Weten jullie hoe het zit als je bv op vakantie bent en je daar ziek wordt? Niet ziekenhuisziek, maar gewoon ziek? Mag je dan met je eigen auto naar huis?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Ziet er heel druk uit, ik hoop dat de 1,5 toch meer gehandhaafd wordt dan het lijkt
Weten jullie hoe het zit als je bv op vakantie bent en je daar ziek wordt? Niet ziekenhuisziek, maar gewoon ziek? Mag je dan met je eigen auto naar huis?
Sheran schreef:Ziet er heel druk uit, ik hoop dat de 1,5 toch meer gehandhaafd wordt dan het lijkt
moonsparkle schreef:Ik ben dan weer zo'n iemand die zich afvraagt waar al die mensen naartoe gaan op Schipholik ken eigenlijk niemand die nu met het vliegtuig gaat of daar deze zomer nog plannen voor heeft
Berdien schreef:Wat een waanzin daar op Schiphol... maar het verbaast me ook dat het blijkbaar dan toch nog zo druk is met vliegende mensen. Ik had gedacht (gehoopt?) dat het merendeel van de mensen het vliegen nog even zou laten.
purny schreef:Misschien zijn ze overvallen door de drukte? Personeelstekort?
Er kunnen allerlei oorzaken zijn.
elnienjo schreef:purny schreef:Ja maar als je de helft van je personeel eruit hebt moeten gooien dan heb je echt een probleem.
Maar schijnbaar wil je dat niet horen
Die kun je toch gewoon weer opnieuw inhuren?
Die hebben nog geen nieuwe baan. De meeste dan toch.