Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 22:40

De vreselijk gewelddadige kamikazevliegen bij m’n paard in de wei -
:\

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 22:58

Mijn buren die op dit tijdstip nog eten laten bezorgen... Nu wil ik ook :')

Ik kan beter gaan slapen, morgen wederom een drukke dag, net als woensdag... Donderdag vakantie! Kan niet wachten!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 23:03

Dat mijn vriend de enige dag dat we tijd kunnen doorbrengen heeft vol gepland. Meneer werkt standaard doordeweeks en op zaterdag, daar kan ik nog mee leven. Maar nu moet hij er ook per se een theater stuk bij doen waarop hij op drie poedersuiker de zondag ook nog weg is. De eerste dag is de dag voor mijn verjaardag. De tweededag is de dag waarop hij zijn vader zou begeleiden zodat zijn zus en moeder wat rust krijgen, en de derde dag is het weekend nadat mijn moeder jarig is. Alsof hij het niet slechter had kunnen plannen.
Nu heb ik net (en ga ik misschien zo nog wel een keer) een potje liggen janken omdat ik normaal de zaterdag en zondag bij hem ben, maar dan zou ik daar nu twee dagen zitten voor de paar uutjes dat hij 'tijd heeft voor mij'. Net aan de telefoon vertelde hij ook dat hij dan liever heeft dat ik thuis blijf en wat voor mezelf kan doen, dan dat ik daar voor een paar uurtjes heen kom. En het was wel een 'goede oefening', om wat meer voor onszelf te doen. Als je geen zin hebt om het weekend met mij door te brengen mag je dat gewoon zeggen hoor. Ik twijfel nu om maar gewoon helemaal thuis te blijven want op deze manier voel ik me ook niet welkom.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 23:21

Steeph schreef:
Dat mijn vriend de enige dag dat we tijd kunnen doorbrengen heeft vol gepland. Meneer werkt standaard doordeweeks en op zaterdag, daar kan ik nog mee leven. Maar nu moet hij er ook per se een theater stuk bij doen waarop hij op drie poedersuiker de zondag ook nog weg is. De eerste dag is de dag voor mijn verjaardag. De tweededag is de dag waarop hij zijn vader zou begeleiden zodat zijn zus en moeder wat rust krijgen, en de derde dag is het weekend nadat mijn moeder jarig is. Alsof hij het niet slechter had kunnen plannen.
Nu heb ik net (en ga ik misschien zo nog wel een keer) een potje liggen janken omdat ik normaal de zaterdag en zondag bij hem ben, maar dan zou ik daar nu twee dagen zitten voor de paar uutjes dat hij 'tijd heeft voor mij'. Net aan de telefoon vertelde hij ook dat hij dan liever heeft dat ik thuis blijf en wat voor mezelf kan doen, dan dat ik daar voor een paar uurtjes heen kom. En het was wel een 'goede oefening', om wat meer voor onszelf te doen. Als je geen zin hebt om het weekend met mij door te brengen mag je dat gewoon zeggen hoor. Ik twijfel nu om maar gewoon helemaal thuis te blijven want op deze manier voel ik me ook niet welkom.

Oh wauw, dat is gemeen!!!!
Bij de opmerking dat is een goede oefening, daar gaan mijn nekharen recht overeind staan!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 23:25

MoniekJ schreef:
Dat ik me afvraag waar ik het allemaal nog voor doe.

Veel liefs en sterkte jou kant op :knuffel:

Ik erger mij er aan dat twee kinderen, pakweg een jaar of 6, voor mijn huis onder mijn slaapkamerraam aan het spelen zijn met de nodige kabaal. Nergens een volwassene in zicht, ik ken heel die kinderen niet, en het is inmiddels kwart over 11 in de avond.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 23:27

hagelslag schreef:
Steeph schreef:

Oh wauw, dat is gemeen!!!!
Bij de opmerking dat is een goede oefening, daar gaan mijn nekharen recht overeind staan!!

Ik geloof niet dat het gemeen is bedoeld. Hij heeft het er alleen zelf ook moeilijk mee omdat hij er nu achter komt dat hij een 'fout' heeft gemaakt. Of in ieder geval een afweging heeft gemaakt waarvan hij nog niet de volle consequenties heeft overzien. Daar heeft hij vaker last van, maar meestal heeft het niet zo'n grote invloed op mij. Nu kwam het gewoon even extra hard binnen omdat ik hem nu drie weekenden niet ga zien en dat vind ik best poedersuiker.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 23:32

Afbeelding

Dit vanmorgen. (Upload deed het niet)
Tussentijds heeft het betreffende kreng nog iemand willen aanvallen :')
Witje is gekalmeerd en schoon, maar had ze graag samen gezien. Dat scheelt me een cavia hok verdorie.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 23:43

LukieBradley schreef:
[ [url=m/Fk7OrO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vanmorgen. (Upload deed het niet)
Tussentijds heeft het betreffende kreng nog iemand willen aanvallen :')
Witje is gekalmeerd en schoon, maar had ze graag samen gezien. Dat scheelt me een cavia hok verdorie.

