Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 18:38

Maar ook de reden dat ik altijd iedereen aanmoedig om absoluut mee te doen _O-

Peelie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 18:42

Omdat dit minder eng is furfde ik dit wel aan.

En ik heb ook al wel eens mee gedaan aan first dates en me in augustus opgegeven voor lldl, maar uiteindelijk niet gegaan, want dat is echt te cringe.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 18:44

Dat hij dan ook nog zegt dat ze hem op de datingsite’s laten staan vanwege zijn foto…

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 18:49

janderegelaa schreef:
Dat hij dan ook nog zegt dat ze hem op de datingsite’s laten staan vanwege zijn foto…

Ja dan weet je het al... :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 18:50

janderegelaa schreef:

Ik kan je garanderen dat dat niet de rede is...

Wat een hork was dat :')

Hij gaf mij ook een zeer onvriendelijke hand (zo een waarbij hij zijn hand over de mijne draaide ter dominantie) en daarna gaf hij me een harde klap op mijn schouder en zei "succes he".

Hij vond zichzelf duidelijk veel beter dan alles en iedereen. Hele nare omgang met andere mensen. In zijn antwoorden was hij misschien wel scherper dan die andere, maar het was de toon die de muziek maakte... phoe... naar. Ik krijg er nog de griebels over de grabbels van.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 19:22

Peelie schreef:
janderegelaa schreef:

Ik kan je garanderen dat dat niet de rede is...

Wat een hork was dat :')

Hij gaf mij ook een zeer onvriendelijke hand (zo een waarbij hij zijn hand over de mijne draaide ter dominantie) en daarna gaf hij me een harde klap op mijn schouder en zei "succes he".

Hij vond zichzelf duidelijk veel beter dan alles en iedereen. Hele nare omgang met andere mensen. In zijn antwoorden was hij misschien wel scherper dan die andere, maar het was de toon die de muziek maakte... phoe... naar. Ik krijg er nog de griebels over de grabbels van.

Vond hem inderdaad ook niet sympathiek. Nogal bravour.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 20:23

Jij bent inderdaad een superleuke meid en ik vind je ook nog super stoer dat je dit gewoon doet. Maar dat dat blonde dikzakje zichzelf als 'sportief' omschreef vond ik echt super grappig, sommige mannen hebben zo'n slecht zelfbeeld!

Jij bent een lekkere lieve knappe bubbly meid, jij vind je match wel hoor, maar bij die twee zat hij in ieder geval niet

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 21:52

Peelie schreef:
[ Video ]

Voor wie het leuk vind. Mijn oh zo ongemakkelijke, cringe, speeddate bij Slam! :Y)

Dapper dat je dit aandurfde maar my god ik voel me fysiek ongemakkelijk als ik hier naar kijk. En wat een ongelooflijk seksloze mannen. :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:47

Erg he :')

Hoe kunnen ze zich ook opgeven voor zoiets wat gesponsord is door easytoys. Dan weet je toch al hoe of wat. Of je moet wcht heel dom en/of naïef zijn. En dat trek ik dan weer niet zo goed als sapiosexueel zijnde :x

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:28

assie schreef:
Is het acceptabel om de 6 mannen met wie je via tinder kletst tegelijk op een date in een escaperoom uit te nodigen en dat degene die er het eerst uitkomt de prijs wint?
Asking for a friend O:)

Je brengt ons op goede ideeën. :')

Ik heb nu voor aanstaande vrijdag een date gepland staan, glow golf. Ben benieuwd.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:39

Leuk glow golf! Zijn jullie al lang aan het chatten?

Ik heb momenteel 2 dingen lopen, een man waar ik nu twee dates mee heb gehad (met twee weken tussenperiode). Hij appt me veel, het is wel gezellig, maar geen idee waar het heen gaat.

Andere is een man die ik nu 7 weken date, al veel afgesproken maar ook geen duidelijkheid. Wel gevraagd en toen wist hij het allemaal nog niet.
Ik ga het denk ik binnenkort afkappen, ik heb zelf helemaal geen haast met een relatie maar elkaar 1x per week zien (wat niet eens duidelijk ingepland wordt) vind ik op dit punt ook te weinig om echt een connectie op te bouwen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 00:33

Phoe biks. Dat soort situaties heb ik idd ook geen behoefte aan. Na een x aantal dates weet je best wel hoe of wat. Een "ik weet het niet" is eigenlijk gewoon een nee als je het mij vraagt.

Zo jammer altijd.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 00:39

Peelie schreef:

Te erg. Wel jammer dat de derde niet kwam, misschien was die wél leuk.

