Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Ik heb een extreme urge om een nieuwe krabpaal voor de katten te kopen. Zo'n leukere, hoge. Schattig hangmatje erin wat eentje fantastisch vindt, holletjes wat de andere sowieso leuk vindt..
Heb een super leuke gezien voor €70 die nu ook nog eens in de aanbieding is.. maaaaar ik heb hier nu het geld niet voor. Kan ik echt voor betere dingen gebruiken dan voor een leukere krabpaal.
Maarja, de krabpaal die ze nu hebben is saai en zijn ze wel een beetje uitgegroeid. Ik wil gewoon op deze donkere avonden naar een dikke kat in een hangmatje kijken
Nyaleti schreef:Ik heb een extreme urge om een nieuwe krabpaal voor de katten te kopen. Zo'n leukere, hoge. Schattig hangmatje erin wat eentje fantastisch vindt, holletjes wat de andere sowieso leuk vindt..
Heb een super leuke gezien voor €70 die nu ook nog eens in de aanbieding is.. maaaaar ik heb hier nu het geld niet voor. Kan ik echt voor betere dingen gebruiken dan voor een leukere krabpaal.
Maarja, de krabpaal die ze nu hebben is saai en zijn ze wel een beetje uitgegroeid. Ik wil gewoon op deze donkere avonden naar een dikke kat in een hangmatje kijken
knollentuin schreef:Femke_Tweety schreef:Oh dat zijn van die dingen die twee weken 'mooi' blijven, dan rap achteruit gaan en binnen een paar maanden niet om aan te zien zijn!
Nope de mijne hangen al 3 jaar en zijn nog prachtig
Sheran schreef:Die Lumiz lampen zien er een beetje uit alsof ze over zijn van Sint Maarten eigenlijk...
En van katten weet je toch dat ze nooit gaan liggen waar je ze wil hebben? Koop je zo'n enorm lelijke krabpaal en dan gaan ze alsnog gewoon op de kast liggen...