Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 23:23

Knudd schreef:
Mezelf, mijn leven, alles... Gaat gewoon echt even niet zo goed en ik weet niet hoe ik mijzelf uit deze ellende moet redden |(

Kunnen we iets voor je betekenen :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 23:36

Knudd schreef:
Mezelf, mijn leven, alles... Gaat gewoon echt even niet zo goed en ik weet niet hoe ik mijzelf uit deze ellende moet redden |(

Soms lucht het al een beetje op als je het even eruit kan gooien, precies zoals je nu hebt gedaan :(:) Sterkte met je nare gevoelens!

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 23:37

LukieBradley schreef:
Knudd schreef:

Kunnen we iets voor je betekenen :(:)

Lief dat je het vraagt, maar ik denk het niet. Ik ben vooral op zoek naar zekerheid denk ik, en dat kan helaas op dit moment niet gegeven worden :(

@telpeva: ja klopt, voor de tranen is het even fijn maar het neemt de knoop in mijn maag niet weg helaas :(

Meliaforever

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 23:51

Dat er vannacht is ingebroken in mijn huis toen ik lag te slapen en nu dus niet/slecht slaap en als een gek alles maar controleer of alles echt goed dicht zit etc.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 23:57

Dat is niet niks! Aan de bel trekken als het niet gaat, je wilt niet met angst rondlopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 00:33

Knudd schreef:
Lief dat je het vraagt, maar ik denk het niet. Ik ben vooral op zoek naar zekerheid denk ik, en dat kan helaas op dit moment niet gegeven worden :(

@telpeva: ja klopt, voor de tranen is het even fijn maar het neemt de knoop in mijn maag niet weg helaas :(

Oef, ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Zijn er kleine doelen die je kunnen helpen op weg naar wat meer zekerheid waar je stapsgewijs naartoe kunt werken zodat je toch een beetje houvast hebt? Sterkte! :(:)

Meliaforever schreef:
Dat er vannacht is ingebroken in mijn huis toen ik lag te slapen en nu dus niet/slecht slaap en als een gek alles maar controleer of alles echt goed dicht zit etc.

Dat is inderdaad niet niks! Pas goed op jezelf hoor, en schroom inderdaad niet om hulp te vragen als je je niet prettig blijft voelen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 08:39

Dat het echt heeeel slecht weer is :oo

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 08:50

Dat ik de vorige keer de tandarts afspraak om 8 uur heb gemaakt.. veel te vroeg :O k wil nieeeeeet

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 08:54

Knudd"
[quote="LukieBradley schreef:
Knudd schreef:

Kunnen we iets voor je betekenen :(:)[/quote]

@telpeva: ja klopt, voor de tranen is het even fijn maar het neemt de knoop in mijn maag niet weg helaas :([/quote]

Dikke knuffel dan maar! Gewoon je hart luchten hoor!!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:03

Dat ik nu al een half uur wacht tot ik een kamer krijg op de afdeling.
Schijnt dat ze een bed te weinig hebben.
De operatie is alleen wel al van te voren ingepland -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:04

Dat mannen zo ontzettend lang op het toilet zitten. Wtf. Helemaal als je maar één toilet in huis hebt is dat klote.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:47

_San87_ schreef:
Dat mannen zo ontzettend lang op het toilet zitten. Wtf. Helemaal als je maar één toilet in huis hebt is dat klote.

Heel herkenbaar! Is hier ook het geval, scheelt dat mijn ouders dichtbij wonen dan ren ik meestal even daarheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:49

_San87_ schreef:

Hier op het werk zijn er mannen die gebruik maken van het damestoilet en dan vervolgens de wc bril niet naar beneden doen. En lang bezet houden. Heerlijk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:50

Valerie93 schreef:
_San87_ schreef:

Heel herkenbaar! Is hier ook het geval, scheelt dat mijn ouders dichtbij wonen dan ren ik meestal even daarheen.

Ik vind t debiel. Gaan we nog wel even over kletsen zodra we samenwonen. Ik heb geen zin iedere ochtend een half uur heen en weer te moeten springen met m'n hand tussen m'n benen omdat meneer uitgebreid moet kakken. Dan laat ie mij maar eerst plassen.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 04-02-20 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:50

Marije_1997 schreef:
_San87_ schreef:

Hier op het werk zijn er mannen die gebruik maken van het damestoilet en dan vervolgens de wc bril niet naar beneden doen. En lang bezet houden. Heerlijk.

Melding van maken?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:54

Dat de zenuwen mij killen. Nog 1 uur en dan word ik opgehaald _O- Jaa Nayo, waar maak je je zorgen om, je gaat er niet dood aan. :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:19

_San87_ schreef:
Marije_1997 schreef:

Melding van maken?

1st world problems...... :roll:

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:21

Aan de chaos en onduidelijkheid op school en de hagelbuien die ik vanochtend op m'n kop kreeg, waardoor ik nu naar regen ruik

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:32

Cowboy55 schreef:
_San87_ schreef:

Melding van maken?

Oh, sorry dat iemand daar last van kan hebben. Een schijtende vent die de pot een half uur bezet houdt.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:33

Melding maken is nogal overdreven niet waar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:34

_San87_ schreef:
Cowboy55 schreef:

Oh, sorry dat iemand daar last van kan hebben. Een schijtende vent die de pot een half uur bezet houdt.

Dat is ook echt mega irritant hoor. Vooral als je zelf naar de wc moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:35

sureido schreef:

Ik snap de reactie wel op mij. Dat een man naar een damestoilet gaat is gewoon een no go. Alleen bij mij op het werk is het nutteloos, aangezien ze het toch wel doen. Mijn collega's hebben serieus schijt aan vrouwen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:35

sureido schreef:

Het is een mogelijkheid. Ze kan ook de collega aanspreken, natuurlijk. Ook een optie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:37

_San87_ schreef:
sureido schreef:

Het is een mogelijkheid. Ze kan ook de collega aanspreken, natuurlijk. Ook een optie.

Geen idee wie het is. Maar regelmatig staat de wc bril om hoog en is alles nat hahahaha.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 10:38

Marije_1997 schreef:
_San87_ schreef:

Geen idee wie het is. Maar regelmatig staat de wc bril om hoog en is alles nat hahahaha.

Gadver :\.

Waarom maken mensen toch zo'n bende van t toilet. Doen ze dat thuis ook, vraag ik me dan af.