Wat grappig ik zag je bericht op de cavia groep op Facebook. Volgens mij is iemand zijn ego nogal gedeukt. Cavia's kunnen best vals zijn arm ding! En dat je niet bent afgemaakt op die groep normaal als mensen dit plaatsen krijgen ze de meest erge verwijten naar hun hoofd gegooid.... Ik ben ook als eens bedreigd door een hele aardige dame die mij privé allemaal berichten ging sturen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 23:44

Awww beterschap voor je gehavende caafje!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 23:50

Ja dat was ik, hou wel van een relletje op zijn tijd :') maar er kwam er maar eentje met een fantastische opmerking van die moeten uit elkaar.
No sjit _O-
Voor de rest viel het wel mee.
Gelukkig ken ik ook veel mensen daar (persoonlijk) dus meestal heb ik hulp _O-
Of expres de boel zogenaamd opjutten want iedereen neemt altijd alle opmerkingen serieus _O-
Ben nu nieuwsgierig wie jij bent :x
Hij is weer bijgekomen, morgen mag hij bij de vriendin van het kreng en het kreng zet ik in een ander groepje van 3. Met ook een kreng en een hele goede castraat die haar even op der plek zetten. Ze is jong en doet het bij iedereen behalve haar hokgenoot en eerder overleden man. Tis mij wel best :')
Witje is een softie _O- het was in een flits gebeurd :wow:
Tis een klein scheurtje in zijn lip maar hij ondervind gelukkig geen hinder!

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 02:27

Dat ik midden in de nacht opeens helemaal in elkaar stort omdat ik er opeens aan dacht wat voor dingen mijn vader mist en gaat missen van mij, omdat hij is overleden. En het is al 5 jaar geleden...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 08:37

Mijn onderrug voelt aan als overleden... helaas geen kussen bij..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 08:56

Dat de vrouw achter mij in de bus al een hele tijd loopt te roggelen en te hoesten, blijf thuis aub! :roll:

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:17

Dat mijn vader vergeten is dat ik jarig ben -O-

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:25

MoniekJ schreef:
Dat ik me afvraag waar ik het allemaal nog voor doe.

:(:) Ik vind het heel erg voor je, dat je het zo zwaar hebt. Knuffel en hoop op betere tijden.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 10:57

Ivana,gefeliciteerd met je verjaardag. Niet leuk dat je vader je vergeten is.

Wij hebben in mei een stoel besteld.
Planning was oph;en in week 34 en datis het nu.
Ik wil weten wanneer. Man moet mee om stoel te tillen.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 11:07

TessaxQuincy schreef:
Dat ik midden in de nacht opeens helemaal in elkaar stort omdat ik er opeens aan dacht wat voor dingen mijn vader mist en gaat missen van mij, omdat hij is overleden. En het is al 5 jaar geleden...

Dikke knuf... Sta jezelf die gevoelens toe, hoe moeilijk ook. Ik heb hier regelmatig last van en demijne is al 7 jaar overleden :(:)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 12:13

Princess_ schreef:
TessaxQuincy schreef:

Dikke knuf... Sta jezelf die gevoelens toe, hoe moeilijk ook. Ik heb hier regelmatig last van en demijne is al 7 jaar overleden :(:)

Dankjewel <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 12:19

Aan het idee dat er misschien een spoedwet komt voor de corona app. Mooi niet dat ik die ga gebruiken. De overheid weet al genoeg over je, dan hoeven ze niet ook nog mij te volgen

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:12

Marije_1997 schreef:
Aan het idee dat er misschien een spoedwet komt voor de corona app. Mooi niet dat ik die ga gebruiken. De overheid weet al genoeg over je, dan hoeven ze niet ook nog mij te volgen

Jij dacht dat er iets veranderde aan de manier van volgen wat ze allang doen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:15

fohadie schreef:
Marije_1997 schreef:

Jij dacht dat er iets veranderde aan de manier van volgen wat ze allang doen? :+

Als het een wet word ben je dus verplicht die app te downloaden. Ik heb standaard m'n GPS uit nfc staat uit al die ongein. Ik download niet zomaar alles. Daarbij hoor je het wanneer je afgetapt word, of ze gene waarmee je belt. In de wet is ook geregeld dat ivm avg aftappen ook niet zomaar mag. Dus daar ben ik niet zo bang voor.

Dus ja voor mij zou er dan wel wat veranderen, aangezien ik nogal op m'n privacy gesteld ben. Ik vertel ook niet overal bij wie ik ben, deel geen foto's met vrienden. Zet nooit ergens op waar ik ben en met wie. Dus ja. Dat wil ik graag in de hand houden.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:17

fohadie schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik vind het altijd wel grappig dat mensen denken dat de overheid hen specifiek volgt. Ik heb mezelf daar nooit belangrijk genoeg voor gevonden.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:20

Cowboy55 schreef:
fohadie schreef:

Ik vind het altijd wel grappig dat mensen denken dat de overheid hen specifiek volgt. Ik heb mezelf daar nooit belangrijk genoeg voor gevonden.

Haha ja, dat vind ik ook altijd hilarisch

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:20

App verplicht downloaden? _O- ik heb niet eens een smartfoon, krijg ik nu een boete?

Echt, veel mensen laten zich gekmaken terwijl ze niet eens weten wat het precies inhoudt. En nogal naief om te denken dat je nu meer privacy hebt dan met de app. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:42

fohadie schreef:
App verplicht downloaden? _O- ik heb niet eens een smartfoon, krijg ik nu een boete?

Echt, veel mensen laten zich gekmaken terwijl ze niet eens weten wat het precies inhoudt. En nogal naief om te denken dat je nu meer privacy hebt dan met de app. :+

Ik heb nu zeker meer privacy dan die app, omdat ik m'n locatie nooit heb aanstaan en nooit aangeef waar ik ben en met wie. Zelfs mijn ouders weten niet altijd waar ik ben en met wie. Vrienden overigens ook niet.