Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Dat hij dan ook nog zegt dat ze hem op de datingsite’s laten staan vanwege zijn foto…
Peelie schreef:janderegelaa schreef:Dat hij dan ook nog zegt dat ze hem op de datingsite’s laten staan vanwege zijn foto…
Ik kan je garanderen dat dat niet de rede is...
Wat een hork was dat![]()
Hij gaf mij ook een zeer onvriendelijke hand (zo een waarbij hij zijn hand over de mijne draaide ter dominantie) en daarna gaf hij me een harde klap op mijn schouder en zei "succes he".
Hij vond zichzelf duidelijk veel beter dan alles en iedereen. Hele nare omgang met andere mensen. In zijn antwoorden was hij misschien wel scherper dan die andere, maar het was de toon die de muziek maakte... phoe... naar. Ik krijg er nog de griebels over de grabbels van.
assie schreef:Is het acceptabel om de 6 mannen met wie je via tinder kletst tegelijk op een date in een escaperoom uit te nodigen en dat degene die er het eerst uitkomt de prijs wint?
Asking for a friend
Rawr schreef:Peelie schreef:Erg he
Te erg. Wel jammer dat de derde niet kwam, misschien was die wél leuk.
Maar ben wel benieuwd hoe die kinky-meter van jou eruit ziet. Kun/wil je die eens plaatsen?
Peelie schreef:In dit geval was het dus nogal subjectief. Maar deze twee jongens waren allebij echt wel Vanilla AFwant die 6 of 7, ze hadden helemaal niks om het te onderbouwen en ik vond het banketstaaf om ze helemaal af te laten gaan op de radio, dus heb ik niet doorgevraagd. Zo ben ik dan ook wel weer
Ze daar stantepede een BDSM test te laten doen zou wel een beetje overkill zijn geweest en ik denk dat we het antwoord ook wel geweten zouden hebben, ook zonder test. Hehehehe.
Berdien schreef:Wat is een sapiosexueel?