voor een halve paniekaanval.
Bullebeest schreef:Ach Anouk zei het al eerder.
marleen_88 schreef:Ik heb voor mijn afstuderen 1 handtekening overgetrokken. Mentor was er 1 vergeten te zetten en moest het echt inleveren... Inmiddels 10 jaar later en heb er soms nog nachtmerries van.
marleen_88 schreef:Ik heb voor mijn afstuderen 1 handtekening overgetrokken. Mentor was er 1 vergeten te zetten en moest het echt inleveren... Inmiddels 10 jaar later en heb er soms nog nachtmerries van.
Jolien87 schreef:Mijn biecht van vandaag: ik ben er net achter gekomen dat Pieterburen in Groningen ligt en niet in Zeeland.