[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 17:38

bloementje3

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 20:09

Ik ben al heel lang een stille meelezer na het zien van de serie over Jeffery Dahmer op Netflix werd ik nieuwsgierig naar de polaroids. Ik kon ze niet vinden op internet toen moest ik aan dit topic denken en jaa hoor binnen een minuut gevonden.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 20:59

furious schreef:
Een vrouw die een paar jaar geleden dood was gevonden in Zeeland. Is eindelijk geïdentificeerd.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... gle.com%2F

(alleen tekst)

Oh wauw, wat 'fijn' dat ze geïdentificeerd is nu! Heb het een paar jaar geleden een beetje gevolgd in het nieuws.
Triest dat nu nog steeds niemand zich om haar bekommerd, door zich te melden voor repatriëring oid ;(

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 20:41

Gelukkig weten ze nu wie het is, eindelijk. Jammer dat de man niet meer gestraft kan worden

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 07:28

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:50

Dat kan ik echt niet aanklikken. Dat vind ik het meest walgelijke wat ik kan zien, zo'n bungelend gebroken been of arm of wat dan ook...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 14:42

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 14:53

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 14:58

ja lijkt mij ook.
Of als je tegen iets aanstoot.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 15:39

Lijkt mij ook vreselijk. Ik heb een batterij onder mijn huid en dat zit nog niet eens op een plek met weinig vlees zegmaar, zoals je hand, maar dat vind ik regelmatig al vervelend en soms gewoon echt pijnlijk -O- Niet iets wat ik voor de lol zou willen iig :=

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 20:51

Luguber, maar ik moest er stiekem ook wel een beetje om lachen. Ik kwam deze gezellige ansichtkaarten tegen op de lokale Facebook-verkooppagina.

Het betreft foto's van mummies uit de kerk van Wiuwert.

Spoiler:
Afbeelding
Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:04

Hahahahaha oh wauw

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 22:12

Ik snap ook echt niet dat artsen zich hier voor lenen.
Borstvergroting, liposuctie of schaamlipverkleining omdat je psychisch ermee in de knoop zit is natuurlijk helemaal prima.

Maar waarom zo over de top.
Al die achterlijke implantaten, nep Barbies en Kens. Neuzen, kinnen, billen, jukbeenderen.

Zou beter naar de psychiater kunnen gaan dan dit soort onzin.

Vraag me af of je idd je spieren, pezen en bloedvaten niet hindert met dat plastic ding onder je huid.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 00:10

Ik heb plastische chirurgie ondergaan omdat ik psychisch behoorlijk leed nadat ik een dubbele borstamputatie heb gehad ivm borstkanker.
Om precies te zijn: implantaten, tepelreconstructie en littekencorrectie.
De tepelreconstructie is helaas mislukt, maar daar kan ik mee leven. :)
Er is nog wel kans dat ik ze laat tatoeëren zodat er optisch weer tepels zitten.
De littekencorrectie is gedaan omdat de littekens te kort waren en ik daardoor vierkante borsten had -O-, de littekens hebben ze bij het plaatsen vd implantaten geopend en verlengd zodat ik maar 1 litteken heb (ipv een tweede onder de basis vd borst) en de borst weer een ronde vorm kreeg.

Ik ben van een kleine B (vet :+) naar een grote C gegaan en doordat de vorm weer mooier is ben ik een stuk lekkerder in mijn vel gaan zitten.
Het verschil in zelfvertrouwen en psychisch welzijn is zo groot dat het de chirurg direct opviel de eerste controle na de operatie. :D

Het enige wat ik voor de toekomst evt nog zou overwegen is een borstlift zodat de dames weer wat steviger en hoger zitten maar zou die nooit komen is dat niet iets waar ik psychisch problemen van ondervind ofzo. :)
Met een beetje fatsoenlijke beha is dat ook nog wel te verdoezelen en gezien het ontbreken van mijn tepels is dat toch al iets wat ik aangeef voordat die beha uit gaat als ik het erg gezellig heb met iemand en wanneer ik daar geen zin in heb blijft die beha gewoon aan.

edit: aanvulling
Ik merk overigens weinig vd implantaten, hooguit dat het sneller koud is als ik geen beha draag. :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 10:47

Onali schreef:
Ik snap ook echt niet dat artsen zich hier voor lenen.
Borstvergroting, liposuctie of schaamlipverkleining omdat je psychisch ermee in de knoop zit is natuurlijk helemaal prima.

