Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Dat mijn vriend de enige dag dat we tijd kunnen doorbrengen heeft vol gepland. Meneer werkt standaard doordeweeks en op zaterdag, daar kan ik nog mee leven. Maar nu moet hij er ook per se een theater stuk bij doen waarop hij op drie poedersuiker de zondag ook nog weg is. De eerste dag is de dag voor mijn verjaardag. De tweededag is de dag waarop hij zijn vader zou begeleiden zodat zijn zus en moeder wat rust krijgen, en de derde dag is het weekend nadat mijn moeder jarig is. Alsof hij het niet slechter had kunnen plannen.
Nu heb ik net (en ga ik misschien zo nog wel een keer) een potje liggen janken omdat ik normaal de zaterdag en zondag bij hem ben, maar dan zou ik daar nu twee dagen zitten voor de paar uutjes dat hij 'tijd heeft voor mij'. Net aan de telefoon vertelde hij ook dat hij dan liever heeft dat ik thuis blijf en wat voor mezelf kan doen, dan dat ik daar voor een paar uurtjes heen kom. En het was wel een 'goede oefening', om wat meer voor onszelf te doen. Als je geen zin hebt om het weekend met mij door te brengen mag je dat gewoon zeggen hoor. Ik twijfel nu om maar gewoon helemaal thuis te blijven want op deze manier voel ik me ook niet welkom.
MoniekJ schreef:Dat ik me afvraag waar ik het allemaal nog voor doe.
hagelslag schreef:Steeph schreef:Dat mijn vriend de enige dag dat we tijd kunnen doorbrengen heeft vol gepland. Meneer werkt standaard doordeweeks en op zaterdag, daar kan ik nog mee leven. Maar nu moet hij er ook per se een theater stuk bij doen waarop hij op drie poedersuiker de zondag ook nog weg is. De eerste dag is de dag voor mijn verjaardag. De tweededag is de dag waarop hij zijn vader zou begeleiden zodat zijn zus en moeder wat rust krijgen, en de derde dag is het weekend nadat mijn moeder jarig is. Alsof hij het niet slechter had kunnen plannen.
Nu heb ik net (en ga ik misschien zo nog wel een keer) een potje liggen janken omdat ik normaal de zaterdag en zondag bij hem ben, maar dan zou ik daar nu twee dagen zitten voor de paar uutjes dat hij 'tijd heeft voor mij'. Net aan de telefoon vertelde hij ook dat hij dan liever heeft dat ik thuis blijf en wat voor mezelf kan doen, dan dat ik daar voor een paar uurtjes heen kom. En het was wel een 'goede oefening', om wat meer voor onszelf te doen. Als je geen zin hebt om het weekend met mij door te brengen mag je dat gewoon zeggen hoor. Ik twijfel nu om maar gewoon helemaal thuis te blijven want op deze manier voel ik me ook niet welkom.
Oh wauw, dat is gemeen!!!!
Bij de opmerking dat is een goede oefening, daar gaan mijn nekharen recht overeind staan!!
LukieBradley schreef:[ [url=m/Fk7OrO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit vanmorgen. (Upload deed het niet)
Tussentijds heeft het betreffende kreng nog iemand willen aanvallen![]()
Witje is gekalmeerd en schoon, maar had ze graag samen gezien. Dat scheelt me een cavia hok verdorie.
TessaxQuincy schreef:Dat ik midden in de nacht opeens helemaal in elkaar stort omdat ik er opeens aan dacht wat voor dingen mijn vader mist en gaat missen van mij, omdat hij is overleden. En het is al 5 jaar geleden...
Princess_ schreef:TessaxQuincy schreef:Dat ik midden in de nacht opeens helemaal in elkaar stort omdat ik er opeens aan dacht wat voor dingen mijn vader mist en gaat missen van mij, omdat hij is overleden. En het is al 5 jaar geleden...
Dikke knuf... Sta jezelf die gevoelens toe, hoe moeilijk ook. Ik heb hier regelmatig last van en demijne is al 7 jaar overleden
fohadie schreef:Marije_1997 schreef:Aan het idee dat er misschien een spoedwet komt voor de corona app. Mooi niet dat ik die ga gebruiken. De overheid weet al genoeg over je, dan hoeven ze niet ook nog mij te volgen
Jij dacht dat er iets veranderde aan de manier van volgen wat ze allang doen?
fohadie schreef:Marije_1997 schreef:Aan het idee dat er misschien een spoedwet komt voor de corona app. Mooi niet dat ik die ga gebruiken. De overheid weet al genoeg over je, dan hoeven ze niet ook nog mij te volgen
Jij dacht dat er iets veranderde aan de manier van volgen wat ze allang doen?
fohadie schreef:App verplicht downloaden?ik heb niet eens een smartfoon, krijg ik nu een boete?
Echt, veel mensen laten zich gekmaken terwijl ze niet eens weten wat het precies inhoudt. En nogal naief om te denken dat je nu meer privacy hebt dan met de app.