Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 11:50

Suliko schreef:
Heb ervoor gezorgd dat mijn moeder niet één, maar twee honden heeft geadopteerd. O:) Kleine frummelding mocht ook mee. :D

[ [url=m/ZNNCp1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha, gewéldige honden!
Goed gedaan er twee te nemen.

Suzanne F.

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:08

Hier ook echt een hekel aan sporten. Je wordt er vies van, zweten, moe en lamlendig. Ik krijg er echt geen energie van. Ik kies er daarom bewust voor om minder te eten. Het is het ene of het ander. Dan maar 1 broodje ipv 2 en niet snoepen of heel weinig.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:09

Kaplaars schreef:
Nou, dan zal ik er maar een ouderwetse biecht in gooien:
Ik heb net per ongeluk een pot speculoospasta gejat bij de AH. Met de kinderen erbij!! Over het goede voorbeeld geven gesproken :')

Ik hoop zó dat de politie niet via bokt mijn ip adres kan achterhalen om mij in het gevang te stoppen :=

Waarom? Ging het per ongeluk of heb je hem expres weggestopt? Speculoos is best prijzig.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:18

Er staat per ongeluk :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:22

M_D_H schreef:
Er staat per ongeluk :j

Ah oké. Overheen gelezen. :)

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:23

Ach, ik jat zovaak “perongeluk” wat bij de zelfscan. Zolang de topmannen van de supermarkten nog lekker op hun jachten van het zonnetje kunnen genieten zullen ze mijn zakje noodles of blikje tonijn niet missen. }:0

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:25

Alleen het idee al dat ik zo voor schut kan gaan bij een controle zorgt er al voor dat ik het niet doe. Moet er niet aan denken dat ik een steekproef krijg en dat ik iets gejat hebt. Nee, alleen het idee zorgt al voor een halve paniekaanval.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:34

Mijn peuter van 3 stopt altijd dingen in z’n zakken. Als ik vergeet te controleren jat ie ook van alles mee uit winkels of bij mensen waar we geweest zijn :=

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:36

Suzanne F. schreef:
Alleen het idee al dat ik zo voor schut kan gaan bij een controle zorgt er al voor dat ik het niet doe. Moet er niet aan denken dat ik een steekproef krijg en dat ik iets gejat hebt. Nee, alleen het idee zorgt al voor een halve paniekaanval.

Nou dat ja!

Ik heb 1x gehad met een controle dat er iets ongeregistreerd was, nou ik werd meteen zo rood als een biet, schaamde me dood en kreeg een piepkleine paniek aanval want het was niet mijn bedoeling op per ongeluk/expres iets ongescand mee te nemen.

Alle boodschappen moeten dan over de band en worden handmatig gescand door een kassa medewerkster. Wat bleek, het eindbedrag was hetzelfde. Ik had in plaats van 2x een cola zero een zero en per ongeluk een gewone cola gepakt, maar wel 2x de zero gescand. dus eind goed al goed, maar ik kon op het moment van controleecht wel even door de grond zakken van schaamte en let sinds die tijd nog beter op.
Laatst bijgewerkt door Daphara op 18-06-22 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:38

Urbanus schreef:
Niobe schreef:
Lekker boeiend

Nou dat

En ook zo vrouwonvriendelijk, wanneer een vrouw succesvol is heeft ze zich vast omhooggeneukt.

Dit is een biechttopic, geen life of Yvonne.

Ach Anouk zei het al eerder.

Tja wat Waylen betreft, ik kijk er echt niet raar vanop. Eerder van goh je hebt het nog lang volgehouden of is ie nu pas betrapt?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:42

Suzanne F. schreef:

Zo zijn wij een keer een krat bier vergeten te scannen, kwamen we achter door steekproef. Met schaamrood op de kaken naar de servicebalie.

Ik heb voor mijn afstuderen 1 handtekening overgetrokken. Mentor was er 1 vergeten te zetten en moest het echt inleveren... Inmiddels 10 jaar later en heb er soms nog nachtmerries van. :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-22 12:45

Bullebeest schreef:
Ach Anouk zei het al eerder.

