Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luxorvalkje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 19:20

Medelijden met de buren.

Een paar deuren verderop heeft iemand zonnepanelen op het dak laten leggen. De installateur heeft blijkbaar 400+ volt er doorheen gestuurd. Gevolg: geen stroom, geen internet, geen gas. Bekabeling *****.

De installateur ontkent dat het door hem komt.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 19:23

Zebrastreep schreef:
Niobe schreef:
Collega die het grappig vindt mijn tics na te doen.... Ze snapt niet helemaal dat dat het voor mij erger maakt, dus ik voel me echt compleet ongemakkelijk nu -O-

Oef wat een naar mens! Ik heb zelf ook last van dwangneurose en het allervervelendste is als mensen je er belachelijk mee maken , terwijl je er niks aan kunt doen.

Flink boos worden helpt trouwens wel , heb ik thuis ook eens gedaan en sindsdien is er veel meer begrip.

laat je niet gek maken!

Oei ja
Wat een nare instelling heb je dan. Niobe... probeer eens boos te worden. En anders denken dat diegene echt de persoon is met een behoorlijke beperking.

Jee..: iemand heeft een stukje opvoeding en empathie gemist zeg.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 19:50

Dat ik enorm moe ben, maar nog moet studeren. Zucht.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 20:00

Ineke2 schreef:

Same. Waarom moest ik zo nodig een voltijdse studie naast een voltijdse baan doen? :z

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 20:13

__Sannne schreef:
Ineke2 schreef:

Same. Waarom moest ik zo nodig een voltijdse studie naast een voltijdse baan doen? :z

Ik doe een deeltijd studue naast een deeltijd baan en dat vind ik al killing :') dus knap dat je het toch maar even doet!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:12

Katten die bonje hebben. -O-

En Ikea nalevering eindelijk geleverd en natuurlijk precies vandaag dat ik een afspraak had die ik niet kon afzeggen. Gelukkig lieve buren die aan genomen heeft.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:38

__Sannne schreef:
Ineke2 schreef:

Ik voel mij nu niet zo alleen :')
Succes!
Ik heb weer ruim een uur geleerd. Genoeg voor vandaag. Morgenavond na de stagewerkdag 3 uur les.
Het is voor een goed doel uiteindelijk.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:56

Compleet overprikkeld na 1 dag werken, nog 2 te gaan en ik zie even niet hoe ik dat vol ga houden.
Zelfs mijn oren doen pijn van alle geluiden die binnen gekomen zijn vandaag... |o

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:37

LIJM schreef:
Een schuifgrendel. Iets met een paard die zijn deur kan openmaken. :+
Dus zoiets (niet gelet op de maten):
https://www.gamma.nl/assortiment/gamma- ... /p/B704611
https://www.gamma.nl/assortiment/schuif ... /p/B105175
https://www.gamma.nl/assortiment/profie ... /p/B104744

Zijn deur is iets dat je omhoog moet trekken en dit gaat dan ergens aan de deur vast zodat het pas kan als je het schuifje hebt losgemaakt.

Afbeelding
Is t zo'n sluiting zeg maar? Wij hadden ook een paar grappenmakers en daarbij hadden we bij de onderste ervan een metalen plaatje ertussen die je er dus tussenuit moest halen om de klink op te kunnen tillen, kan natuurlijk ook met een plankje of iets

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:43

Die schuifgrendels verkopen ze hier ook bij de ruitersportzaak en welkoop... Is dat iets?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:45

Oma heeft ook al corona klachten dus verwacht dat zij het ook heeft :( ik hoop dat ze er goed doorkomen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:52

Zebrastreep schreef:
Oma heeft ook al corona klachten dus verwacht dat zij het ook heeft :( ik hoop dat ze er goed doorkomen.

Oh jee... Welke klachten heeft ze? Hopelijk is het geen Corona!
Heeft ze al een test gedaan?

Ik erger me aan deze brutale groene kip die steeds stiekem (wanneer ik 10 seconden niet oplet) de keukenkastjes open maakt om te kijken of er nog wat te snaaien valt.
Op de foto had ik hem weer eens betrapt terwijl ie bezig was om de kast leeg te roven :')
Afbeelding
Gelukkig krijgt hij de koelkastdeur (nog) niet open, maar ik moet meneer continu in de gaten houden >;)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 24-02-21 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:54

Pro life mensen.. brrrr...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:56

Cayenne schreef:
Zebrastreep schreef:

Oh jee... Welke klachten heeft ze? Hopelijk is het geen Corona!
Heeft ze al een test gedaan?