Maar ben wel benieuwd hoe die kinky-meter van jou eruit ziet. Kun/wil je die eens plaatsen? O:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 00:48

Zo'n BDSM-test bedoel je?

:o

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 00:52

Geen idee, ze had er zelf eentje gemaakt van 1 tot 10 waarbij 10 aan vleeshaken aan het plafond hangen was of zo. Ik was benieuwd hoe de andere stappen eruit zagen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 01:13

Oef.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 07:51

Goed begin van de dag, iets lezen over vleeshaken :Y)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 08:38

Rawr schreef:
Peelie schreef:

Te erg. Wel jammer dat de derde niet kwam, misschien was die wél leuk.

Maar ben wel benieuwd hoe die kinky-meter van jou eruit ziet. Kun/wil je die eens plaatsen? O:)

Het was helemaal niet spannend hoor. Het moest natuurlijk wel een beeeeetje PG18 blijven en aan te horen op de radio.

Afbeelding
Maar dit is een VAS-schaal. Normaal gesproken staat er bovenaan "helemaal geen pijn" en "ergste pijn".

In dit geval was het dus nogal subjectief. Maar deze twee jongens waren allebij echt wel Vanilla AF :+ want die 6 of 7, ze hadden helemaal niks om het te onderbouwen en ik vond het banketstaaf om ze helemaal af te laten gaan op de radio, dus heb ik niet doorgevraagd. Zo ben ik dan ook wel weer :o

Ze daar stantepede een BDSM test te laten doen zou wel een beetje overkill zijn geweest en ik denk dat we het antwoord ook wel geweten zouden hebben :'), ook zonder test. Hehehehe.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:22

Hoop doet leven *\o/*

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:57

Hier afgelopen vrijdag een date gehad.

Was heel gezellig en denk dat we elkaar nog vaker gaan zien, maar deze week vertrekt hij naar Brazilië en komt pas ergens februari terug.

Morgen een date via Breeze. Dus ik ben benieuwd. Merk dat Breeze niet echt wat voor mij is. Vind het toch fijn om een beetje te kunnen chatten vantevoren.

Vrijdag nog een eerste date met een andere jongen. Al een paar keer mee gebeld wat heel gezellig is en natuurlijk aanvoelt. We hebben op sommige dingen wel echt een behoorlijke andere kijk maar dat maakt het gesprek wel leuk. Dus ik ben benieuwd a.s vrijdag.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:02

Wat is een sapiosexueel? :o?

Speeddaten op de radio is wel heel dapper! Jammer dat het verder zo tegenviel.

Iemand die na 7 weken daten het nog niet weet, dat zou mij inderdaad ook genoeg zeggen..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:03

Peelie schreef:
In dit geval was het dus nogal subjectief. Maar deze twee jongens waren allebij echt wel Vanilla AF :+ want die 6 of 7, ze hadden helemaal niks om het te onderbouwen en ik vond het banketstaaf om ze helemaal af te laten gaan op de radio, dus heb ik niet doorgevraagd. Zo ben ik dan ook wel weer :o

Ze daar stantepede een BDSM test te laten doen zou wel een beetje overkill zijn geweest en ik denk dat we het antwoord ook wel geweten zouden hebben :'), ook zonder test. Hehehehe.

Haha, van wie je het het minst verwacht zijn de ergste toch... Maar inderdaad, zeker die in dat blauwe blousje, kreeg het idee dat zijn idee van 'kinky' is dat hij klaarkomt, zich omdraait en gaat slapen :') Kinky toch, niet aan de ander denken.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:06

Ik heb de app maar weer eens geinstalleerd. Tot nu toe nog niets bijzonders, wel wat likes natuurlijk, maar de eerste was definitief afgekeurd (en er staat bij dat ik dat niet zoek), en nr 2 wilde meteen aan de massage. Dus nee, nog geen succes tot nu toe. Wat andere chats heb ik nog wel, maar ik mag van mezelf maar 1 keer per dag een uurtje tinderen. Dus ik moet nog even geduld hebben met chats lezen.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:29

Berdien schreef:

Speeddaten op de radio is wel heel dapper! Jammer dat het verder zo tegenviel.

Iemand die na 7 weken daten het nog niet weet, dat zou mij inderdaad ook genoeg zeggen..

Mensen die sapioseksueel zijn voelen zich aangetrokken tot intelligentie.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:48

Berdien schreef:

Ander woord voor pretentieus :+

In theorie mensen die zich seuksueel aangetrokken voelen tot intelligentie en er opgewonden van raken, zonder te letten op uiterlijk of geslacht van hun potentiele partner. Maar het is meer een meme dan een wetenschappelijk begrip ;)