Ja, en ze is daar recent op teruggekomen en heeft uitgelegd hoe ze die opmerking bedoelde. Anyway, offtopic.

marleen_88 schreef:
Ik heb voor mijn afstuderen 1 handtekening overgetrokken. Mentor was er 1 vergeten te zetten en moest het echt inleveren... Inmiddels 10 jaar later en heb er soms nog nachtmerries van. :o

:= :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 12:52

Suliko schreef:
Heb ervoor gezorgd dat mijn moeder niet één, maar twee honden heeft geadopteerd. O:) Kleine frummelding mocht ook mee. :D

[ [url=m/ZNNCp1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat lief!

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 13:21

Suzanne F. schreef:

Ja echt! Ik heb dat ook! Dus echt 100% per ongeluk!
Ik ben niet zo’n living on the edge type. :')

Of als het alarm afgaat bij Kruidvat voor iets wat je bij een andere winkel kocht, dan wil ik een gat in de grond om in te zakken.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 13:21

marleen_88 schreef:

Ach, dat is beter dan het alternatief.
Ik heb door een inschattingsfout van een docent mijn propedeuse niet gehaald en hoewel ik een formele klacht ingediend heb en deze docent mij daar nota bene ook nog in steunde, werd die klacht van tafel afgeveegd want regels zijn regels.
Dat ik daardoor van de opleiding van mijn dromen afgestuurd werd, geen enkele kans meer heb om deze opleiding te doen, ik een enorme studieschuld heb opgebouwd, dat zal de school een reet roesten...
Want regels zijn regels.

Een inschattingsfout he, een simpele inschattingsfouts van een docent.

Dus beter dat je maar die handtekening vervalst hebt, ik zou daar dus weer geen nacht minder om slapen :n

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 14:00

Ik krijg ineens allemaal Maan in ziggodome (ofzo) reclames?

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 14:08

Mirre1415 schreef:

_O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-22 14:13

Mirre1415 schreef:

It's a sign _O-

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 15:45

Zal ik hier dan maar opbiechten dat ik op dezelfde school heb gezeten als Maan? O:)

Edit: ken haar verder niet persoonlijk ofzo

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 16:47

Mijn biecht van vandaag: ik ben er net achter gekomen dat Pieterburen in Groningen ligt en niet in Zeeland.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 16:55

Jolien87 schreef:
Mijn biecht van vandaag: ik ben er net achter gekomen dat Pieterburen in Groningen ligt en niet in Zeeland.

Dacht dat al die Pieterpadlopers door Oost-Nederland altijd enorm verdwaald waren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 17:56

Ik scan altijd alles aan de zelfscan. Ze kunnen er van alle kanten meekijken (vanaf 2 kassa's en de servicebalie) en echt elke keer dat ik er sta krijg ik ofwel een steekproef, ofwel een error :') Dus ik pak de gok echt niet.

Biecht: vanochtend bij de kapper gezeten. Ik zat onschuldig in een boekje te bladeren maar mijn oren hebben geklapperd van alle sappige roddels die ik heb horen rondvliegen :D

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 17:57

oomens schreef:
Jolien87 schreef:

Dacht dat al die Pieterpadlopers door Oost-Nederland altijd enorm verdwaald waren?

Wacht gaat het Pieterpad naar Pieterburen :o?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 18:17

Amber_anne schreef:
Wacht gaat het Pieterpad naar Pieterburen :o?

Vanaf de Sint Pietersberg bij Maastricht. Zeg maar de volledige noord-zuidlengte van Nederland.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 18:21

Jolien87 schreef:

Ik kwam er rond mijn achttiende achter dat Scheveningen in Zuid-Holland ligt en niet, zoals ik altijd dacht, naast Urk. Had hoge cijfers voor topografie, maar kennelijk niet van die plek... :o Word nog steeds als anekdote gebruikt. :')