Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:lenaa_tje schreef:Scholen zijn normaal gezien ook veelal dicht als ze als stembureau worden gebruikt
Je zit toch ook niet met de blokken te spelen met die kinderen? En er word ook nog ontzettend veel schoongemaakt.
Ik heb geen idee hoe dat werkt met scholen als stemlocatie. Het is toch bijna nooit schoolvakantie als er gestemd wordt?
Coby schreef:De andere jaren was onze school ook stemlocatie. Gewoon school open hoor. En dan was het bij ons ook nog nog speciaal onderwijs waar er nog wel eens wat kan gebeuren.
Dit jaar gelukkig niet.
Maar beter ook denk .. het ene deel is sinds vandaag weer op slot door Corona.
Echt Russisch roulette gevoel als leerkracht.
Coby schreef:De andere jaren was onze school ook stemlocatie. Gewoon school open hoor. En dan was het bij ons ook nog nog speciaal onderwijs waar er nog wel eens wat kan gebeuren.
Dit jaar gelukkig niet. En gewoon dezelfde ingang als de kinderen.
Maar beter ook denk .. het ene deel is sinds vandaag weer op slot door Corona.
Echt Russisch roulette gevoel als leerkracht.
Morrie schreef:ik zou niet weten waar je kan stemmen, niet in verdiept want ik durf toch niet.
Ik ben blijven hangen bij de woorden van Rutte: blijf thuis. Zodra ik de deur uit ga, krijg ik een heel onaangenaam gevoel, dus laat maar zitten.
elnienjo schreef:lenaa_tje schreef:Scholen zijn normaal gezien ook veelal dicht als ze als stembureau worden gebruikt
Je zit toch ook niet met de blokken te spelen met die kinderen? En er word ook nog ontzettend veel schoongemaakt.
Ik heb geen idee hoe dat werkt met scholen als stemlocatie. Het is toch bijna nooit schoolvakantie als er gestemd wordt?
lenaa_tje schreef:Ik snap niet zo goed waarom je niet iemand anders laat stemmen als je het zelf vervelend vindt maar goed hier kan ik ook nog steeds geen boodschappen laten bezorgen dus dat moet ik ook blijven doen
Femke_Tweety schreef:Een van de redenen dat ik maandag al geweest ben. Maar daar heb je nu niets meer aan.
De druktemeter is best handig, die stond maandag ook continu op groen.
Gemeente heuvelrug is dat.
Dus er zijn meer gemeenten die het zo doen.
Morrie schreef:lenaa_tje schreef:Ik snap niet zo goed waarom je niet iemand anders laat stemmen als je het zelf vervelend vindt maar goed hier kan ik ook nog steeds geen boodschappen laten bezorgen dus dat moet ik ook blijven doen
voor mijn geval:
de enige met wie ik contact heb, is mijn echtgenoot en hij kon per brief stemmen, dus hem kon ik niet machtigen.
en voor Femke_Tweety: ik woon niet in de gemeente Gooise meren
DuoPenotti schreef:Nu was het hier niet in de school, anders wel.
Maar dat is in een gedeelte waar de kinderen niet komen. Geen idee wat het wel is overigens. Een soort van vergaderzaal of zo? Aula gebeuren. Maar je ziet andere keren de kinderen niet.
Nu wonen wij in een klein dorp dus groot is dat niet. Daarom nu ook andere locaties.
Citaat:De Europese Commissie heeft het Digitaal Groen Certificaat voorgesteld. Dat is een soort coronacertificaat dat reizen tussen EU-landen opnieuw eenvoudiger moet maken tegen de zomer. Het certificaat zal verschillende gegevens bevatten zoals of je gevaccineerd bent, negatief getest hebt of nog immuun bent na een recente besmetting.