Ik erger me aan deze brutale groene kip die steeds stiekem (wanneer ik 10 seconden niet oplet) de keukenkastjes open maakt om te kijken of er nog wat te snaaien valt.
Op de foto had ik hem weer eens betrapt terwijl ie bezig was :')
[ [url=m/CyRSnu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig krijgt hij de koelkastdeur (nog) niet open, maar ik moet meneer continu in de gaten houden >;)

Kans is eigenlijk 100% dat het corona is :( mijn opa is positief getest en ze wonen natuurlijk in 1 huis... Ze heeft koorts verkouden en is sloom en moe. Mijn opa heeft koorts en moet veel hoesten. Ze wonen nog zelfstandig. Mijn opa zou maandag worden gevaccineerd dus het is echt heel erg balen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:59

Ja, dan kan het bijna niet anders :\

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:05

Sterkte Zebrastreep, wat een nare stressvolle situatie :(:)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:11

Slechtse Chauffeur van NL.... Hoe kunnen ze dat mens naar huis sturen? Zo onveilig, extreem hard, onoplettend..... Echt ee gevaar op de weg.

Ze deed haar examen "opnieuw" stond voor verkeerslicht rechtdoor. Reed door rood en ging naar links, is met fileparkeren vol in de zijkant van een andere auto gereden en heeft 3x hetzelfde paaltje geraakt, enz enz....
Laatst bijgewerkt door iirrssjjee op 24-02-21 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:12

iirrssjjee schreef:
Slechtse Chauffeur van NL.... Hoe kunnen ze dat mens naar huis sturen? Zo onveilig, extreem hard, onoplettend.....

Mijn man is er van overtuigd dat het allemaal in scene is gezet, maar of dat waar is.... :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:14

Oh jee nog niet teveel spoilers ajb, ik kan hem morgen pas kijken _O-
Sowieso vond ik veel chauffeurs dit seizoen echt bar slecht, die zouden imo gewoon niet op de openbare weg moeten komen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:14

Cayenne schreef:
iirrssjjee schreef:
Slechtse Chauffeur van NL.... Hoe kunnen ze dat mens naar huis sturen? Zo onveilig, extreem hard, onoplettend.....

Mijn man is er van overtuigd dat het allemaal in scene is gezet, maar of dat waar is.... :=

Eerlijk gezegd hoop ik dat wel... Dit wil je toch niet tegenkomen op de weg? :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:15

Dat mensen en masse in het Vondelpark verzamelen is één ding, maar ruim je t*eringzooi op. :roll:

Blijft altijd bijzonder: mensen hebben geen moeite met een volle sixpack bier meesjouwen, maar lege blikjes zijn plotseling te zwaar of zo. 8)7

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:28

Een blaar van de teugels die geen blaar meer is... Noem het nu eerder een open wond, auw

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:31

Dank jullie wel! De ggd zei dat ze waarschijnlijk niet zo ziek wouden worden heel bijzonder hoe ze dat door de telefoon kunnen zien maar ik hoop het echt.
Mijn andere oma komt ook te overlijden dit jaar zou heel rot zijn als ze nu allemaal gaan. Ik probeer positief te blijven maar het is alleen maar ellende en slecht nieuws de laatste tijd rondom mijn familie.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:37

Zebrastreep schreef:
Dank jullie wel! De ggd zei dat ze waarschijnlijk niet zo ziek wouden worden heel bijzonder hoe ze dat door de telefoon kunnen zien maar ik hoop het echt.
Mijn andere oma komt ook te overlijden dit jaar zou heel rot zijn als ze nu allemaal gaan. Ik probeer positief te blijven maar het is alleen maar ellende en slecht nieuws de laatste tijd rondom mijn familie.

:(:)

Jongste kat die dus ineens flink lelijk loop te doen. Zit een beetje wat ik nu moet doen apart zetten of toch niet.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 23:55

Keffer van een dorpsgenoot. Dier is niet opgevoed, zoals hier op de vorige pagina al ergernissen over waren, maar het dier dan aan z’n nek over straat getrokken moet worden omdat ze pas reageren als het dier begint te blaffen. Vermoeiend.