Maar waarom zo over de top.
Al die achterlijke implantaten, nep Barbies en Kens. Neuzen, kinnen, billen, jukbeenderen.

Zou beter naar de psychiater kunnen gaan dan dit soort onzin.

Vraag me af of je idd je spieren, pezen en bloedvaten niet hindert met dat plastic ding onder je huid.

It's all about the money :$

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 10:58

Het verbaasd mij vooral dat die mensen dergelijke operaties allemaal kunnen betalen… waar komt dat geld vandaan?

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 11:22

Sanet schreef:
Het verbaasd mij vooral dat die mensen dergelijke operaties allemaal kunnen betalen… waar komt dat geld vandaan?

geen paarden houden :+ }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 11:25

Hahaha precies dat. We hadden het gisteren op het werk nog over auto's en toen zei ik: als ik geen paarden had reed ik echt een mega dikke bak volgens mij :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 19:23

Ik heb gisteren even geteld wat ik maandelijks kan sparen met mijn huidige loon als ik geen paarden zou hebben.

Op 15 jaar had ik zowaar een appartement of klein huisje cash kunnen aftikken.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 19:29

Note to self:
Als je rijk wilt zijn geen paarden houden :list:
Of een hele rijke man trouwen die mysterieus overlijdt :D

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 10:25

fotolijstje schreef:
Note to self:
Als je rijk wilt zijn geen paarden houden :list:
Of een hele rijke man trouwen die mysterieus overlijdt :D

Past goed in t topic :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 10:35

haha

Kun je inspiratie opdoen hoe dat mysterieus dan in zijn werk gaat :D

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 15:47

Kwam deze link tegen op Facebook ook bijzonder! Sorry als deze al eens gedeeld is.

"This 15-year-old girl lived in the Inca empire and was sacrificed 500 years ago as an offering to the gods.
She is preserved this well because she was frozen during sleep and kept in a dry cold condition at more than 6000 meters above sea level all this time. No other treatment was necessary.
Found in 1999 near the top of the Llullaillaco volcano, in northwestern Argentina, she was an archaeological revolution for being one of the best preserved mummies, since there was even blood in her body and her internal organs remained."

Read more: https://bomboh.com/mummies/

In de link staan plaatjes. Je ziet geen bloed. Ze zit voorover gebukt in kleermakershouding.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 15:49

Ja zo sneu, waren nog 2 andere kindjes bij. Iets jonger en een meisje en een jongentje.
Beide wel in slechtere staat dan dit meisje.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:29

Keizerinnnn schreef:
Kwam deze link tegen op Facebook ook bijzonder! Sorry als deze al eens gedeeld is.

"This 15-year-old girl lived in the Inca empire and was sacrificed 500 years ago as an offering to the gods.
She is preserved this well because she was frozen during sleep and kept in a dry cold condition at more than 6000 meters above sea level all this time. No other treatment was necessary.
Found in 1999 near the top of the Llullaillaco volcano, in northwestern Argentina, she was an archaeological revolution for being one of the best preserved mummies, since there was even blood in her body and her internal organs remained."

Read more: https://bomboh.com/mummies/

In de link staan plaatjes. Je ziet geen bloed. Ze zit voorover gebukt in kleermakershouding.

Fascinerend! :j
Voor Westerse begrippen sneu en verdrietig, maar voor die tijd en die gebruiken juist weer heel bijzonder.