Knudd schreef:Mezelf, mijn leven, alles... Gaat gewoon echt even niet zo goed en ik weet niet hoe ik mijzelf uit deze ellende moet redden
Kunnen we iets voor je betekenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:Knudd schreef:Mezelf, mijn leven, alles... Gaat gewoon echt even niet zo goed en ik weet niet hoe ik mijzelf uit deze ellende moet redden
Kunnen we iets voor je betekenen
Knudd schreef:Lief dat je het vraagt, maar ik denk het niet. Ik ben vooral op zoek naar zekerheid denk ik, en dat kan helaas op dit moment niet gegeven worden
@telpeva: ja klopt, voor de tranen is het even fijn maar het neemt de knoop in mijn maag niet weg helaas
Meliaforever schreef:Dat er vannacht is ingebroken in mijn huis toen ik lag te slapen en nu dus niet/slecht slaap en als een gek alles maar controleer of alles echt goed dicht zit etc.
Knudd"
[quote="LukieBradley schreef:Knudd schreef:Mezelf, mijn leven, alles... Gaat gewoon echt even niet zo goed en ik weet niet hoe ik mijzelf uit deze ellende moet redden
Valerie93 schreef:_San87_ schreef:Dat mannen zo ontzettend lang op het toilet zitten. Wtf. Helemaal als je maar één toilet in huis hebt is dat klote.
Heel herkenbaar! Is hier ook het geval, scheelt dat mijn ouders dichtbij wonen dan ren ik meestal even daarheen.
Marije_1997 schreef:_San87_ schreef:Dat mannen zo ontzettend lang op het toilet zitten. Wtf. Helemaal als je maar één toilet in huis hebt is dat klote.
Hier op het werk zijn er mannen die gebruik maken van het damestoilet en dan vervolgens de wc bril niet naar beneden doen. En lang bezet houden. Heerlijk.
Marije_1997 schreef:_San87_ schreef:
Het is een mogelijkheid. Ze kan ook de collega aanspreken, natuurlijk. Ook een optie.
Geen idee wie het is. Maar regelmatig staat de wc bril om hoog en is alles nat hahahaha.